Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Cannondale
Started by
Grimus
, 2003. August 16. 09:56
#121
Posted 2013. February 06. - 09:06
#122
Posted 2013. February 06. - 04:43
#123
Posted 2013. February 06. - 00:30
#124
Posted 2013. February 06. - 00:28
esetleg ez?
Cannondale Bad Boy « városi « VÁROSI / CRUISER « Kategóriák tallózása
Köszi ezt megtaláltam. Már felvettem a tulajjal a kapcsolatot. Az a baj hogy ez SS amit nem biztos hogy be merek vállalni, mert lassú. De még nem vetettem el. Gondoltam megkérdezem hátha van valakinek váltós Boy-a.
#126
Posted 2013. February 04. - 18:07
szemelyi serules?
Megteritettek a karod?egy cdale nem 2filler.
A lábam sérült könnyebben. Már a biztosítóra várok, övék a lépés, én minden szükséges dokumentumot elküldtem nekik.
Képek:
A vázon nem sok látszik így képen, élõben sokkal rosszabb:
#127
Posted 2013. February 04. - 05:06
szemelyi serules?
Megteritettek a karod?egy cdale nem 2filler.
Megteritettek a karod?egy cdale nem 2filler.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#128
Posted 2013. February 04. - 04:45
Szivas. Kep a katasztrofa turistaknak?
Kép nincs, de dióhéjban annyi hogy a kerekekben 99-es keletkezett küllõszakadásokkal a váz kifli lett, hajtómû elhajlás. Az elsõ kerékrõl lehet hogy teszek fel majd képet, az nem semmi látvány.
#129
Posted 2013. February 04. - 02:28
Srácok! Ha van eladó Bad Boy-otok én vevõ lennék rá "L"-es méretben. Sajnos az enyémmel elütöttek és totálkáros lett.
Szivas. Kep a katasztrofa turistaknak?
#130
Posted 2013. February 01. - 23:39
Srácok! Ha van eladó Bad Boy-otok én vevõ lennék rá "L"-es méretben. Sajnos az enyémmel elütöttek és totálkáros lett.
#131
Posted 2013. February 01. - 14:30
Eddig en is kerultem mindent, ami karbon, de ennel a hatso haromszog alu, uh csak nme lesz kulonosebb para vele. Az egyetlen para, amit talaltam (miutan megvettem), h el van furva az atdobo bowden vezetese: hozzaer a BB aljahoz es bele is eszi magat idovel a vazba. De tapaszolassal megelozheto, viszont eleg gaz.
#132
Posted 2013. January 28. - 15:38
ez igaz. en csak egy teveszmet probaltam eloszlatni. megjegyzem az en montim is csak felig karbon
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#133
Posted 2013. January 28. - 15:33
Ok,persze hogy minden tört már.De amúgy mindenki avval megy amivel akar
Van aki a karbonra esküszik,más meg az acélra.Jól van ez így.
Van aki a karbonra esküszik,más meg az acélra.Jól van ez így.
#134
Posted 2013. January 28. - 13:44
mutasd meg hol irtam hogy karbonbol nem lehet sz@rt csinalni
torott aluvazat is lattam mar. titant is. acelt is. most akkor...? nem ilyen kiragadott eseteken kellene rugozni, ennek semmi ertelme.
torott aluvazat is lattam mar. titant is. acelt is. most akkor...? nem ilyen kiragadott eseteken kellene rugozni, ennek semmi ertelme.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#135
Posted 2013. January 28. - 12:32
Konkrétan ha már ebben a topikban vagyunk:nálam már landolt olyan Cannon carbon merevváz,ami egy gödörnél kettétört a tám és láncvillánál.Illetve sokan emlékeznek(gondolom) az elsõ Scale vázra amit egy boltban szereltek össze,és erõsebben húzták meg a hátsóváltót amitõl megrepedt a láncvilla.
#136
Posted 2013. January 28. - 10:31
#137
Posted 2013. January 28. - 03:02
azt vagod hogy a karbon erosebb mint az alu ugye?
Persze, ha terhelés alatt vizsgáljuk. Ha ennél továbbmegyünk azt is tudjuk hogy a carbon fárad. Ismerõs fia esett verseny közben a tõben eltört carbon kormány miatt. A gyártó szétette a kezét hogy a carbon alkatrészekre 1 év garanciát vállal, mivel fárad. A carbon motoros bukósisakokra is csak 2 év garit vállal a gyártó, pedig ott nem kap terhelést.
Mivel nem tudom hogy az a carbon váz milyen igénybevételnek volt kitéve az évek alatt ezért sem mernék carbon vázat venni. arpi07 kérdése teljesen helytálló! Sok emberrel beszéltem, sok helyen olvastam utána és arra jutottam hogy inkább alu. És nem érzek vágyat arra hogy verjem a mellem hogy "ûû nekem carbon vázam van".
#138
Posted 2013. January 26. - 14:46
Néhol elhagyta számat egy-egy "akurvaéletbe"...
#139
Posted 2013. January 25. - 19:05
el persze.
ha esznelkul ki van konnyitve a vaz akkor mindegy hogy alubol vagy karbonbol vagy titanbol van. Ha viszont a tartossag is szempont volt a tervezesnel, akkor karbonbol erosebbet lehet kihozni ugyanakkora suly mellett. Vagy ugyanolyan eroset kisebb sulybol. Az "elesek es megserul a karbonvaz" hulyeseget meg ne kezdjuk ujra, ajanlanam az alabbi videot megtekintesre, foleg olyan 5:10-tol. (megjegyzes: az aluminium nomad vaz fel kiloval nehezebb)
Pinkbike Visits The Santa Cruz Test Lab Video - YouTube
ha esznelkul ki van konnyitve a vaz akkor mindegy hogy alubol vagy karbonbol vagy titanbol van. Ha viszont a tartossag is szempont volt a tervezesnel, akkor karbonbol erosebbet lehet kihozni ugyanakkora suly mellett. Vagy ugyanolyan eroset kisebb sulybol. Az "elesek es megserul a karbonvaz" hulyeseget meg ne kezdjuk ujra, ajanlanam az alabbi videot megtekintesre, foleg olyan 5:10-tol. (megjegyzes: az aluminium nomad vaz fel kiloval nehezebb)
Pinkbike Visits The Santa Cruz Test Lab Video - YouTube
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#140
Posted 2013. January 25. - 14:58
azt vagod hogy a karbon erosebb mint az alu ugye?
el mernél adni jószívvel és garival egy karbon merevvázast egy 100+ embernek?