Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
#781
Posted 2010. February 17. - 13:59
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#782
Posted 2010. February 17. - 13:57
Majd photoshop-ot ragadott, és megmutatta, hogy hogyan...
Íme az eredmény
Ha valaki legyártja, MEGVESZEM!!! Egyszerûen gyönyörû!!!
#783
Posted 2010. January 20. - 18:49
Egyetértek, ugyanaz a csapágy van a félintegrált és a hagyományos kormánycsapágyaimban is.A félintegrált csapágy látszólag az integrálthoz hasonlít jobban, de valójában egy fejcsõbe süllyesztett hagyományos csapágy. Ha meg tudják oldani a stabil rögzítést és a fejcsõnek is van normális falvastagsága akkor az élettartamával nincsenek komoly gondok. Mondjuk durvulós vázaknál azért jobb a hagyományos rendszerû, mert félintegrált csapágyból vagy egy szabványméret mindenbe és kész, a külsõ csészésnél meg akár brutál vastag falú alu vagy acél is.
A sebesség mindent megold.
#784
Posted 2010. January 20. - 17:50
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#785
Posted 2010. January 20. - 16:53
ez az elmélet
én meg nem találkoztam tömegesen síró emberekkel hogy "jaj jaj nem bírta a félintegrált csapágy" (pedig dolgoztam olyan helyen )
Én nem dolgoztam olyan helyen, de ismerek olyat, akinek nem bírta a félintegrált kormánycsapágy az igénybevételt, pl. dirt vázban.
De persze még mindig jobb, mint az integrált csapágy a tandemvázban, amire szintén volt már példa. Kíváncsi lennék, él-e még az a váz
Értem én, h ez a divat most, meg minden, de nem érzem úgy, hogy mindent szeretnem kell, aminek nincs értelme.
#786
Posted 2010. January 20. - 15:47
Neten nézegettem a Poalris Sram V-ét, és mindenhol fekete színû a váza. A más felszereltségû Polarisok váza fehér-fekete és sárga. Olyan lehetséges, hogy mondjuk én fehér-fekete vázas Polarist vegyek, ami Sram-mal és V fékkel van szerelve?
Természetesen lehetséges van is ilyen felszereltségû váz fehér-fekete és sárga színben is! Gondolom a színválaszték és a felszereltségbeli különbségek miatt nem került fel az összes szín az összes felszereltséggel.
#787
Posted 2010. January 20. - 00:15
na..akkor meg nincs is miért sírni hogy nincs sznob alaktrész a májer vázbaVan már nekik, InSet néven fut.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#788
Posted 2010. January 20. - 00:07
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#789
Posted 2010. January 19. - 23:51
...CK-ék meg ha akarnak eladni még 3 év múlva is, jó lesz ha felûlbírálják a soha integrált jelmondatot...nem nagyon lesz mibe rakni a hagyományost
Van már nekik, InSet néven fut.
#790
Posted 2010. January 19. - 23:21
#791
Posted 2010. January 19. - 23:08
Baromi egyszerû, a hátrányt a kisebb átmérõk jelentik, és az alacsonyabb beépítési mélység... cserébe kapja az ember az alacsonyabb beépítési magasságot.
ez az elmélet
én meg nem találkoztam tömegesen síró emberekkel hogy "jaj jaj nem bírta a félintegrált csapágy" (pedig dolgoztam olyan helyen )
CK-ék meg ha akarnak eladni még 3 év múlva is, jó lesz ha felûlbírálják a soha integrált jelmondatot...nem nagyon lesz mibe rakni a hagyományost
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#792
Posted 2010. January 19. - 22:40
#793
Posted 2010. January 17. - 01:50
bufli fos? ehhh...okos vagy te is...pont a hagyományos türekómkedik ki
nekem pl a karbon Genius-omban is tán félintegrált van elõtte a konába sima volt....és jobb ez, szebb is h belesimul a váz vonalába meg pl a kona fejcsöve 150mm volt a Scott-é 160mm és vágnom kellett a villanyakbol....
kész
Hm ez ízlés kérdése szerintem, kinek a pap kinek a plébános...
#794
Posted 2010. January 16. - 23:52
Hát a legfõbb baj az hogy ha esetleg ilyen vázra váltanék akkor kellene venni hozzá egy félintegrált csapágyat is... ami nem feltétlen tölt el jó érzéssel:D
meg persze fõleg a kinézet az ami miatt nekem nem tetszik... olyan bufli fos... egy magellánnak ahol a csõkeresztmetszetek nem igazán nagyok, nem áll túl jól. egy hidroforminges meridavázba meg nyílván a félintegrált áll jobban.
bufli fos? ehhh...okos vagy te is...pont a hagyományos türekómkedik ki
nekem pl a karbon Genius-omban is tán félintegrált van elõtte a konába sima volt....és jobb ez, szebb is h belesimul a váz vonalába meg pl a kona fejcsöve 150mm volt a Scott-é 160mm és vágnom kellett a villanyakbol....
de ha nem tetszik nem kell olyan vázat venni, vegyél mást....azt' kész
#795
Posted 2010. January 16. - 21:18
2 év és nyugodtan elfeljthetitek a hagyományos kormánycsapágyat. max a kispéldányszámban gyártott vagy alacsonykategóriás vázak lesznek olyanok.
amúgy meg mesélje már el valaki mi a gond a félintegrálttal. mert itt igy fúj szar ugy szar meg mindenki utálja de még senki nem mondott semmit hogy mér gázos.
Baromi egyszerû, a hátrányt a kisebb átmérõk jelentik, és az alacsonyabb beépítési mélység... cserébe kapja az ember az alacsonyabb beépítési magasságot.
Szerencsére átlag montis felhasználásnál ez nem nagyon generál problémákat, zúzósabb szakágban meg a jobb vázak 1.5-ösek, amibe még mindig tehet az ember megfelelõ sima kormánycsapágyat és villát, és ugyanúgy nyer némi elõnyt a magasságnál...
Másik meg az, hogy akinek volt már vmilyen szépséges Chris King fejcsapágya, tudja, h miért akarja, h a minõségi vázak megmaradjanak hagyományosnak
#796
Posted 2010. January 16. - 20:04
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#797
Posted 2010. January 16. - 17:47
Mi az elõnye?
Nekem olyan fura, hogy monoblokknál a trend hogy vegyük ki a csapágyat a csõbõl, kormánycsapinál meg fordítva...
Ennek egyszerû mechanikai okai vannak. A hajtómûnél a szélesebb alátámasztás miatt nõ a merevség. A kormánynál más irányú terhelések miatt ez kevésbé fontos, így inkább a beépítési magasság a fõ szempont. (No meg az esztétika.)
Durung forever!
#798
Posted 2010. January 16. - 17:44
amúgy meg mesélje már el valaki mi a gond a félintegrálttal. mert itt igy fúj szar ugy szar meg mindenki utálja de még senki nem mondott semmit hogy mér gázos.
Hát a legfõbb baj az hogy ha esetleg ilyen vázra váltanék akkor kellene venni hozzá egy félintegrált csapágyat is... ami nem feltétlen tölt el jó érzéssel:D
meg persze fõleg a kinézet az ami miatt nekem nem tetszik... olyan bufli fos... egy magellánnak ahol a csõkeresztmetszetek nem igazán nagyok, nem áll túl jól. egy hidroforminges meridavázba meg nyílván a félintegrált áll jobban.
#799
Posted 2010. January 16. - 01:18
#800
Posted 2010. January 16. - 00:34
könnyebb, alacsonyabb beépítési magasság - most ezek jutottak eszembeMi az elõnye?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu