:9
hih. na. iyenre gondoltam!!!
áhhhh..
na hm..piros. az nem biztos hohgy megy a géphez...titán szinmü váz, fekete gyak/külllõk, sárga stucni,titán kormány, fekete nyereg sárga hátso tesztilfelvarással..
most yol egyben vana gép. a titán és a sárga yol együtt van.
de a piros.
de elmegyek megnézem.
ugyis itt lakom2 km-re a MOMtol.
lkössziii
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Nyeregcsövek
Indította
ggx
, 2003. november 14. 02:42
#2821
Írta 2005. január 18. - 17:12
#2822
Írta 2005. január 18. - 16:55
#2823
Írta 2005. január 18. - 15:37
Ha 8-9ezer Ftot szánnék nyregcsõre mit yavasolnátok??
egy 27.0-ás kellene (de aluminiumbol yo a 27.2-es is ) kiprobáltam.
és leg. 350mm...de persze hosszabb az nem bay.
és még fontos lenne hogy minnél könyebb legyen, és yo ha szürke, fekete v. szines ,de ne alu szinü!!!!
amiben eddig gondolkoztam:
--Promax carbon 350mm 27.2 225g (beleprobáltam és feldörzsölve a vázat yo csak..)
--Oval M200 350mm 27.2 275g (beprobáltam és yo bele, talán enyhén kell csiszolni a vázat)
--B+ carbon 27.2 ?g (nem probáltam...de nem szimpatikus..)
--Ritchey 400mm 27.2 350g (ez dög nehéz...és amugyis...)
--PAZZAZ 400mm 27.2 270g 9000FT (hm..hát lehet...)
--USE Alien aluminium 400mm 27.2 ~200g yo lenne csak marha drága..esetleg használtan...
Vagy még SELCOF, X-LITE márkában láttam yokat...csak lehet e kapni...
Esetleg ROOX...lehet kapni M.o.-on?? hol? menyi?
Estleg ha konkrétan tudtok boltbn valahol Budapesten valami yot ..érdekelne.
köszi
....amugy 17"-os acél vázba lenne. én 174cm vagyok. most 400mm-esem van, de elég a 350mm...lemértem...
egy 27.0-ás kellene (de aluminiumbol yo a 27.2-es is ) kiprobáltam.
és leg. 350mm...de persze hosszabb az nem bay.
és még fontos lenne hogy minnél könyebb legyen, és yo ha szürke, fekete v. szines ,de ne alu szinü!!!!
amiben eddig gondolkoztam:
--Promax carbon 350mm 27.2 225g (beleprobáltam és feldörzsölve a vázat yo csak..)
--Oval M200 350mm 27.2 275g (beprobáltam és yo bele, talán enyhén kell csiszolni a vázat)
--B+ carbon 27.2 ?g (nem probáltam...de nem szimpatikus..)
--Ritchey 400mm 27.2 350g (ez dög nehéz...és amugyis...)
--PAZZAZ 400mm 27.2 270g 9000FT (hm..hát lehet...)
--USE Alien aluminium 400mm 27.2 ~200g yo lenne csak marha drága..esetleg használtan...
Vagy még SELCOF, X-LITE márkában láttam yokat...csak lehet e kapni...
Esetleg ROOX...lehet kapni M.o.-on?? hol? menyi?
Estleg ha konkrétan tudtok boltbn valahol Budapesten valami yot ..érdekelne.
köszi
....amugy 17"-os acél vázba lenne. én 174cm vagyok. most 400mm-esem van, de elég a 350mm...lemértem...
#2824
Írta 2005. január 13. - 12:41
#2825
vendég_Charon_*
Írta 2005. január 11. - 09:14
Tandem topicban olvass vissza.Valaki használ paralelogrammás nyeregcsövet?Azt hiszem a suntour forgalmazza.
Jobb mint a hagyományos rugózású?Mik az elõnyei, és hátrányai?
Állítható?Van súlybani elosztáss pl 80-ig ajánlott, vagy 80-120-ig, erre gondolok.
#2826
Írta 2005. január 10. - 20:25
thx, de egyenlõre megteszi a mostani, most egyébként is telóvásárlás elõtt állok, úgyhogy spórolás van... azért tényleg kössz...
#2827
Írta 2005. január 10. - 17:01
ggx
nekme van egy 27.0-ás nyeregcsövem.
ritka és drága ..de neked esetleg ha kell...szóóóval..
amuyg 400mm-es X-tasy.
nekme van egy 27.0-ás nyeregcsövem.
ritka és drága ..de neked esetleg ha kell...szóóóval..
amuyg 400mm-es X-tasy.
#2828
Írta 2005. január 10. - 16:22
#2829
Írta 2005. január 10. - 15:08
sajna szerintem a 27.4 is elég ritka méret lehet, gondolom drága márkás csõbõl találnál ilyet, de szerintem az olcsóbb kategóriában nincs....
ki kell próbálni a sörösdoboz módszert
ki kell próbálni a sörösdoboz módszert
#2830
Írta 2005. január 09. - 20:11
#2831
Írta 2005. január 09. - 19:35
hát nagyon sufni megoldás, ha sörösdobozból kivágsz egy akkora darabot, hogy körbeérje a nyeregcsövet, és úgy nyomod bele a vázba.
viszont jobb lenne egy fokkal nagyobb alu nyeregcsõ, és azt egy picit csiszolgatod, amig passzentos nem lesz...
én is igy csináltam...
nekem 27.0-ás kéne a vázamba, de az ritka és drága méret, ezért vettem egy 27.2-es B+ csövet, kicsit megcsiszoltam, és most tökéletesen funkcionál.
viszont jobb lenne egy fokkal nagyobb alu nyeregcsõ, és azt egy picit csiszolgatod, amig passzentos nem lesz...
én is igy csináltam...
nekem 27.0-ás kéne a vázamba, de az ritka és drága méret, ezért vettem egy 27.2-es B+ csövet, kicsit megcsiszoltam, és most tökéletesen funkcionál.
#2832
Írta 2005. január 09. - 14:54
Sziasztok!
Én ügy jártam,hogy a vázamba 27.2-es nycsõ való,vettem egy Pazzazt,27.2-es,de beleesik,és kotyog benne.Nem nagyon,de nem passzos.Ha megtépem a bilincset,akkor is becsúszik szép lassan,2-3mm-t kb 50 kilométerenként.
Idegesítõ állandóan b*szkurálni menet közben. Mondjatok tippeket,hogyan
gyógyítható! Köszi!
Én ügy jártam,hogy a vázamba 27.2-es nycsõ való,vettem egy Pazzazt,27.2-es,de beleesik,és kotyog benne.Nem nagyon,de nem passzos.Ha megtépem a bilincset,akkor is becsúszik szép lassan,2-3mm-t kb 50 kilométerenként.
Idegesítõ állandóan b*szkurálni menet közben. Mondjatok tippeket,hogyan
gyógyítható! Köszi!
#2833
Írta 2004. szeptember 26. - 23:34
ggx;
Más. Az, hogy két ponton, vagy ahogy mondod, "felületen" illeszkedik a csõ, kiábrándító lehet, de tökmindegy. A csõ maximális terhelése úgyis a bilincsnél jelentkezik, s kizárólag a terhelés és a kinyúlás függvénye. (nyomaték vagy mi :-) )A váz szempontjából már nem mind1, de az egészen más kérdés. Olyat, hogy valaki jól illesztett nyeregcsövet és nyeregvázcsövet készít, már régóta nem hallottam, nem is lenne megoldható. Eleve a csõ 0.1 mm-vel nagyobb a vázcsõ.
Elhiheted, hogy még a Roox sem, szóval már ki is cserélték, jófejek voltak...;-)nem semmi, hogy hosszában szétvált a nyeregcsõ, ilyenrõl még nem hallottam, sõt elképzelni is nehéz...
Más. Az, hogy két ponton, vagy ahogy mondod, "felületen" illeszkedik a csõ, kiábrándító lehet, de tökmindegy. A csõ maximális terhelése úgyis a bilincsnél jelentkezik, s kizárólag a terhelés és a kinyúlás függvénye. (nyomaték vagy mi :-) )A váz szempontjából már nem mind1, de az egészen más kérdés. Olyat, hogy valaki jól illesztett nyeregcsövet és nyeregvázcsövet készít, már régóta nem hallottam, nem is lenne megoldható. Eleve a csõ 0.1 mm-vel nagyobb a vázcsõ.
#2834
Írta 2004. szeptember 22. - 10:17
Valaki használ paralelogrammás nyeregcsövet?Azt hiszem a suntour forgalmazza.
Jobb mint a hagyományos rugózású?Mik az elõnyei, és hátrányai?
Állítható?Van súlybani elosztáss pl 80-ig ajánlott, vagy 80-120-ig, erre gondolok.
Jobb mint a hagyományos rugózású?Mik az elõnyei, és hátrányai?
Állítható?Van súlybani elosztáss pl 80-ig ajánlott, vagy 80-120-ig, erre gondolok.
#2835
Írta 2004. szeptember 20. - 13:41
Dante:
nem semmi, hogy hosszában szétvált a nyeregcsõ, ilyenrõl még nem hallottam, sõt elképzelni is nehéz...
szerintem azért ez elég egyedi eset, nemhiszem hogy szériahibás lenne a roox..
a másik meg nycsõ hajláshoz, hogy ha kicsit is karcsúbb a csõ a kelleténél, túl könnyen mozog a vázban, akkor a bilincs izomból való megtépésével ugyan rögzíthetõ a csõ, de ilyenkor nagyobb terheléskor úgymond csak "két ponton" támaszkodik fel a nyeregcsõ, a bilincsnél hátul és benn a vázban legalul elöl... (ezt igy egy kicsit nehéz elképzelni...)
szóval fontos, hogy a csõ passzentos legyen, nagy felületen érintkezzen a vázzal...
én 27.2-es vázban görbitettem 27-es csövet, tanultam belõle...
nem semmi, hogy hosszában szétvált a nyeregcsõ, ilyenrõl még nem hallottam, sõt elképzelni is nehéz...
szerintem azért ez elég egyedi eset, nemhiszem hogy szériahibás lenne a roox..
a másik meg nycsõ hajláshoz, hogy ha kicsit is karcsúbb a csõ a kelleténél, túl könnyen mozog a vázban, akkor a bilincs izomból való megtépésével ugyan rögzíthetõ a csõ, de ilyenkor nagyobb terheléskor úgymond csak "két ponton" támaszkodik fel a nyeregcsõ, a bilincsnél hátul és benn a vázban legalul elöl... (ezt igy egy kicsit nehéz elképzelni...)
szóval fontos, hogy a csõ passzentos legyen, nagy felületen érintkezzen a vázzal...
én 27.2-es vázban görbitettem 27-es csövet, tanultam belõle...
#2836
Írta 2004. szeptember 11. - 19:41
roox gyonyoru es jo
bar ezustben nem adja annyira a felirat magat de nem ez az elsodleges
bar ezustben nem adja annyira a felirat magat de nem ez az elsodleges
#2837
Írta 2004. szeptember 11. - 19:10
#2838
Írta 2004. szeptember 11. - 19:08
Srácok/csajok remélem tud valaki segíteni nekem!
Egy ritchey csövet használok szûkítõvel/adapterrel/átalakítóval kinek hogy tetszeik (eszméletlen hogy az mennyi nevet kitalálnak ennek a kis biszbasznak). Na szóval nekem ez a megoldás nem túl szimpi és le szeretném cserélni Pazzaz-ra. De szeretnék az ezüst színnél maradni csak sehol nem találok.
Ti biztos jobban képben vagytok áruljátok már el hogy a Pazzaz egyáltalán dob piacra egyáltalán ezüst cuccokat?
Ha nem akkor milyen márkát ajánlanátok komolyabb súlyú bringáshoz? (max 10.000 )
Egy ritchey csövet használok szûkítõvel/adapterrel/átalakítóval kinek hogy tetszeik (eszméletlen hogy az mennyi nevet kitalálnak ennek a kis biszbasznak). Na szóval nekem ez a megoldás nem túl szimpi és le szeretném cserélni Pazzaz-ra. De szeretnék az ezüst színnél maradni csak sehol nem találok.
Ti biztos jobban képben vagytok áruljátok már el hogy a Pazzaz egyáltalán dob piacra egyáltalán ezüst cuccokat?
Ha nem akkor milyen márkát ajánlanátok komolyabb súlyú bringáshoz? (max 10.000 )
#2839
Írta 2004. szeptember 11. - 17:25
Mindenkit a leghatározottabban lebeszelnék a vékonyabb neregcsö+kihazagolás kombinációrol !
Nem értek teljes mértékben egyet - egy szûkítõ általában 12 cm - egy vázat meg 10 centi nyeregcsõ benyúlásra méreteznek - jó minõségû váznál egyébként is célszerû levágni a nyeregcsõ végét, pölö ha nekem 340 mm pont elég, nem fogok 420-as csövet használni. Ha a váz törik, az a váz gyenge anyagminõsége miatt van. Semmi értelme középcsapágyig leérõ csõvel tekerni. Szûkítõkre azért van egyébként szükség, mert sok vázat túlméretes csövekbõl gyártanak, ebbõl meg az jön, hogy a nyeregvázcsõ is 31.6-os csövet fogad alapból. De az SZÉTRÁZ. Elõször nekem is 31.6-os Roox volt benne, de egy hét után becseréltem 27.2-esre. Aki nagyon parás, az csináltasson hosszabb szûkítõt. Szerintem nincs értelme, mert ha egy vázhoz adott szûkítõ vázrepedést okoz, akkor az gyártási hiba, azaz gari.
én a 420-as roox-ot venném....
amit eddig olvastam róla, talán a legjobb ár/teljesítmény...
Ehh, nekem is ez VOLT, de hosszába kettéhasadt a csõ (felülrõl lefelé...) - szóval most cserélik garival - persze lehet, h egyedi eset - az mindenesetre tuti, hogy nem hajlott el, ami nálam ritkaság.
#2840
Írta 2004. szeptember 08. - 02:29
igen, én is jártam már úgy, hogy lentebbrõl hallottam a hangot, és kiderült, hogy nincs eléggé meghúzva az a két csavar, ami a nyeregpálcákba kapaszkodik, és az nyikorgott....
szal flame elvieg, ha passzentos a nyeregcsõ, és jól meg van feszítve a bilincs, nem nagyon szabadna annak nyöszörögnie....
szal flame elvieg, ha passzentos a nyeregcsõ, és jól meg van feszítve a bilincs, nem nagyon szabadna annak nyöszörögnie....