Nos, a pont ggx-nél van
. Az olaj valóban a külsõ szárat tölti meg, amennyire azt a becsúszó rész mozgása engedi (egyelõre-ha sikerül majd fenn is tömítenem, akkor körülveszi majd a becsúszószárat ill. a végén lévõ kötpontosító "tányér" fölött is lesz)-egy a csõrõl kívülrõl készült képen tehát semmi nem látszana, max ha rajzolnék vmit a belsõ szerkezetrõl...a vázam amúgy meg már így is hidroform, és gyönyörû (a nevemben az AT Author Traction-t jelent)...szóval annak már nem hiányzik az olaj
- de azért lord leslie sem járt messze az igazságtól,anno kb. 12 évesen,mikor még nem tudtam, hogy ilyesmi gyárilag is létezik, és azt gondoltam, h én találtam föl, h "hát rugózzon a nyeregcsõ, ha már a vázam nem" a régi,acélvázas bringámon maga a csõ mozgott fel-le a vázban némi zsírral, és külsõ rugókkal,valamint egy elmés elfordulás-gátló megoldással megtámogatva...aztán a következõ változatban,ami mind a mai napig mûködik, és esztergálással (nem ismerõsnél), vásárolt rugóval és egyéb alkatrészekkel,mindennel kb. 2000 ftból kijött (ezért mertem az gondolni, mikor a tractiont építettem, h egy nagy sorozatban gyártott termék 5200-ért már csak jobb lehet-bár várható volt, h nem egy USE)már a mostaniakhoz hasonló megoldást alkalmaztam, azzal az eltéréssel,hogy a rugó kívül van (kb. mint a gilette-reklámban a dzsiptelón), ami tök jó központosítás szempontjából+befeszülés ellen-bár azt a kb. 15 centis egymásban lévõ csõhossz is biztosítja-aminek meg is van az az erdeménye, h kb. 1 kiló a cucc, nade városi bringán ez nem számít, és amúgy is egy elnyûhetetlen krómozott acél darab, amit még az unokáim is használni fognak
.
Sajna sztem nem csatolhatok képet hozzászóláshoz, bár nemtom miért...akit komolyan érdekel, annak esetleg mélben elküldöm, de amúgy télleg semmi különös...
Na vidámság:PLaC