Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
#601
Írta 2011. március 03. - 23:38

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#603
Írta 2011. március 03. - 16:59

#604
Írta 2011. március 03. - 16:14

#606
Írta 2011. február 26. - 19:03

Jani ezt a linket akarta még betenni, csak valamiért elmaradt:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Specialized S-Works Carbon Váz 18"
Kösz.



A sebesség mindent megold.
#607
Írta 2011. február 26. - 18:46

Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Specialized S-Works Carbon Váz 18"
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#608
Írta 2011. február 26. - 14:46

mivan?
Nézd meg, hogy ki árulja (ott a telefonszám, nem titkosított) és rájössz.

A sebesség mindent megold.
#610
Írta 2011. február 26. - 10:31

#611
Írta 2011. február 25. - 18:27

A Duro csillapítása olajjal mûködik, míg az XC-re szánt villák egy "olajpatron" elnevezésû szutyokkal. Ezt a (jobb esetben) mozgó rudat nem lehet szétbontani úgy, hogy utána össze is lehessen rakni, viszont nekem egy év után úgy döntött, hogy csak 5cm lesz mostantól a rugóút :S
Szóval nem ajánlom a Suntour XC villáit! Recon meg szerelhetõ, megbízható és szép, és még merev is...
okés, köszi. akkor spórolok recon sl-re.
#612
Írta 2011. február 25. - 15:48

Haverom évek óta nyúzza a suntour duro-t, és azzal meg van elégedve, pedig egy olcsóbb villa mint a raidon.
A duro-ban más lehet a csillapítás mint a raidonban?
mert ha igen, és vacakabb a bele mint a duro-nak akkor lehet tényleg valami más teló lesz az esélyes.
Amúgy amit még nézegettem az a RS recon sl, vagy ha annak a légrugója nem bírna el engem, akkor Tora.
A Duro csillapítása olajjal mûködik, míg az XC-re szánt villák egy "olajpatron" elnevezésû szutyokkal. Ezt a (jobb esetben) mozgó rudat nem lehet szétbontani úgy, hogy utána össze is lehessen rakni, viszont nekem egy év után úgy döntött, hogy csak 5cm lesz mostantól a rugóút :S
Szóval nem ajánlom a Suntour XC villáit! Recon meg szerelhetõ, megbízható és szép, és még merev is...
#613
Írta 2011. február 25. - 10:42

Erre: Schwalbe RacingRalph DD 2.1 (534g)
-380g / 2 kerék
Meg a mezei belsõket latex Michelin-re, az is -110g volt / 2 kerék.
Így jött ki a -490g.

Igen, Recon SL.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#614
Írta 2011. február 25. - 10:17

Gumi csere csodákra képes. Én is úgy dobtam el a télen 490g-ot.
mit cseréltél mire?
Én CST C1391 traction-t Race king 2.2-re.
CST 875g, Conti 550-570g körül.
lehet hogy a CSThez hozzá sem kellett volna nyúlni évekig, amíg ki nem repedezik, mert hogy elkopni biztos nem kopott volna, meg amilyen nehéz azt max. szög szúrja át.

Amúgy jól látom a képen, hogy Recon telót használsz?
#615
Írta 2011. február 25. - 10:12

Suntour-t nem tennék bele... Nekem egy évet bírt, a csillapítás ugyanolyan szutyok benne mint az xcr-ben... vegyél vmi használtat, de márkát...
Haverom évek óta nyúzza a suntour duro-t, és azzal meg van elégedve, pedig egy olcsóbb villa mint a raidon.
A duro-ban más lehet a csillapítás mint a raidonban?
mert ha igen, és vacakabb a bele mint a duro-nak akkor lehet tényleg valami más teló lesz az esélyes.
Amúgy amit még nézegettem az a RS recon sl, vagy ha annak a légrugója nem bírna el engem, akkor Tora.
#616
Írta 2011. február 24. - 22:41

Suntour-t nem tennék bele... Nekem egy évet bírt, a csillapítás ugyanolyan szutyok benne mint az xcr-ben... vegyél vmi használtat, de márkát...köszi. Ha lesz lóvé akkor szerintem kap majd elõre egy suntour raidon telót, meg már megvettem a novatec (d041sb, hátul d042sb van) agyat elõre. Ha telik rá, akkor elõre tárcsafék fog kerülni. Vagy juicy 3, vagy bb7. single track felnivel.
#617
Írta 2011. február 24. - 22:03


"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#618
Írta 2011. február 24. - 21:33


Gumit cseréltem

#619
Írta 2011. január 26. - 23:31

#620
Írta 2011. január 26. - 23:20
