Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Levél a BKV-nek

- - - - -

  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#61
Chili de Palmer

Chili de Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,806 posts
T'om. Én is utazok eleget, tele vagyok élménnyel. ;D

#62
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,021 posts
Chili ehhez nem kel a BKV elég bármelyik volánjárat :-X

#63
Chili de Palmer

Chili de Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,806 posts
A reggeli tömegharc a csúcs!! Ránézésre magatehetetlen öreg mammer jön kosárral, amit te fel sem fogsz, hogy micsoda harci fegyver, mert a gyomrodba nyomja, aztán a botjával a cipõdre támaszkodik, végül leül eléd, és és és szidja EZEKETAMAIFIATALOKATBEZZEGAZÉNIDÕMBEN!

#64
lensver

lensver

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,944 posts
És valljuk be, hogy néha bizony meg is hal. ::) :-X

#65
Prefi

Prefi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 802 posts
én vidéken lakok (nagyon), és Miskolcra járok be minden reggel, általában busszal (kiv. ha nem bírok fölkelni), és hát a sárgabusz se igen jobb, mint kedvenc békávétok (azzal a balfasz buszsofõrrel az élen, aki miatt majdnem minden reggel egy busznyi utas majdnem meghal...)

#66
Chili de Palmer

Chili de Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,806 posts

Ez annyira szánalmas és elkeserítõ. De mit várunk 13 évvel a rendszerváltás után? Aki pozícióba került még nem tömte ki a zsebét, miért érdekelné más? (Gondolom a BKV-nál nem mindenki a jegyárus néni szintjén lakik


Na, hát ezt többen is így látjuk. Ezért is ezt itten magamtól idézném...

#67
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts

a metróépítést nagyon pártolom, már 2x ennyi földalattinak kéne lennie és a vasút- és hévvonalakat is egy hálózatba kéne kötni. megintcsak arról van szó, hogy nem sok pénzre, hanem egy kis észre és akarásra lenne szükség


A vasút és hév hálózatba kötésére készült már néhány terv. Egyszer láttam, amint az egyik ilyen elõadása után a BKV és a MÁV nagyhatalmú képviselõi cinikusan leszólták az elõadót. Szóval ez még minimum 10-15 évig elfelejthetõ.
A metróról pedig már mondtam, hogy az a közúti közlekedés javítása miatt kell. Nagyon egyszerû. Metróépítéskor a felszíni tömegközlekedés megszûnik, a teljes útpálya felújításra kerül+szélesítés is elõfordul. Ez legalább 2 új sávot jelent. No és arról akkor ne is beszéljünk, hogy egy ekkora beruházásnál mekkora összegek jutnak egyeseknek.

#68
vendég__*

vendég__*
  • vendég
áá, csak a szokásos 8)

#69
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts
;D, ja de minden kedves barátunk miattunk van ott, most itt a bizonyítás ideje, de az nem is értem miért ::) má megint késik.

#70
vendég__*

vendég__*
  • vendég
persze hogy nem a pénzhiány a baj, hanem a balf@szság. és erröl egy kedves "barátunk" tehet, aki miattunk van ott, ahol van...
ON

#71
Coyote

Coyote

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 294 posts
Ja !!!
elõvárosi vasutat !!! innen rákosborzasztóról 40 perc a keleti bkv-val, a vonat kb 10 perc alatt érhet be, csak nem áll meg :-(( pedig itt megy közel !!! és ehhez télleg csak ész kéne !

#72
tdns

tdns

    vendég

  • fórumtag
  • 64 posts
az tutibiztos: amint tehetem itthagyom Pestet (ha addig nem változik a helyzet: még kb. 10 év)

lcs: KELL attól félni, hogy a természetvédelmi területeken építenek autópályát, az elõbb két konkrét példát is mondtam; Budán pedig csak az alagutat tartom lehetséges megoldásnak

nem vagyok elvakult zöldérzelmû, csak a különbözõ érdekek közül a környezet stabilitásának megõrzését jobban elõtérbe helyezem másokkal szemben, és azt hiszem, nyugodtan mondhatom azt, hogy jobban értek hozzá, mint az átlag laikusok és nem vagyok elfogult

a metróépítést nagyon pártolom, már 2x ennyi földalattinak kéne lennie és a vasút- és hévvonalakat is egy hálózatba kéne kötni. megintcsak arról van szó, hogy nem sok pénzre, hanem egy kis észre és akarásra lenne szükség

#73
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
;D
Ez az, költözzünk vidékre!
Akkor a BKV-val sem kellene törõdnünk! 8)


#74
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11,799 posts
Szerintem hagyjuk, most nincs kedvem betonozni. 8)

#75
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts
A körgyûrûvel kapcs.:

Egy ilyen városban, ahol már 15éve is késõ lett volna a körgyûrû megépítése várható volt, hogy az majd -akárhová rakják is - valakinek mindenképpen úban lesz. Szanaszét be van minden külterület építve, így a nyomvonal kijelölése kissé anarchikus lett.
Attól szerintem nem kell félni, hogy természetvédelmi területeket szétdúlva fogják vezetni.

Azt mindenesetre az elvakult zöldérzelmûeknek el kellene dönteni, hogy most akkor mi legyen.
Mert ugye akarjuk azt is, hogy lehessen a városban bringázni, de azt is, hogy a külterületek érintetlenek maradjanak, no ez így nem megy.
Meg azt sem értem mi ez a metróépítés ellenesség. A felszíni közlekedést is lehet fejleszteni, de a föld alatt még van hely legalább, fent a házakat nem lehet arrébb tolni.
Az 5-ös metrónak is már 10 éve készen kéne lennie, mivel a 3.kerületben van a legtöbb lakótelep (óbudai, kaszásdûlõ, aquincum, békás). Eleve agyrém megkérdõjelezni, hogy kell e ide metró...

Az már teljesen más téma és megközelítés, hogy jó e ha egy ország ennyire fõváros-centrikus, szerintem abszolut nem. A "több-fõváros" rendszer mindenképpen eredményesebb lenne, de akkor meg autópályák kellenének meg újabb körgyûrûk.

Na akkor mi legyen? ::) ::)

#76
tdns

tdns

    vendég

  • fórumtag
  • 64 posts
Az MO körgyûrû építésénél nem sok dolgot vesznek figyolembe, mindenen keresztültarolnak; pl az újpesti homoktövis egy 500m*1km területen található és csak itt él hazánkban. A híd pesti hídfõjét pont erre az 500 mes partszakaszra tervezték (a töltés 350m széles lesz...) erre a nyagyokosok azt javasolták, hogy telepítsük át a homoktöviseket!!!! >:( ez azt jelenti, hogy lesz*rják az egészet, a homoktövisnek öntéstalaj kell és több százmillióba kerülne és természetesen nem õk finanszíroznák. u.ez a helyzet a tétényi fennsíkkal, nem tudom, hogy sikerült -e megmenteni az értékes gyepet vagy pedig lakópark épült a helyén.. :(

eddig OFF

ON: telefonáltam a békávénak és megkérdeztem, hogy lehete majd bicót szállítani a felújított metrón, a válasz egy mogorva határozott elutasító 'nem' volt. ezután telefonáltam az önkormányzatnak, ott beszélhettem egy kommunikációs munkatárssal aki azt se tudta, hogy felújítják a metrót, valaki más pedig azt mondta, hogy kell egy levelet írni, csak arra tudnak válaszolni... úgyhogy most írok egy levelet, bár 90%, hogy semmi visszajelzés/eredmény nem lesz ::)

#77
lensver

lensver

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,944 posts

M3-M5 összekötése a legfontosabb szerintem is, mert az ország teljes kelet-nyugati forgalma ennek hiányában megy át Pesten. Ha az északi összekötõ megépül, a pályát folytatni fogják a budai hegyeken keresztül, hogy összekössék az M1-gyel. Ezt akarjátok?


Félek, hogy egyre kevesebb marad az erdõ és hegy a bringásoknak/túrázóknak. Ez pedig borzasztó, fõleg számomra és azok számára, akik nagyon ragaszkodnak a természethez. Ugye, a nagyvárosok hátrányai... Csak nehogy megapolisz legyünk hamarosan, mert akkor nem lesz se hegy se erdõ.

#78
Sonka_Zsuzsi

Sonka_Zsuzsi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,342 posts

Ha pedig nem ülsz le, nem kapaszkodsz, és nem támaszkodsz neki a tömegközlekedési eszköznek akkor orra esel az elsõ elindulásnál vagy fékezésnél és attól leszel koszos !


Én nem szoktam 1iket sem csinálni, aki sznóbordolt már életében, annak jó gyakorlás, ha a haladási iránynak oldalt állsz (párhuzamos vagy az úttal) és úgy csinálsz, mintha deszkáznál. Szinte gond nélkül lehet így utazni. Kicsit rogyasztod a lábad (nekem a bõ gatyába fel se tünik) és az a "telo" ami csillapítja a jármû mozgását. Nem fogtad meg a kapaszkodót - amitõl én is hányok és még a lábad is erõsíted, javul az egyensúlyérzéked :D

Amúgy hétvégén felvetettem Sezlonynak, hogy e topic kapcsán gondolkoztam a dolgon és lehet, hogy vennék egy havi bérletet, de rögtön lebeszélt róla ;D

#79
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 posts
M3-M5 összekötése a legfontosabb szerintem is, mert az ország teljes kelet-nyugati forgalma ennek hiányában megy át Pesten. Ha az északi összekötõ megépül, a pályát folytatni fogják a budai hegyeken keresztül, hogy összekössék az M1-gyel. Ezt akarjátok?
Bringaút azért nem épült mostanság, mert Demszky bácsinak másra kellett a pénz. Olvassátok el az öt éves tervét (ez csak a rövidtávú), nagyon tanulságos!

#80
Stormbringer

Stormbringer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,754 posts
Igen, de a leendõ híd miatt a fél budakalászi hegyoltalt letarolták, és csak a nagy földhalmok állnak ott március óta kb...