utánanézek neked hogy mit tudunk tenni az ügy érdekében(nem ígérek semmit, de megteszem a tõlemtelhetõt), bár nem szabadott volna ilyen sokáig várni vele, mert ez sajnos a te hibád, mert nem egy darabka esett ki anyaghiba miatt hanem kopás miatt, sajnos pl: ha egy picit elenged egy cipõ talpa, azt rögtön el kell vinni oda ahol vetted, nem megvárni míg leesik az egész talp!Sajna nem x-akta, ha hazaértem megpróbálok vm fénykép félét csinálni...
Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
#1721
Posted 2008. March 26. - 22:52
#1722
Posted 2008. March 26. - 21:47
16os konánál hosszab az a 06-os pix tím szal ha a kona nag vol ez pláne az leszMéretre szerintem majdnem nagy!
A 170cm mélységemhez épp nem kell nyujtózkodnom a 85-ös stuccninál.
Ha jól mértem nálam a vizszintes felsõ csõhossz 570 mm.
Ha jól emlékszem a 2006-os pyxis nél hagyták ki a láncvillánál a középcsapágyház mögötti merevitést.
Hogy tényleg rugalmas-e tõle a váz, azt nem tudom.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1723
Posted 2008. March 26. - 21:12
Az a bovden ráadásul rosszul is van vezetve; ezért kezdte ki a vázat.
BAAAASZUS! Ott a pont... Megnéztem pár polaris deore disc képet és azokon közel sincs az elsõ bovben a vázhoz... na ez már viszont misztikum...
#1724
Posted 2008. March 26. - 21:07
vagy hogy igazán olcsóból megúszd, bemész egy dekor boltba, ahol használnak átlátszó fóliát, kérsz pár lehullott darabot és 2-3 rétegben felragasztod a vázra. nekem bevált.Az a bovden ráadásul rosszul is van vezetve; ezért kezdte ki a vázat. A linkelt Lizard Skins vázvédõ matricából van olyan, ami karbon mintázatú (a linkelt átlátszó). Nem szeretnék verdictet hirdetni, de egy kis odafigyeléssel ezt idõben el lehetett volna kerülni.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1725
Posted 2008. March 26. - 20:53
2006-os pyxis team váz milyen? 16os elég kicsi lesz 160 centihez? 16os kona nagy volt
Méretre szerintem majdnem nagy!
A 170cm mélységemhez épp nem kell nyujtózkodnom a 85-ös stuccninál.
Ha jól mértem nálam a vizszintes felsõ csõhossz 570 mm.
Ha jól emlékszem a 2006-os pyxis nél hagyták ki a láncvillánál a középcsapágyház mögötti merevitést.
Hogy tényleg rugalmas-e tõle a váz, azt nem tudom.
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#1726
Posted 2008. March 26. - 20:46
Az a bovden ráadásul rosszul is van vezetve; ezért kezdte ki a vázat. A linkelt Lizard Skins vázvédõ matricából van olyan, ami karbon mintázatú (a linkelt átlátszó). Nem szeretnék verdictet hirdetni, de egy kis odafigyeléssel ezt idõben el lehetett volna kerülni.Én se véletlen írtam, hogy azért nem akarom túllihegni a dolgot! Nem örülök neki, gondoltam megkérdezem az okosakat (nem véletlen nem privátban / mail ben kezdtem), azt lesz ami lesz...
Na de azért a képek:
http://www.daru.hu/1.jpg
http://www.daru.hu/2.jpg
http://www.daru.hu/3.jpg
(ja és rosszul emlékeztem nem a hátsó, hanem az elsõ fék bovdene a felelõs... és a drót még messze nem látszik ki, érzésre kevesebbet kopott mint a váz... )
És igen tudom észrevehettem volna, blablabla...
#1727
Posted 2008. March 26. - 20:42
nos ez elég durva...nem tudok rá normális magyarázatot adni. ne lehet, hogy vki kicseszésbõl megreszelte? mert a bowden nem csak abba az irányba mozog ahogy ott ki van kopva, látszik, hogy körülötte is elkezde befeketíteni a fényezést (nem leszedni!!, még a felirat is fekete lett) és a folt közepén meg tök hirtelen van egy beméjedés, mintha ki lenne vésve.
nem vedd rossz néven, nem gondolom, hogy te csináltad csak eszembe jutott, hogy esetleg egy csúnya tréfa áldozata lettél...
de csak találgatok...
na ez tényleg x akta lenne...
alapvetõen jó srác vagyok, nincsenek haragosaim és hülye se vagyok szemem fényét bántani!
#1728
Posted 2008. March 26. - 20:38
Na de azért a képek:
http://www.daru.hu/1.jpg
http://www.daru.hu/2.jpg
http://www.daru.hu/3.jpg
(ja és rosszul emlékeztem nem a hátsó, hanem az elsõ fék bovdene a felelõs... és a drót még messze nem látszik ki, érzésre kevesebbet kopott mint a váz... )
nos ez elég durva...nem tudok rá normális magyarázatot adni. ne lehet, hogy vki kicseszésbõl megreszelte? mert a bowden nem csak abba az irányba mozog ahogy ott ki van kopva, látszik, hogy körülötte is elkezde befeketíteni a fényezést (nem leszedni!!, még a felirat is fekete lett) és a folt közepén meg tök hirtelen van egy beméjedés, mintha ki lenne vésve.
nem vedd rossz néven, nem gondolom, hogy te csináltad csak eszembe jutott, hogy esetleg egy csúnya tréfa áldozata lettél...
de csak találgatok...
#1729
Posted 2008. March 26. - 20:23
OFF nálad meddig bírja egy ilyen fólia?:amit nem mindenki kapott meg. köztük énse.
3M fólia, és nincs ilyen gond.
#1730
Posted 2008. March 26. - 20:22
bár ez rs topic-ba való, de a pike-hoz tartozik egy mûanyag fékkábelvezetõ, ami
amit nem mindenki kapott meg. köztük énse.
3M fólia, és nincs ilyen gond.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1731
Posted 2008. March 26. - 20:18
a régiekhez szerintem még nem volt, de ha igen leverem thez-en
nem hiszem hogy ekkora probléma lenne ez, hogy oldalak telnek meg vele.
vázvédõ fólia ahogy VV említette, vagy szigetelõ szalag stb. Ígyis úgyis kell rá, ha már kidörzsölte akkor is, és miután rárakja az ember rohadtul nem látszódik, hogy mi van alatta, tehát az esztétika sem romlik (aki felhozza az átlátszó fóliát lelövöm ) Funkcionálisan meg tökéletes marad a kerékpár ettõl.
tehát mirõl is beszélünk?
Én se véletlen írtam, hogy azért nem akarom túllihegni a dolgot! Nem örülök neki, gondoltam megkérdezem az okosakat (nem véletlen nem privátban / mail ben kezdtem), azt lesz ami lesz...
Na de azért a képek:
http://www.daru.hu/1.jpg
http://www.daru.hu/2.jpg
http://www.daru.hu/3.jpg
(ja és rosszul emlékeztem nem a hátsó, hanem az elsõ fék bovdene a felelõs... és a drót még messze nem látszik ki, érzésre kevesebbet kopott mint a váz... )
És igen tudom észrevehettem volna, blablabla...
#1732
Posted 2008. March 26. - 20:16
a régiekhez szerintem még nem volt, de ha igen leverem thez-en
ha a fékhíd hátuljában van "hely csinálva" a gyorskötözõnek (mert azzal kell rászorítani az amúgy öntapadós mûanyagra a fékkábelt) akkor kezdheted ütni thez-t
#1733
Posted 2008. March 26. - 20:01
nem hiszem hogy ekkora probléma lenne ez, hogy oldalak telnek meg vele.
vázvédõ fólia ahogy VV említette, vagy szigetelõ szalag stb. Ígyis úgyis kell rá, ha már kidörzsölte akkor is, és miután rárakja az ember rohadtul nem látszódik, hogy mi van alatta, tehát az esztétika sem romlik (aki felhozza az átlátszó fóliát lelövöm ) Funkcionálisan meg tökéletes marad a kerékpár ettõl.
tehát mirõl is beszélünk?
#1734
Posted 2008. March 26. - 19:56
küldjek én is fotót a pike-omról?
MÛANYAG bowdenház csinált a hídban szép kis vájatot
bár ez rs topic-ba való, de a pike-hoz tartozik egy mûanyag fékkábelvezetõ, ami pont oda való ahol neked lejött a festék és ami ezt megakadályozza. nekem is pike-om van és ennek használatával a fékkábeltõl nem jött le a festék, pedig 2 éves a villa
de ott sem a mûanyag bowdenház miatt jött le az anyag, az csak a festéket szedte le, viszont a pike külsõszára magnézium aminek eléggé árt télen az utakról felverõdõ só és ha nincs mûanyag fékkábelvezetõ, hozzáér a fékkábel, belemegy a dzsuva, és ledörzsöli...
bocs az OFF-ér
#1735
Posted 2008. March 26. - 19:45
bowdenháztól nem fog, nem tud kidörzsölõdni egy nála keményebb anyag, csak a fényezés. az lehet, hogy a bowdenház külsõ mûanyag borítása megsérült, ami miatt kilátszik a fém rész és az dörzsölte ki, pláne ha nem hosszanti irányú. de ez nem tervezési hiba.
szerintem meg várjuk meg azt a fényképet, mert lehet, hogy nem akkora a gebasz, mint ahogy mi gondoljuk.
küldjek én is fotót a pike-omról?
MÛANYAG bowdenház csinált a hídban szép kis vájatot
kép:
#1736
Posted 2008. March 26. - 18:59
Ha a bringa gyári és gyári bovdenezéssel volt végig használva akkor ez szimpla tervezési hiba
bowdenháztól nem fog, nem tud kidörzsölõdni egy nála keményebb anyag, csak a fényezés. az lehet, hogy a bowdenház külsõ mûanyag borítása megsérült, ami miatt kilátszik a fém rész és az dörzsölte ki, pláne ha nem hosszanti irányú. de ez nem tervezési hiba.
Szerintem fordulj nyugodtan a fogyasztó védelemhez
szerintem meg várjuk meg azt a fényképet, mert lehet, hogy nem akkora a gebasz, mint ahogy mi gondoljuk.
#1737
Posted 2008. March 26. - 18:51
#1738
Posted 2008. March 26. - 18:32
hallottad már azt a kifejezést hogy HASZNÁLATBÓL ADÓDÓ KOPÁS?
ha nem akkor vedd fel a szótáradba...
továbbra is azt mondom h ezért Bárminemû garanciális dolgot kérni abszurd!!
Ha a bringa gyári és gyári bovdenezéssel volt végig használva akkor ez szimpla tervezési hiba, hogy szétxxxodik a váz felületkezelése (érdekes módon egy autónál ilyenkor perelnek, furcsa nem).
És atom ciki, hogy egy gyártó nem tud egy ilyen problémára gyári megoldást javasolni és igen, a láncvillavédõ hiánya is vér ciki. Ha nagy gyártóról van szó még inkább, mert a probléma "köztudott", a megoldása pedig kb. 20 ft.
Szerintem fordulj nyugodtan a fogyasztó védelemhez ha a Magellánék nem akarnak meghallgatni. Itt mindenki osztja az észt (én is), de majd a szakhatóság a fogyasztóvédelmi törvény alapján megmondja, hogy akkor most kinek a hibája ez a dolog (mert ugye ez egy hiba, nem esésbõl származik és nem is kopó alkatrész).
Ha nem súlyos a dolog akkor hagyd a fenébe, mert idõ meg fáradság, de ha tényleg zavar vagy sérült a váz anyaga is, akkor ne hagyd magad, mert fizettél érte, gondolom nem is keveset.