Értem én azt, hogy le akar szállítani, azért mondom, hogy (szerintem) csúnya nyelv, mert 8 évig tanították.
Szeretem a szép íveket ;D
Uccsó bekezdésre reagálva: imádom azokat, akik órákat ülnek az autóikban naponta, és ezek után osztják az eszet, hogy milyen dugó van a városban, a sok hülye autóval jár mindenhova, és az idõjárás is hogy megbolondult.
Úgy tudom a sportminiszter szeret bringázni, lehet, hogy fórumozik is ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Levél a BKV-nek
Indította
zOrg
, 2003. október 08. 09:12
#21
Írta 2003. november 03. - 13:30
#22
Írta 2003. november 03. - 13:04
Hiába menekülsz... mindenhol van egy "BKV", ami megkeseríti a napjaidat... Ausztriában legalább nem értenéd, hogy a kaller le akar szállítani a buszról! Azért ez nem semmi ív a BKV-tól a kivándorlásig... ;D Te, nem lehetne ezeket a hozzászólásokat magasabb körökben megmutatni, hogy lássák a valóságot?
Ja, el is felejtettem hozzátenni, hogy olyan emberek döntenek a tömegközlekedés hogyanjáról, akiket vállalati kocsival hoznak-visznek, sofõrjük van, és beteg ha véletlenül egy megállót kellene menniük, akkor is inkább taxiznak. Szóval, akkor hogy is van ez?
Ja, el is felejtettem hozzátenni, hogy olyan emberek döntenek a tömegközlekedés hogyanjáról, akiket vállalati kocsival hoznak-visznek, sofõrjük van, és beteg ha véletlenül egy megállót kellene menniük, akkor is inkább taxiznak. Szóval, akkor hogy is van ez?
#23
Írta 2003. november 03. - 12:33
Tiszta Mátrix!!!
Kivándorolok Ausztriába. Már régóta tervezem. Ott jobban lehet bringázni, síelni, nincs messze itthontól, tisztább az ország is, szóval csak elõnye van... illetve van egy hátránya: a nyelv amit beszélnek. Útálom a német nyelvet, de ez a legkevesebb.
Na ezt teszi velem ez az ország, így jutok el a bkv-tõl a kivándorlásig
Kivándorolok Ausztriába. Már régóta tervezem. Ott jobban lehet bringázni, síelni, nincs messze itthontól, tisztább az ország is, szóval csak elõnye van... illetve van egy hátránya: a nyelv amit beszélnek. Útálom a német nyelvet, de ez a legkevesebb.
Na ezt teszi velem ez az ország, így jutok el a bkv-tõl a kivándorlásig
#24
Írta 2003. november 03. - 12:10
Színház az egész világ! ;D > Õk játszanak, nem veszik észre, hogy ismerjük a poénokat... csak ezek fordítva sülnek el, és rosszkedvûen megyünk haza az elõadásról... azaz csak mennénk, mert nem tudunk hová... része vagyunk és tûrni kell ezt a szart! ???
#25
Írta 2003. november 03. - 11:55
Egyetértésemrõl kell hogy biztosítsalak.
Ez az állandó "állami cégek csõdközelben" duma már unalmas.
Lehet hogy nincs más amirõl beszélni lehetne, ezeket meg mindig be lehet dobni, nem(mármint az elit nem akar beszélni másról)?
Ez az állandó "állami cégek csõdközelben" duma már unalmas.
Lehet hogy nincs más amirõl beszélni lehetne, ezeket meg mindig be lehet dobni, nem(mármint az elit nem akar beszélni másról)?
#26
Írta 2003. november 03. - 11:22
Talán a "királyi" tévé nincs csõdben? Minden évben megszavaznak neki több milliárd forintot, amibõl szart gyártanak, gagyi mûsorok tömegét veszik meg, ami minden csak nem szórakozás (Ha erre ezt mondják, hogy az átlag nézõ ezt szereti és ezt akarja, az is nagyon elszomorít). Szóval ez a csõdközeliség nagyon jól jön bizonyos köröknek, mert olyan szerintem nincs, hogy éveken keresztül ilyen tetszhalott állapotból nem tudják kirángatni, hogy nem sikerül olyan szakembert találni, akinek vannak jó ötletei... vicc az egész! Talán mert 0 energiát fektetnek bele, csak az egészben azt nem értem, miért nézik az embereket hülyének???
#27
Írta 2003. november 03. - 11:14
Nekem azért nem akaródzik elhinni, mert 13 éve csõdközelben van. Minden évben párszor elmondják.
13 éves csõdközeli állapotban tartani egy céget....
Akkor miért vesznek fel milliós jutalmakat a vezetõk és miért a (most már bizonyosan) drágább buszokat veszik?
Magyarországon az a baj, hogy mindig mindenki sír.
13 éves csõdközeli állapotban tartani egy céget....
Akkor miért vesznek fel milliós jutalmakat a vezetõk és miért a (most már bizonyosan) drágább buszokat veszik?
Magyarországon az a baj, hogy mindig mindenki sír.
#28
Írta 2003. november 03. - 11:05
Ugye nem hiszed el, hogy nincsenek csõdközelben? Állami vállalat már nagyon régen volt nyereséges, legalábbis az ilyen szolgáltató szektorban. Nem véletlenül akarják a jegy árát 90%-kal emelni...
Ha az Ikarus helyében lennék most hosszan szégyellném magamat, amiért egy ilyen üzletet elszalasztottam... Nem a bivalybasznádi távolsági buszokról van szó, hanem a fõvárosi tömegközlekedésrõl! Idejönnek a külföldiek, hát ne már a svéd acél termékeit lássák, és nem hiszem, hogy ne tudtak volna akár évekkel ezelõtt a tervezett fejlesztéselrõl, azért ezek nem két nap alatt szoktak eldõlni...
Egyébként elhiszem, hogy a svédek jobb ajánlattal tudtak megjelenni, szóval valójában nem csodálkozom az eredményen, csak nagyon bosszant
Ha az Ikarus helyében lennék most hosszan szégyellném magamat, amiért egy ilyen üzletet elszalasztottam... Nem a bivalybasznádi távolsági buszokról van szó, hanem a fõvárosi tömegközlekedésrõl! Idejönnek a külföldiek, hát ne már a svéd acél termékeit lássák, és nem hiszem, hogy ne tudtak volna akár évekkel ezelõtt a tervezett fejlesztéselrõl, azért ezek nem két nap alatt szoktak eldõlni...
Egyébként elhiszem, hogy a svédek jobb ajánlattal tudtak megjelenni, szóval valójában nem csodálkozom az eredményen, csak nagyon bosszant
#29
Írta 2003. november 03. - 10:57
Lehet, hogy hülye kérdés, de ugye nem hiszitek el, hogy csõdközelben vannak?
Most azért jelentkezik mindenki, mert ha belépünk az EUba átláthatóbbá kell tenni a közpénzek elköltését is, s akkor jönnek majd a bukták.
Persze ezt is ki lehet játtszani, csak többe kerül, mint most kockázat nélkül lenyúlni az adófizetõk pénzét, ld. mezõgazdaság, fõváros, stb.
Most azért jelentkezik mindenki, mert ha belépünk az EUba átláthatóbbá kell tenni a közpénzek elköltését is, s akkor jönnek majd a bukták.
Persze ezt is ki lehet játtszani, csak többe kerül, mint most kockázat nélkül lenyúlni az adófizetõk pénzét, ld. mezõgazdaság, fõváros, stb.
#30
Írta 2003. november 03. - 10:50
Süllyedõ hajóról minden mozdíthatót visznek, a Volvo tejel, a zsebek telnek, a cég meg pá pá...
Persze ez biztos nem így van... de miért tudnak a svédek olcsóbban buszt gyártani/szállítani, mint a magyarok, ez a kérdés.
Egyébként miért nem mondják meg a vételárat? Talán titkos? Ha már úgyis szerzõdés van, mégiscsak a mi pénzünket költik...
Persze ez biztos nem így van... de miért tudnak a svédek olcsóbban buszt gyártani/szállítani, mint a magyarok, ez a kérdés.
Egyébként miért nem mondják meg a vételárat? Talán titkos? Ha már úgyis szerzõdés van, mégiscsak a mi pénzünket költik...
#31
Írta 2003. november 03. - 10:47
#32
Írta 2003. november 03. - 10:44
Miért idéztél engem? Talán rosszat szóltam?
Ahelyett, hogy az Ikarus arra törekedne, hogy olyan buszokat gyártson, amelyeket meg is vesznek tõle, baszik mindenre. Csak azért mert magyar, nem fogják tõlük venni. Egyszerûen nem hiszem el, hogy ne tudnának minden igényt kielégíteni, hogy ne tudnának alacsony padlós jármûvet gyártani. Beszûkült gondolkodású, elõzõ rendszerbõl megmaradt f****k ülnek az összes vezetõ pozícióban, igaz a "Leggazdagabb magyar" talán megmentheti a céget, de nem így...
A Volvókról meg csak annyit, hogy Pécsen is a Mercedes nyerte meg a tender, igaz, majdnem úgy volt kiírva, hogy csak olyan jármûvek vehetnek részt, amelyeken elõl csillag alakú a márkajelzés... Szóval ez a bunda, meg a pénz beszél esete... Az Ikarusnak kurva jó reklám lett volna, ha a fõváros tömegközlekedésében modern, jó megjelenésû buszokat tudhatott volna, de nekik ez nem kell... Hát menjenek is csõdbe!
Ahelyett, hogy az Ikarus arra törekedne, hogy olyan buszokat gyártson, amelyeket meg is vesznek tõle, baszik mindenre. Csak azért mert magyar, nem fogják tõlük venni. Egyszerûen nem hiszem el, hogy ne tudnának minden igényt kielégíteni, hogy ne tudnának alacsony padlós jármûvet gyártani. Beszûkült gondolkodású, elõzõ rendszerbõl megmaradt f****k ülnek az összes vezetõ pozícióban, igaz a "Leggazdagabb magyar" talán megmentheti a céget, de nem így...
A Volvókról meg csak annyit, hogy Pécsen is a Mercedes nyerte meg a tender, igaz, majdnem úgy volt kiírva, hogy csak olyan jármûvek vehetnek részt, amelyeken elõl csillag alakú a márkajelzés... Szóval ez a bunda, meg a pénz beszél esete... Az Ikarusnak kurva jó reklám lett volna, ha a fõváros tömegközlekedésében modern, jó megjelenésû buszokat tudhatott volna, de nekik ez nem kell... Hát menjenek is csõdbe!
#33
Írta 2003. november 03. - 10:13
Mert mi mást venne egy csõdközeli állapotban lévõ cég, ha nem nem Volvo-t??? Ugye? Hát én is azt vennék, de legalább 20at! >
http://www.origo.hu/...1031volvot.html
#34
Írta 2003. november 03. - 09:50
Úgy látszik Aba Botond olvassa a bikemag fórumot. ;D
Ma reggel láttam a híradóban, hogy Volvo buszokat fog venni a bkv, mert kevesebbet fogyasztanak, jobb minõségûek, s teljes terjedelmükben alacsony padlószintûek.
Ma reggel láttam a híradóban, hogy Volvo buszokat fog venni a bkv, mert kevesebbet fogyasztanak, jobb minõségûek, s teljes terjedelmükben alacsony padlószintûek.
#35
Írta 2003. november 01. - 13:53
nálunk miskolcon Ikarus (régi+új) + Rába + MAN buszok vannak.
Sztem a legszarabb a Rába, aztán jön az az új ikarus, amiben az ajtó zárása elõtt nem csengõ szól hanem vmi naon szar dallam.
A régi ikarusokkal meg csak az a baj, hogy azokban nem visít a turbó, mint a MAN-okban ;D
Azokat a buszokat meg amúgyis útálom, amelyekben hátul van a motor (nem lehet mögötte tekerni)
Viszont van egy csomó Ikarus Classic sárgabusz, ami nekem tetszik nagyon
edit: most vettek 20-30 éves bécsi villamosokat, amik sztem tök kafák (csak fapadosak, de ahhoz képest elég kényelmes)
Sztem a legszarabb a Rába, aztán jön az az új ikarus, amiben az ajtó zárása elõtt nem csengõ szól hanem vmi naon szar dallam.
A régi ikarusokkal meg csak az a baj, hogy azokban nem visít a turbó, mint a MAN-okban ;D
Azokat a buszokat meg amúgyis útálom, amelyekben hátul van a motor (nem lehet mögötte tekerni)
Viszont van egy csomó Ikarus Classic sárgabusz, ami nekem tetszik nagyon
edit: most vettek 20-30 éves bécsi villamosokat, amik sztem tök kafák (csak fapadosak, de ahhoz képest elég kényelmes)
#36
Írta 2003. november 01. - 13:41
a bkv-nak nem sok szerepe van a buszvásárban, a buszt az önkormányzat veszi, saját(állami) pénzen
az ikarusnak nagy elõny már az is, hogy nem kell vámot fizetnie
ennek szükségszerûen be kellett következnie, jobb lett volna, ha már 10 évvel ezelõtt elszakadt volna a bkv az ikarustól, mert: az ikarus nem gyárt jó buszokat. 1992-ig gyártottak egy olyan típust, amit ötven évvel ezelõtt terveztek és akkor világszínvonalú volt, de '92ben már inkább múzeumba való lett volna. aztán jött az a modell, ami már megtervezésekor is jócskán elmaradt a világszínvonaltól, sõt, szinte azonos színvonalt képviselt, mint az elõzõ sorozat. érdekes pl, hogy az ik280-as(régebbi) 5 literrel kevesebbet fogyaszt, mint az ik435(újabb). ezután késõn kapcsoltak, hogy a világban már mindenütt alacsonypadlós buszokat gyártanak, csináltak is alacsonypadlós buszt hihetetlen rossz belsõ elrendezéssel és millió tervezési hibával, a bkv vett is belõle 60 darabot :-X
ma ott tartunk, hogy nincs az ikarusnak világszínvonalú, versenyképes busza, de még mindig gyárt pl oroszoknak 50 évvel ezelõtt tervezett buszokat! bárki megnézheti a 7-es vonalán járó 1db próbajáratot, ami a MAN csuklós busza, az egy olyan busz, ami Zürichben vagy Párizsban is járhatna
az ikarusnak nagy elõny már az is, hogy nem kell vámot fizetnie
ennek szükségszerûen be kellett következnie, jobb lett volna, ha már 10 évvel ezelõtt elszakadt volna a bkv az ikarustól, mert: az ikarus nem gyárt jó buszokat. 1992-ig gyártottak egy olyan típust, amit ötven évvel ezelõtt terveztek és akkor világszínvonalú volt, de '92ben már inkább múzeumba való lett volna. aztán jött az a modell, ami már megtervezésekor is jócskán elmaradt a világszínvonaltól, sõt, szinte azonos színvonalt képviselt, mint az elõzõ sorozat. érdekes pl, hogy az ik280-as(régebbi) 5 literrel kevesebbet fogyaszt, mint az ik435(újabb). ezután késõn kapcsoltak, hogy a világban már mindenütt alacsonypadlós buszokat gyártanak, csináltak is alacsonypadlós buszt hihetetlen rossz belsõ elrendezéssel és millió tervezési hibával, a bkv vett is belõle 60 darabot :-X
ma ott tartunk, hogy nincs az ikarusnak világszínvonalú, versenyképes busza, de még mindig gyárt pl oroszoknak 50 évvel ezelõtt tervezett buszokat! bárki megnézheti a 7-es vonalán járó 1db próbajáratot, ami a MAN csuklós busza, az egy olyan busz, ami Zürichben vagy Párizsban is járhatna
#37
Írta 2003. november 01. - 10:19
na most akkkor a BKV vesz buszokat vagy az állam? sztem (elvileg) a kettõ nem u.az...
#38
Írta 2003. november 01. - 00:43
megrendelõ: az állam
gyártó: Ikarus, Volvo, stb...
tendereztetés során a Volvo jobb/olcsóbb ajánlatot tett, Ti melyiket vennétek?
szó sincs az Ikarus állami támogatásáról, az állam csak egy vevõ, az Ikarus dolga meg, hogy helytálljon a piacon, így tud. :-\
gyártó: Ikarus, Volvo, stb...
tendereztetés során a Volvo jobb/olcsóbb ajánlatot tett, Ti melyiket vennétek?
szó sincs az Ikarus állami támogatásáról, az állam csak egy vevõ, az Ikarus dolga meg, hogy helytálljon a piacon, így tud. :-\
#39
Írta 2003. október 31. - 18:33
volt aki már csinált ilyet valami "vegyépszer" nevû céggel nézd meg kis hazánkba hova jutott ?! lehülyézték le tolvajozták nem mondom, hogy nem volt vaj a fejen de speciel ez egy norm ötlet volt >
(a félreértések elkerülése végett kijelentem: az összes politikust utálom pártra nemre vallásra és szexuális identitásra nézve kivétel nélkül ;D)
uez az ikarusos is nekem is ez a velemenyem, mert mindennap latom itt Bp-n ezt a bazinagy gyártelepet ahogy kong az ürességtõl pedig sztem elég jó buszokat csinálnának...
(a félreértések elkerülése végett kijelentem: az összes politikust utálom pártra nemre vallásra és szexuális identitásra nézve kivétel nélkül ;D)
uez az ikarusos is nekem is ez a velemenyem, mert mindennap latom itt Bp-n ezt a bazinagy gyártelepet ahogy kong az ürességtõl pedig sztem elég jó buszokat csinálnának...