főleg Vejne, de bárki, aki elszabott méretű nyeregcsövet tud ajánlani: 29,6mm-os, min. 350mm hosszú, ezüst, set-back. emberi áron és ne legyen fél kg.
adapter nem ér. ő nem játszik.
országúton nincs gond ezzel, nem xc-trail az!
jóval kevésbé van terhelve a technika, főleg, hogy sok váznak még csak nem is ejtett a felsőcsöve, és alig nyúlfarknyi rész lóg ki (ld. supersix)
a lényeg: rengetegen használnak probléma-gond nélkül noname csöveket, és inkább jobb, mint rosszabb, mert van annyi elaszticitása, hogy kivasalja a jó magyar aszfaltot.
Csábító a 45 dolláros ár. Vajon csak koppintják vagy ugyanabban az üzemben készül, ahonnan a canyon is veszi?
Hát peeerszeee, ugyan az csak a matrica más...
Szerintem ennyiért ne rizikózz, nagyon fáj, mikor beléd áll egy ilyen noname gagyi cső.
Alig többért kapsz rendes, neves csövet. Lejjebb linkeltem, van több méret nekik.
Csábító a 45 dolláros ár. Vajon csak koppintják vagy ugyanabban az üzemben készül, ahonnan a canyon is veszi?
meg 2010/11 tajekan volt ks droppos csovem a stumpi fsrben, de akkor kezdtek elterjedni... az meg faek egyszerusegu volt. egyelore az rs es a fox a legszimpatikusabb, de jo lenne olyan tanacs, aki mar szervizelte oket, hogy mi a tapasztalat.
reszemrol ezert is nagyon gondolkodom, hogy kell e meg egy karbantartando, bonyolult vmi.
masik kerdes... a tavkapcsolonal mire erdemes figyelni? melyik praktikus? annyifele van...
Vegyél a bike discounttól egy 110 eurós Tranzx-et. Még egyszer nem adnék ki 260 eurót a Reverb Stealth-ért, plusz a komplett karbantartó szettért (szimeringek és egyéb bizbaszok). Még nem szedtem szét, de még nincs is sok kedvem hozzá, látva a szerelős videókat. Amúgy jól működik, de a távirányítóját nem szeretem, hogy nem lehet túl sok variációban feltenni. Az meg vicc, ahogy alapból a kormány felett használni, kicsavart nagyujjal nyomkodva... Ha Reverbet veszel, akkor jobb oldali karral vedd, hogy a bal oldalra, a kormány alá tudd tenni.
Edited by blash, 2016. December 23. - 00:21.
szabad, nem lesz bajod, de..
hogy a francba kényelmetlen a karbonváz? én kacérkodtam sokat a 31.6-os alu nyeregcső cseréjével a dale-ben, de nem került rá sor soha, mert abszolút komfortos a veserázó korallhoz képest.
amúgy egy dksi-tag szerint nem jó a szűkítőzés, hanem oda való csövet kell venned.
van fullkarbon 184 grammos 31.6-os csövem, 350mm vágatlan hosszban.. új, nullkm-es.
nb: a dale úgy veri komfortra a régi acélt, hogy nem ejtett a felsőcsöve, alig lóg ki nyúlfarknyi rész a vastag alu csőből.. milyen guminyomáson jársz? milyen hátsó kerék-nyereg van alattad?
btw, a nyeregcső, amiről bszéltem, elvileg 109 kg-ig terhelhető, már volt olyanom, 1.5 évig, de eladtam bringával. problémamentes, csak kétes eredetu
minden anyagbol lehet kenyelmes es deszkamerevsegu vazat is csinalni en inkabb vennek egy jo alut, mint szar karbont. persze mindent egybeveve a karbon jobb anyag.
Múlt héten még Ritchey WCS is volt 59 Euro-ért !!! Amit Tzoli linkelt. Na az volt az igazán jó vétel.
Amúgy én félek a szűkítőtől (talán a testsúlyom miatt), mert szerintem a nyeregcsőnek jó hosszan és megfelelő méretben van a helye a vázban. De lehet, hogy egy 60 kilós fickó alatt semmi baja nem lenne a váznak. Nem tudom...
Amúgy nekem van egy kb 10 napot használt Tioga 31,6x350mm csövem ami nem kell, mert 400ast használok. 2 nagy tábla Milkáért viheti, akinek kell. (odaadom kb a szűkítő árában, csak senki ne használjon olyat)
Edited by marton, 2016. December 22. - 00:44.
Ez nem túl gyilkos árú, van 31,6-os is: https://www.bike-com...stuetze-p49881/
Szerintem nem nagy előrelépés a 27,2-es nyeregcső. A tesztek szerint, ahol 27,2 és 31,6 méretben is tesztelik ugyan azt a nyeregcsövet, nem kényelmesebb a 27,2es, ellenben sokszor gyengébb is egy kicsit. Súlyban is alig van különbség. Logikus, a vékonyabb csövett vastagabb fallal kell gyártani.
Még itt az apróban is sok 31,6os karbont találni, én is itt vettem.
nem kell annyit költeni.
http://www.aliexpres...2039453077.html
tudom, népszerűtlen leszek, de ezt nem szokták elrontani. Ez nem kormány.
canyon!
http://www.ebay.com/...lT4nI9mA6FZvlxA
egyébként Marton kollegának igaza van, az apró tele szokott lenni 31.6 csövekkel, igaz, egyre szűkül azoknak a fölhasználhatósága, hála az új sztenderd keskenyebb csőátmérőknek.
Edited by Vejne, 2016. December 21. - 06:59.
Üdv
Karbon országúti vázba szabad nyeregcső szűkítőt alkalmazni? (31.6-27.2)
Ha igen, kényelmesebbé tenné a használatot egy 27.2-es alu nyeregcső? (31.6 helyett)
Ez nem túl gyilkos árú, van 31,6-os is: https://www.bike-com...stuetze-p49881/
Szerintem nem nagy előrelépés a 27,2-es nyeregcső. A tesztek szerint, ahol 27,2 és 31,6 méretben is tesztelik ugyan azt a nyeregcsövet, nem kényelmesebb a 27,2es, ellenben sokszor gyengébb is egy kicsit. Súlyban is alig van különbség. Logikus, a vékonyabb csövett vastagabb fallal kell gyártani.
Még itt az apróban is sok 31,6os karbont találni, én is itt vettem.
hogy a francba kényelmetlen a karbonváz? é
úgy hogy olanra gyártsák
van olyik karbonváz ami minden másnál durvábban kényelmetlen
nem véletlen kezdték mostanság véknyítani az üléscsöveket a műanyag vázakban is
Edited by Bikertigger, 2016. December 20. - 22:39.
szabad, nem lesz bajod, de..
hogy a francba kényelmetlen a karbonváz? én kacérkodtam sokat a 31.6-os alu nyeregcső cseréjével a dale-ben, de nem került rá sor soha, mert abszolút komfortos a veserázó korallhoz képest.
amúgy egy dksi-tag szerint nem jó a szűkítőzés, hanem oda való csövet kell venned.
van fullkarbon 184 grammos 31.6-os csövem, 350mm vágatlan hosszban.. új, nullkm-es.
nb: a dale úgy veri komfortra a régi acélt, hogy nem ejtett a felsőcsöve, alig lóg ki nyúlfarknyi rész a vastag alu csőből.. milyen guminyomáson jársz? milyen hátsó kerék-nyereg van alattad?
btw, a nyeregcső, amiről bszéltem, elvileg 109 kg-ig terhelhető, már volt olyanom, 1.5 évig, de eladtam bringával. problémamentes, csak kétes eredetu
Edited by Vejne, 2016. December 20. - 14:15.
Üdv
Karbon országúti vázba szabad nyeregcső szűkítőt alkalmazni? (31.6-27.2)
Ha igen, kényelmesebbé tenné a használatot egy 27.2-es alu nyeregcső? (31.6 helyett)
De van.
Amúgy van nyomatékkulcsod ?
A nagyon azt jelenti hogy hosszú karú kulccsal téptem annyira, hogy azt hittem kinyiffan a csavar. De szerintem ez már a megadott érték felett volt bőven. Sajnos csak így lett jó. Azóta már van karbonzsírom, szerintem az akkoriban sokat segített volna.
Volt ilyenem, bírja. Annyi, hogy egyszer állítsd be a nyeregszöget, helyét és akkor húzd meg. De vegyél egy mély levegőt és NAGYON húzd meg ! ha nem téptem meg, akkor sajnos hajlamos volt elmozdulni. És szerintem még kaprbon pasztával is érdemes lenne megküldeni a szorító részt, hogy még jobban megfogja.
Ennyiért nagyon megéri ez a cső ! Én 85 kg vagyok, 2 évig használtam, semmi baja.
Szerintem csapjál le rá nagyon gyorsan !
Srácok!
Egy ilyen nyeregcsövet be lehet vállalni bátran? Nincs semmi hátránya az egy csavaros csöveknek? Most elég jó áron van:
http://www.bike-disc...82165/wg_id-370
meg 2010/11 tajekan volt ks droppos csovem a stumpi fsrben, de akkor kezdtek elterjedni... az meg faek egyszerusegu volt. egyelore az rs es a fox a legszimpatikusabb, de jo lenne olyan tanacs, aki mar szervizelte oket, hogy mi a tapasztalat.
reszemrol ezert is nagyon gondolkodom, hogy kell e meg egy karbantartando, bonyolult vmi.
masik kerdes... a tavkapcsolonal mire erdemes figyelni? melyik praktikus? annyifele van...
Edited by arn, 2016. December 13. - 11:53.
Szervizes videókat néznék meg egy-kettőt, amihez nem kell túl sok szerszám meg nincs túl bonyolult lépés vagy lépések benne, az piros pont az adott típus mellett.
Nekem 2 éves a Reverb, amit keveset használtam összességében (80-100 óra talán), már légtelenítettem 3x, de még mindig levegős. Sőt. Ráülök és beesik 1 centit. Ez a régi Reverbek típushibája volt egyébként, a mostaniakat már nem sújtja.
KS-ről csak jót hallok/olvasok, Fox és Thomsonról sem olvasni sok rosszat - utóbbi viszont patronos, patron nem bontható, ha nem tévedek.
uj RS már harmadannyi alkatrészt tartalmaz, allitolag nem is levegősődik fel mint a régi
uj Transfer még csak két honapja van meg, nemtudok rola ezidaig rosszat irni
uj RS már harmadannyi alkatrészt tartalmaz, allitolag nem is levegősődik fel mint a régi
uj Transfer még csak két honapja van meg, nemtudok rola ezidaig rosszat irni
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
A KindShock-ok nagyon jók. Jól bírják hosszú távon is. (haverok tapasztalat + netes beszámolók szerint is)
http://kssuspension.com/product/cruxi/