Jelentkezz be Regisztrálj
Levél a BKV-nek
#61
Posted 2003. October 17. - 12:16
#62
Posted 2003. October 17. - 12:03
#63
Posted 2003. October 17. - 08:33
#64
Posted 2003. October 17. - 08:06
#65
Posted 2003. October 16. - 16:07
#66
Posted 2003. October 15. - 09:37
Ez annyira szánalmas és elkeserítõ. De mit várunk 13 évvel a rendszerváltás után? Aki pozícióba került még nem tömte ki a zsebét, miért érdekelné más? (Gondolom a BKV-nál nem mindenki a jegyárus néni szintjén lakik
Na, hát ezt többen is így látjuk. Ezért is ezt itten magamtól idézném...
#67
Posted 2003. October 15. - 09:24
a metróépítést nagyon pártolom, már 2x ennyi földalattinak kéne lennie és a vasút- és hévvonalakat is egy hálózatba kéne kötni. megintcsak arról van szó, hogy nem sok pénzre, hanem egy kis észre és akarásra lenne szükség
A vasút és hév hálózatba kötésére készült már néhány terv. Egyszer láttam, amint az egyik ilyen elõadása után a BKV és a MÁV nagyhatalmú képviselõi cinikusan leszólták az elõadót. Szóval ez még minimum 10-15 évig elfelejthetõ.
A metróról pedig már mondtam, hogy az a közúti közlekedés javítása miatt kell. Nagyon egyszerû. Metróépítéskor a felszíni tömegközlekedés megszûnik, a teljes útpálya felújításra kerül+szélesítés is elõfordul. Ez legalább 2 új sávot jelent. No és arról akkor ne is beszéljünk, hogy egy ekkora beruházásnál mekkora összegek jutnak egyeseknek.
#68
vendég__*
Posted 2003. October 15. - 07:14
#69
Posted 2003. October 15. - 06:55
#70
vendég__*
Posted 2003. October 14. - 19:34
ON
#71
Posted 2003. October 14. - 19:32
elõvárosi vasutat !!! innen rákosborzasztóról 40 perc a keleti bkv-val, a vonat kb 10 perc alatt érhet be, csak nem áll meg :-(( pedig itt megy közel !!! és ehhez télleg csak ész kéne !
#72
Posted 2003. October 14. - 19:27
lcs: KELL attól félni, hogy a természetvédelmi területeken építenek autópályát, az elõbb két konkrét példát is mondtam; Budán pedig csak az alagutat tartom lehetséges megoldásnak
nem vagyok elvakult zöldérzelmû, csak a különbözõ érdekek közül a környezet stabilitásának megõrzését jobban elõtérbe helyezem másokkal szemben, és azt hiszem, nyugodtan mondhatom azt, hogy jobban értek hozzá, mint az átlag laikusok és nem vagyok elfogult
a metróépítést nagyon pártolom, már 2x ennyi földalattinak kéne lennie és a vasút- és hévvonalakat is egy hálózatba kéne kötni. megintcsak arról van szó, hogy nem sok pénzre, hanem egy kis észre és akarásra lenne szükség
#73
Posted 2003. October 14. - 09:07
#74
Posted 2003. October 14. - 08:48
#75
Posted 2003. October 14. - 07:47
Egy ilyen városban, ahol már 15éve is késõ lett volna a körgyûrû megépítése várható volt, hogy az majd -akárhová rakják is - valakinek mindenképpen úban lesz. Szanaszét be van minden külterület építve, így a nyomvonal kijelölése kissé anarchikus lett.
Attól szerintem nem kell félni, hogy természetvédelmi területeket szétdúlva fogják vezetni.
Azt mindenesetre az elvakult zöldérzelmûeknek el kellene dönteni, hogy most akkor mi legyen.
Mert ugye akarjuk azt is, hogy lehessen a városban bringázni, de azt is, hogy a külterületek érintetlenek maradjanak, no ez így nem megy.
Meg azt sem értem mi ez a metróépítés ellenesség. A felszíni közlekedést is lehet fejleszteni, de a föld alatt még van hely legalább, fent a házakat nem lehet arrébb tolni.
Az 5-ös metrónak is már 10 éve készen kéne lennie, mivel a 3.kerületben van a legtöbb lakótelep (óbudai, kaszásdûlõ, aquincum, békás). Eleve agyrém megkérdõjelezni, hogy kell e ide metró...
Az már teljesen más téma és megközelítés, hogy jó e ha egy ország ennyire fõváros-centrikus, szerintem abszolut nem. A "több-fõváros" rendszer mindenképpen eredményesebb lenne, de akkor meg autópályák kellenének meg újabb körgyûrûk.
Na akkor mi legyen? : :
#76
Posted 2003. October 13. - 19:59
eddig OFF
ON: telefonáltam a békávénak és megkérdeztem, hogy lehete majd bicót szállítani a felújított metrón, a válasz egy mogorva határozott elutasító 'nem' volt. ezután telefonáltam az önkormányzatnak, ott beszélhettem egy kommunikációs munkatárssal aki azt se tudta, hogy felújítják a metrót, valaki más pedig azt mondta, hogy kell egy levelet írni, csak arra tudnak válaszolni... úgyhogy most írok egy levelet, bár 90%, hogy semmi visszajelzés/eredmény nem lesz :
#77
Posted 2003. October 13. - 11:55
M3-M5 összekötése a legfontosabb szerintem is, mert az ország teljes kelet-nyugati forgalma ennek hiányában megy át Pesten. Ha az északi összekötõ megépül, a pályát folytatni fogják a budai hegyeken keresztül, hogy összekössék az M1-gyel. Ezt akarjátok?
Félek, hogy egyre kevesebb marad az erdõ és hegy a bringásoknak/túrázóknak. Ez pedig borzasztó, fõleg számomra és azok számára, akik nagyon ragaszkodnak a természethez. Ugye, a nagyvárosok hátrányai... Csak nehogy megapolisz legyünk hamarosan, mert akkor nem lesz se hegy se erdõ.
#78
Posted 2003. October 13. - 10:32
Ha pedig nem ülsz le, nem kapaszkodsz, és nem támaszkodsz neki a tömegközlekedési eszköznek akkor orra esel az elsõ elindulásnál vagy fékezésnél és attól leszel koszos !
Én nem szoktam 1iket sem csinálni, aki sznóbordolt már életében, annak jó gyakorlás, ha a haladási iránynak oldalt állsz (párhuzamos vagy az úttal) és úgy csinálsz, mintha deszkáznál. Szinte gond nélkül lehet így utazni. Kicsit rogyasztod a lábad (nekem a bõ gatyába fel se tünik) és az a "telo" ami csillapítja a jármû mozgását. Nem fogtad meg a kapaszkodót - amitõl én is hányok és még a lábad is erõsíted, javul az egyensúlyérzéked
Amúgy hétvégén felvetettem Sezlonynak, hogy e topic kapcsán gondolkoztam a dolgon és lehet, hogy vennék egy havi bérletet, de rögtön lebeszélt róla ;D
#79
Posted 2003. October 13. - 09:34
Bringaút azért nem épült mostanság, mert Demszky bácsinak másra kellett a pénz. Olvassátok el az öt éves tervét (ez csak a rövidtávú), nagyon tanulságos!