én csak azt nem értem (de komolyan), hogy mi a f.ért nem lehet az ikarust államilag kicsit megtámogatni (ill a buszok árait). Csak mert akkor lehet hogy a közlekedési cégek ikaruszt vennének, és akkor az ikarusznak lenne mit gyártania, és akkor az embereket sem kéne kirúgni, és akkor adóznának is (meg maga a cég is). Vagy ez nem ennyire egyszerû?
Prefi aki már megint értetlenkedik
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Levél a BKV-nek
Started by
zOrg
, 2003. October 08. 09:12
#41
Posted 2003. October 31. - 17:24
#42
Posted 2003. October 31. - 14:04
Köszi De ez azelõtt volt, hogy felköltöztem volna Pestre. Itt akkora lakást bérelek, ami vállban picit szûk, a lovat csak a folyosón tudnám tartani, de sok a marhatolvaj errefele, ezt írtam valahol. De! Hétvén, mikor hazaszabadulok nem is írok egy sort se... Persze ha valaki a Dob utca környékén tud egy biztonságos kerékpártárolót már rakom is fel a vonatra a vasparipát és hozom!!!
#43
Posted 2003. October 31. - 14:02
Chili: szám szerint 4. hozzászólásod: "Nem vagyok egy fórumozó típus - inkább tekerek helyette"
#44
Posted 2003. October 31. - 13:56
#45
Posted 2003. October 31. - 13:24
OK
Akkor most én kérek bocsánatot és ezzel elleszünk egy jó darabig.
Ma is Tnultam valami újat
Ha hülyeséget írok javítsatok ki nyugodtan, könnyen tudok alkalmazkodni.
Legalábbis azt hiszem
Akkor most én kérek bocsánatot és ezzel elleszünk egy jó darabig.
Ma is Tnultam valami újat
Ha hülyeséget írok javítsatok ki nyugodtan, könnyen tudok alkalmazkodni.
Legalábbis azt hiszem
#46
Posted 2003. October 31. - 13:10
#47
Posted 2003. October 31. - 13:01
#48
Posted 2003. October 31. - 12:55
A henger alakú lefûzõ az a kuka. Tuti kidobják. Mert egy olyan cégnél, mint a BKV, tuti nincs bürokrácia, se rengeteg felesleges pozíció. és biztos eljut az illetékeshez... :
#49
Posted 2003. October 31. - 12:53
Már ha ugyanazzal a mozdulattal ki nem dobják/be nem darálják, hogy még véletlenül se maradjon meg
#50
Posted 2003. October 31. - 11:09
#51
Posted 2003. October 31. - 11:02
#52
Posted 2003. October 31. - 10:59
Na, igen, de azt már kitárgyaltuk, hogy az mekkora lol. Pédául, mert szinte kizárt, hogy döntési pozícióban levõ emberhez is eljusson. Az ilyen - egyébként lehet, hogy ésszerû - kezdeményezéseken a nagyobb, monopol helyszetû cégek apró kis postázói jót röhögnek, majd a kukába csavarják laza csuklóval. Eredmény max akkor, ha pölö az újságból köszön vissza nekik a dolog.
#53
Posted 2003. October 31. - 10:51
#54
Posted 2003. October 31. - 10:39
Para: mire gondolsz? Az emil írójának az volt a célja, hogy olvasói levélként bekerüljön az újságba a kezdeményezés, hogy sokan olvashassák, stb. Hogy bekerül-e, az passz, de visszajelzés még ugye nem lehet, mert meg sem jelent. Vagy én értettem félre, amit kérdeztél. Ezesetben bocccs.
#55
Posted 2003. October 31. - 10:33
#56
Posted 2003. October 31. - 10:26
Mert mi mást venne egy csõdközeli állapotban lévõ cég, ha nem nem Volvo-t??? Ugye? Hát én is azt vennék, de legalább 20at! >
http://www.origo.hu/...1031volvot.html
http://www.origo.hu/...1031volvot.html
#57
Posted 2003. October 18. - 16:30
;D nagyon mókás volt tegnap, amikor a
egy fiatal német túrista házaspár felszállt az 50 éves Bpi. trolibuszra és felfedezték a bkv jegykezelõ használatát
egy fiatal német túrista házaspár felszállt az 50 éves Bpi. trolibuszra és felfedezték a bkv jegykezelõ használatát
#58
Posted 2003. October 17. - 21:06
#59
Posted 2003. October 17. - 18:59
prefi: jaja. Mostanság ha arra járok, nem tudom levenni a szemem arról a vastraverzõl, ami kettényirta a buszt. Elég durva, hogy ahoz képest, mekkora kárt csinált, alig hajlott meg kissé mondjuk kb. 160-as szögvas...
#60
Posted 2003. October 17. - 15:47
És valljuk be, hogy néha bizony meg is hal. : :-X
azért hálistennek nagyon néha. Legalábbis menetrendszerinti (és nem német túristákat szállító) járatokon. Legutóbb talán Kazincbarcikán volt nagyobb baleset. In memoriam. :-X