Ebben a történetben azért fontos tényezõ lehet az idézetben említett alu mag, illetve az, hogy a Selcof a szivárvány minden színében készít "karbon" nyeregcsövet.
Az alu mag miért? Az elvileg nem ér hozzá semmihez.
Ebben a történetben azért fontos tényezõ lehet az idézetben említett alu mag, illetve az, hogy a Selcof a szivárvány minden színében készít "karbon" nyeregcsövet.
A sebesség mindent megold.
De beleragad úgy, hogy alig lehet kiszedni. Persze nem a szövet, hanem a mûgyanta.
Tam, nincs igazad, olvasgass:
Review of Tacx Dynamic Carbon Assembly Paste - Competitive Cyclist
Nem ragasztó, de kicsit beletapad tõle - lehet a megnevezés volt pontatlan, de a lényeg, hogy az elcsúszást akadályozza meg. A karbon a karbonba sehogy sem fog belerohadni, de el tud mászni. Könnyû aluvázban szintén.
mit sz...am ma 1 karbon váz,karbon nyeregcsõ kombón. szét kellett szednem,mert viszi a tulaj festetni. enyhén szólva bele volt gyógyulva. a megoldás: tettem a nyeregcsõre 1 ahead-es stucnit,ebbe még raktam 1 csövet amit befogtam a satuba,és a vázat tekergetve kiszedtem. tulajdonképpen a vázat használtam erõkarnak. még így is komoly izommunka volt a produkció. selcof nyeregcsõ volt a lelkem. érdekes,mert 1 alu magra van rádolgozva némi karbon. biondo meg a váz volt. abba is volt némi alu az ülõcsõ felsõ 10-15 centijén.
A sebesség mindent megold.
a Tacx az nem ragaszto, az a belerohadast akadalyozza meg
RAUH-Welt
B E G R I F F
melyik vazra gondolsz?
arn, Te aztán tényleg pervez egy arc vagy! de bírlak!
jól gondolom, hogy nem_túl_régen (max pár éve) kezdtél montizni?
ON
van ilyen, bionicon-nak hivjak. ossze van kotve az elso es a hatso rugoelem, 3 allas kozott lehet valtoztatni a sag-et. maszas-normal-ereszkedes.
letolhato nyeregcso szerintem nem annyira hulyeseg, igenis tud utban lenni ha teljesen ki van huzva, de ha letolod akkor meg rontasz a pedalhatekonysagodon plusz gyilkolod a terded. de mindig leszallni se megoldas
meg mindenki egybol ramondja hogy szuksegtelen hulyeseg, de melyikotok probalta?
XLC-t taperoltam mikor megjott. Gyarilag nincs holtjateka [nem ugy mint a CB Joplin], de kuldtunk egyet a singletrack-nek majd ok jol letesztelik.
RAUH-Welt
B E G R I F F
szerintem nyeregcsovet ne akarjunk mar a vazba ragasztani mert az igen nagy baromsag volna
RAUH-Welt
B E G R I F F
es ezert orulnek egy automatizalt canganak, aminek egy kallantyura atall az egesz verda maszo uzemmodbol lejtozos uzemmodba.
RAUH-Welt
B E G R I F F
A sebesség mindent megold.
vagy tudod egy jól tervezett váz, -aminél max a tagon kell a propedalt kapcsolgatni , (kb az aminél jó ha van távszab) - az igy csipõbõl tudja ezt
ebben se vagyunk 1formák
én egyszer szoktam beállítani a nyeregmagasságot, aztán legközelebb max vázeladásnál szoltam kilazítani a bilincset
es ezert orulnek egy automatizalt canganak, aminek egy kallantyura atall az egesz verda maszo uzemmodbol lejtozos uzemmodba.
Akkor már inkább ilyennel nehezítsd a gépet, letolni semmi értelme. Eleve be kell ragasztani, hogy ne másszon le - egy kis ragaccsal sokkal kevésbé kell megtépni a csavart, s az nem feszíti túl a hiperkönnyû alu vagy karbon nyeregvázcsövet. Saras, poros terepen a nyeregcsõ összekarcolódik, por kerül a vázba, ahol azután recsegni fog.