csak ennyi a karbantartas? milyen lehetett a regi? az elso olajcsere utan teli lesz serulessel, ha nem olyan csinalja, aki elotte mar csinalta xszer.
csak ennyi a karbantartas? milyen lehetett a regi? az elso olajcsere utan teli lesz serulessel, ha nem olyan csinalja, aki elotte mar csinalta xszer.
amugy gyorsan zuhan az aruk, mar van 260 euroert is reverb b1, meg transfer 270ert.
biciklizni hogy értek rá a sok gomb/kar nyomkodása közben?
edit: arn, nem lehet, hogy a felső változatot fel lehet tenni fordítva is? akkor már elférhet, így kép alapján.
hat lehetni eppen lehet, de ennyi erovel akarhova tehetnem azt a kart. mert ugyanugy nem tudom rendesen fogni a kormanyt allitas kozben.
amugy a legutobbi ossztelos besokallasomkor (2011ben kb) epp ebbol lett elegem, hogy 20 dolgot kell allitani, ha lemegyek vagy felmegyek vhova. epp ezert maradt a cx alapbringanak, mert lehet most is elegem lesz belole. es ezert is vagyok bizonytalan abban, hogy kell e nekem megegyszer droppos cso. de akarhogyis, ha mar ennyibe kerul, legyen mar tokeletes.
Az egyenes értelem szerûen elfér, a trigger meg az 1x-hez az elsô váltókar helyett, 2/3x-hez nem jó.
azt latom, hogy elfer, de vmelyik nem lesz ergonomikus, nem esik kezre, ami epp a lenyege lenne a tavkapcsolonak. epp atfednek egymast, ha kezreallonak allitom be. vagy nem?
lattam olyan megoldasokat, hogy a kormany sikjaba esik, ott nincs ilyen gond.
ez is bejon:
en vmi ilyesmitol tartok:
jo lenne latni, hogy jonnek ki atfedesek a karok kozott, de egyszeruen nem talaltam kepet rola.
arn módosította - 2017. február 14. - 17:43
itt van pl a fox transfere... van egy egyenes, ami alul nyomhato, es van egy trigger szeru keresztbeforditott. hol fernek el ezek a trigger mellett? ralog a valto karjaira? ha felfele all, akkor baromira nem esik kezre.
biciklizni hogy értek rá a sok gomb/kar nyomkodása közben?
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
biciklizni hogy értek rá a sok gomb/kar nyomkodása közben?
edit: arn, nem lehet, hogy a felső változatot fel lehet tenni fordítva is? akkor már elférhet, így kép alapján.
Kisherceg módosította - 2017. február 14. - 12:54
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
itt van pl a fox transfere... van egy egyenes, ami alul nyomhato, es van egy trigger szeru keresztbeforditott. hol fernek el ezek a trigger mellett? ralog a valto karjaira? ha felfele all, akkor baromira nem esik kezre.
az elso valtokartol hogy fernek el a droppos csovek "taviranyitoi"? mostanaban nem divat az elsovalto.
Nekem a TranzX remote simán. Az van a markolat mellett, utána fék aztán a váltó. Egyujjasan fékezek úgyhogy volt hely bôven a markolat és a fékkar között.
az elso valtokartol hogy fernek el a droppos csovek "taviranyitoi"? mostanaban nem divat az elsovalto.
Én már egy ideje fontolgattam, de a min. 280 € környéki árat az én használatom mellett nem érte meg nekem.
Viszont gyenge vagyok és ezt azzal kompenzálom, hogy eléggé ügyetlen is. Vagyis vagy kihúztam rendesen, hogy esélyem legyen feljutni rendesebb emelkedőkön - és paráztam minden kicsit is "technikás" szakaszon, vagy lejjebb engedve tekertem - ezzel sokkal több mindent vállaltam be, de gyorsan is fáradtam. Persze lehetne többet is gyakorolni, de sajnos amikor erre még eléggé időm lett volna, akkor mással ütöttem el - mostanra meg már nem sok maradt.
Idénre több montizást terveztem, megint gondolkodni kezdtem a dropperen - 120€-t nekem már simán megér. Garival, stb. Ha majd úgy látom, hogy esetleg kevés és tényleg sokat tudom használni, akár egy FOX vagy RockShox is befigyelhet, de kipróbálni, beletanulni kicsit jobban a terepbringába - ehhez ez is teljesen jó lesz. Annyit csak kibír.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Ez a tranzx ar vonzo... a sulyra is 535got irnak az internaloshoz. Mennyi holtjateka van egy ev utan?
https://www.bike-dis...09674/wg_id-369
Ja ez az. A 100-as ami az Orbea Loki-n van tavalyi verzió ami 7xx gramm, egy kis oldalirányú kotyogása van amit menet közben nem érzékelek de az van a reverb-nek is. Viszont sag semmi ami sajnos a 3x annyiba kerülô reverb-rôl nem mondható el, az beül 1 centit amikor ráülök.
Kozben talaltam transferes canyont, a hossz meg tuti nem lesz gond, az les bringan is elegge ki van huzva a cso.
Atragom majd, illetve a dropper temaban sem vagyok biztos. A hosszutavu tapasztalatom az volt, hogy tekeros bringan (tura, xc), miutan kielvezkedtem magam vele, az unalomig ismert lejtokon egyre kevesebbet hasznaltam. Nekem inkabb a batorsagot hozta meg, hogy olyan helyeken is lementem, ahol korabban nem. De miutan kitapasztaltam, hogy ugy is lementem vele, hogy nem eresztettem le, nemileg csokkent a dolog varazsa. Es azota baromira megdragultak, es a plusz szerelnivalo sem nagyon hianyzik.
Lejtozosebb bringara persze ettol kotelezo, de a nerve nekem hatareset.
Én a másik véglet vagyok, a Nerve-re kötelezônek éreztem és akár már az országútimra is tennék mert mindegyik montimon van és megszoktam hogy bárhol megyek lefelé alacsonyabban van a súlypontom. Mondjuk attól függ hol tekersz és mennyire akarod élvezni a lefeléket. Ha megnézed már XCO világkupán is egyre jobban terjed ahogy technikásabbak lettek a pályák és a lefelékben is lehet versenyt nyerni/veszíteni.
arn módosította - 2017. február 11. - 00:32
Inkompatibilitás abból adódhat hogy a váz üléscsöve hajlított és ha az üléscsövet lejjebb kellene tolnod a hajlításnál, ez fôleg kis méretû vázaknál okozhat gondot. Ha tudod a beépítendô üléscsô hosszát akkor egy mérôszalaggal 100%-osan ki tudod zárni a hiba lehetôségét.
Koszi ez hasznos oldal volt mar dropper csovem kb hat-het eve (ks vmi), csak az nem kabeles volt, csak a hosszra kellett figyelni. Most viszont adodhat vmi olyasmi a kivezetes miatt, ami inkompatibilis az adott vazzal. Termeszetesen vazon belul szeretnem elvezetni.
Annyira meg nem nem merultem bele, gondoltam egyszerubb megkerdezni, hatha van vele gyakorlati tapasztalat.
Inkompatibilitás abból adódhat hogy a váz üléscsöve hajlított és ha az üléscsövet lejjebb kellene tolnod a hajlításnál, ez fôleg kis méretû vázaknál okozhat gondot. Ha tudod a beépítendô üléscsô hosszát akkor egy mérôszalaggal 100%-osan ki tudod zárni a hiba lehetôségét.
Nerve belsô kábelezésû de természetesen kívül is el lehet vezetni ha épp olyan nyeregcsöved van. A hossz meg a vázad méretétôl és a nyeregcsô beállítási magasságától függ. A 100-as Transfer 356mm a 125-ös 406 és a 150-es 456mm. A mostani mellé odateszel egy mérôszalagot és megnézed hogy ahhoz képest a Fox 100/125/150 alja hová fog esni, melyik fér el benne.
http://www.ridefox.c...p?m=bike&id=802
Kösz a tippet, ennyit simán megér kipróbálni is.
Nem ez a súly számít, hanem amit még le kellene adnom.
Amíg havonta kényelmesen le tudok adni 1,5-2kg-ot, addig azt gondolom nem a dropper súlya hátráltat igazán.
Utána nézek a TranzX-nek.
Engem sem érdekelt a +15 deka a reverb-hez képest, annál több van rajtam is
Dropper jó tudásszinttôl függetlenül. A bikemart-on vettem a Nerve-be egy új 125-ös TranzX-et 90€-ért postával, a 100-as ami elôtte volt benne 109€ volt bike-discount-on most 117€ mert ôk is váltottak 27% áfára. Nem grammániásoknak való mert nehezebb mint a reverb (bár harmadába kerül és a remote-ja jobb) de az egyik bicajomban egy éve tökéletesen szuperál.
Kösz a tippet, ennyit simán megér kipróbálni is.
Nem ez a súly számít, hanem amit még le kellene adnom.
Amíg havonta kényelmesen le tudok adni 1,5-2kg-ot, addig azt gondolom nem a dropper súlya hátráltat igazán.
Utána nézek a TranzX-nek.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Van rá jó árad?
Én is erősen gondolkodom egy dropperen - no nem a tudásom, hanem éppen annak hiánya miatt.
Ahogy néztem a FOX oldalát eléggé jól leírják hogyan tudod kimérni, hogy neked melyik hossz kellene.
http://www.ridefox.c...p?m=bike&id=802
Dropper jó tudásszinttôl függetlenül. A bikemart-on vettem a Nerve-be egy új 125-ös TranzX-et 90€-ért postával, a 100-as ami elôtte volt benne 109€ volt bike-discount-on most 117€ mert ôk is váltottak 27% áfára. Nem grammániásoknak való mert nehezebb mint a reverb (bár harmadába kerül és a remote-ja jobb) de az egyik bicajomban egy éve tökéletesen szuperál.