Jelentkezz be Regisztrálj
Cyclo-cross
#321
Posted 2011. February 16. - 22:46
#322
Posted 2011. February 16. - 21:55
#323
Posted 2011. February 16. - 12:52
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: KONA Cyclocross vázszett 56-os méretben - ezért írtam, hogy nem kötnék ilyen fajta kompromisszumot
Az meg hogy a Corvus vagy a cygnus váz jó egy egyáltalán ilyesmire, neked kell kilegóznod úgy, hogy összehasonlítod a geo adatokat, de még az sem biztos, mert ami papíron kis különbségnek tûnik, az a gyakorlatban eredméynezhet teljesen mást. De persze te tudod mennyi pénzed van erre, én nem tenném.
Járok cx-el is meg montival is aszfalton, tényleg nagy a különbség, de ha feldobok a montira aszfaltgumit, akkor már nem akkora, bár a testhelyzet akkor is bénább marad az aszfaltos menéshez
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#324
Posted 2011. February 15. - 22:57
#325
Posted 2011. February 15. - 21:44
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#326
Posted 2011. February 15. - 20:20
#327
Posted 2011. January 15. - 17:07
#328
Posted 2011. January 15. - 15:40
én most építettem át az országúti bringa alkatrészeit egy specialized cx vázra. a 35 mm-es gumikkal használom országúton is és terepen is. így kicsit olyan mindenes lett
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#329
Posted 2011. January 15. - 15:34
Én már indultam Hegyi OB-n CX géppel(9,5 kg volt), SPD-vel, mégis 2. lettem(U17 kat.), de tudok olyat is mondani, aki itthon elit mezõnyben nyert CX géppel...
#330
Posted 2011. January 15. - 15:05
Cyclocross és országúti vázak között milyen érdemi különbség van.
Pl ha egy cyclocross vázra épített bringával indulnék országúti versenyen akkor milyen hátrányom lenne a többiekkel szemben.
Elsõsorban egy edzõbringát szeretnék, amivel alkalomadtán elindulnék egy-két amatõr kupafutamon (eddig csak montiztam)
Jõvõ télen pedig Cyklocross-oznék vele némi átalakítással.
#331
Posted 2010. October 08. - 21:33
#332
Posted 2010. August 20. - 22:30
A dögnehéz kerekeket Shimano RS20-ra cseréltem (minusz ~400gr). Ja, és a nyerget most cseréld le. Én elkövettem azt a hibát, hogy tavasszal kéthetes olasz edzõtáborba a gyári nyereggel mentem, amit már itthon használtam, de csak rövidebb távokon (60-70km). Kint, az elsõ hosszabb napon bõrkeményedés nõtt a seggemre... Mindenes guminak Vittoria zaffiro-t használok.
#333
Posted 2010. August 13. - 11:36
"Ja, és a legnagyobb tragédia: a hátsó agy kevésszer reteszel, nem tudok olyan biztosan trackstandelni, mint a korábbi országútival"
gyakorld a fék húzása nélküli egyhelyben állást, és egy idõ után máskor sem zavar annyira a finom reteszelés hiánya
Gyakorolok mindennap - szépen betartom a piros lámpákat Sajnos abból a lúzer-típusból származom, akit elkapnának, így marad a szabálytisztelõ magatartás
A 2009-es Shimano kantifék valamivel jobban fog, bár lehet, hogy csak a nagyobb felületû fékpofa miatt.
#334
Posted 2010. August 13. - 09:45
Na, tegnap elhoztam a 2010es Merida CX-3-asom. A fékerõ nem kicsit gyatra, 15évvel ezelõtt a mûanyag cantifékem erõsebben fogott, ez meg mintha olajozott mûanyag pofa lenne zsírozott felnin... A fékpillangók nem hajlanak, a villát sem nyitogatja durván a fék. Az alex race24 felniken milyen fékpofa fog normálisan?
nekem van itthon avid shorty 6 canti fékem, meg tektro oryx is (gondolom a meridán is valami tektro van), de nekem egész jól fognak, fõleg az avid, az elöl van, és fejre lehet állni vele simán (egy v fék szintjétõl azért elmarad), korábbi egyforgáspontos dura ace fékemet simán kenterbe veri, bár lehet az is jobban fogott volna másik betéttel
és kb. minden fékpofával hasonlóan (aivid, bbb, tektro, bikefun) fognak campagnolo felnin, illetve az avid rw2-es jobban tûri a felmelegedést hosszú lejtõn, és tovább marad meg a fékereje, meg talán esõben is jobb
#335
Posted 2010. August 13. - 08:51
#336
Posted 2010. August 12. - 14:14
#337
Posted 2010. August 12. - 11:15
gyakorld a fék húzása nélküli egyhelyben állást, és egy idõ után máskor sem zavar annyira a finom reteszelés hiánya
#338
Posted 2010. August 12. - 10:17
Másik kérdés, hogy a Michelin latex belsõ ami hivatalosan 23as gumihoz való, elbírja-e a 35ös gumikat? (A 29es montimon 2,25ös külsõvel használok 26os michelin latexet gond nélkül, így talán a virsli-verzió is elbírhatja a nagyobb gumikat.)
#339
Posted 2010. August 12. - 08:58
Vajon egy Merida Cyclocross 3-as bringa 58-as méretben megfelelõ a 187cm-es magasságomhoz?
Néhány apróság a Meridához. Egyelõre csak rövid távon, mert még fiatal a két gép (egy 2009-es 3-as nekem és egy 2010-es 4-es a páromnak). Bár a festésrõl jókat hallottam a márkával kapcsolatban, nálam eléggé "patinásodik" És ez nem feltétlenül az odafigyelés kérdése. Volt, amikor az erõsebb füvek (mondjuk katángkóró) hagytak nyomot a vázon. Most már nem bánt a dolog, de elsõre igen rosszul esett.
Ha sokat tervezel vele aszfalton járni, vegyél hozzá slicket. A gyári külsõn talán 200 km alatt sikerült megfelezni a mintázat magasságát. (Meg a hangja is olyan, mint a traktoré...) Viszont murván elképesztõen hasít a Maxxis
A fékerõ finoman szólva gyenge. Utólag rákérdeztem a boltban, mert az eladó srác is ilyet használ téli gépnek. Azt mondta, kísérletezzek a fékpofával, de csodát ne várjak. Hja, kanti... (Esetleg még a vásárláskor kérdezd meg, nem tudnak-e mini V-féket adni helyette, hátha a 0 km-es alkatrészt beveszik aprópénzért.) Nekem egyébként nem volt vele olyan problémám, mint itt a cikk írójának, hogy rugdalta a hátsó féktestet.
És bár nem itt kérdezted, de nekem a kistányér-kónusz még nem megy el, a többi már nem ér bele. Nagytányéron trimmelés nélkül elfutott mind a kilenc fokozat. (Most lassan utána kéne állítani, de elvileg a két végállás nálam majdnem tökéletes volt.) A hajtókar viszont elég hamar elkezdett ciccegni. (Nem biztos, hogy tényleg az, egyelõre nem vizsgáltam ki az ügyet, de mindkét gép csinálja.)
Ja, és a legnagyobb tragédia: a hátsó agy kevésszer reteszel, nem tudok olyan biztosan trackstandelni, mint a korábbi országútival
Viszont a 34-es kistányér megváltás a korábbi 42-esem után. Beülve hegyre menni igen jó érzés
Batyus túrákon voltunk velük mostanában, jó volt, hogy van szem a vázon csomagtartónak és sárhányónak.
Összességében szerintem nagyon szerethetõ gép mindkettõ. A karbon villa sokat jelent a magyar utakon, meg a 2010-es bandázsa is valami géles cucc, ellentétben a korábbi modellel. (Meg a kormány is jobb ívû lett.) A dologhoz hozzátartozik, hogy korábban nem volt modern bringám, csak alsóváltós, acélvázas, klipszes szörnyetegekkel meg túramontival közlekedtem.