Köszi, ez hasznos volt.
Megvárom az új syncrost, aztán választok a közülük (többi versenyzõ: kcnc, rotor sp1, controltech).
Az, hogy elõ van feszítve a rendszer az természetes, máskülönben ha fészkelõdnénk a nyergen vagy éppen annál fogva emelnénk akkor mozogna összevissza. Pont az a bajon ezzel a befogással, hogy iszonyú rövid szakaszon fogja a nyeregpálcákat, szemben a syncros vagy thomson megoldásával. Persze részben ettõl ilyen könnyû.
Szerintem te nem úgy gondoltad az elõfeszítést mint én.
Amire te gondolsz abban a fajtában a csõ-bilincse van 'elõfeszítve' de én pont azt mondom, hogy ennél a kialakításnál az egész elõfeszítést a csõhöz fogatva hozzuk létre és így nem tud olyan könnyen letörni a csõrõl a préselt elõfeszített rész. (Egyszer sikeresen letörtem egy préselt bilincset és még kb. 18km tekertem állva egy csõvel a se..em alatt, nem volt klassz.)
Az meg, hogy milyen hosszon fogja a két különbözõ rendszer a nyeregpálcát
az a teljes hosszon számít nem azon a két kis 5mm-es darabon.
Az a különbség, h ennél a megoldásnál a bilincs hosszán is ébred erõ a nyeregpálcán így ha eltörik az nagyobb valószínûséggel a két bilincs között lesz nem pedig a bilincs elejénél vagy végénél.
Minõségi anyagokból szerintem ez sem gyengébb mint a többi.
Ez elég tudományos lett.. pedig csak nyeregcsõ bilincsérõl van szó!?...:cheers: