Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
#3261
Írta 2005. december 08. - 17:51

az meg hogy 13cm-t mozog a mozo.. így is vmi 530 körüli magasság volt+3 centi? vagy eleve akkora mennyiségü becsuszo volt kint?(már nenemléxem)
de a váz súlya alig 2 kiló
a villa több mint 3.4 kg
arányban van? nemigazán. a rossz hõkezelés meg valós, de az umf-rõl pl ugyanígy leszedte volna a fejcsövet.
én erre rájöttem még idõben, így nem tettem tönkre akkor vázamat.
és találtam valahol a földön elszórva egy aprócska STÍLUSt,aminek nagyon megörültem, és amit azóta használok is örömmel, és JÉ nem törnek az alkatrészeim. fura fura. nem is tudom hogy lehet.
#3262
Írta 2005. december 08. - 17:01

1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#3263
Írta 2005. december 08. - 16:52

akkor magadra vess hogy eltört
és gratulálok a rengeteg eszedhez
#3264
Írta 2005. december 08. - 16:21

csááá!
Valaki tört már el Polaris vázat? Évjárat?
Vagy más magellan vázat? Típus, évjárat?
Nekem valahogy úgy tûnik, hogy egyre spórolósabbak a cégnél, ami a vázak anyagát illeti. Igaz, hogy 7005-ös alu és erõsebb, de az enyém olyan mint egy gebe '(05-ös polaris), míg egy hasonló paraméterû 6000-es alu váz olyan vastag mint a combom. Tele +merevítésekkel meg váltózó falvastagsággal. a polarison csak egy max. 2 centis merevítés(lemez) van az alsó csõ végén. Eddig nagyon nagy volt az önbizalmam, de körülöttem vettek pár kályhacsöves aluvázat... és hát alig mertem ráülni a gebémre.
Ráadásul ez a váz olyan rugalmas oldalirányban, mintha gumiból lenne!!!!! A hátsó villákat pl. 10 centit is össze lehet nyomni, simán visszaáll. (ezt egy szerelõ mutatta, azt hittem ott halok meg ijedtemben, hogy eltöri a vázamat.)
persze nem zúzom a gépet halálra, csak XC...
Ennyire jó a 7000-es alu, vagy ennyire skót a gyártó????
Nálam eltörött egy PolarX04es zöld színü. Benne volt a törésekrõl szóló cikkben. Az mondjuk hülyeség amit atom írt mert csak a hasára csapott és azt írta ami eszébe jutott, meg amit a hozzá nem értõ olvasó elhisz. Nem kellett volna eltörni csak azért mert Mozom volt. A Dj3is 3kg körül van. Azzal is el kellett volna törnie? 520mm-t emel. Egy elõbbi bikemagban a vázköképnél azt irják 520mmig optimális azaz jó. Az az a Mozo szerintük jó... Ráadásul a mozomat már agyon bütyköltem és amikor ráültem már beült 1,5cm-t és 120-125mmt mozog. A váll elõtt 1mmrel áll meg. Szóval egybõl tudtam hogy egy 1mes (104cm) faltól nem kellett volna eltörnie! De errõl Atom ugye bár már nem tudott... A gyárba elismerték hogy németországba rossz hõkezelést kapott hegesztés után. De ettõl függetlenül 2havernak is megrepedt a fejcsõ alján. Pedig õk dirt jammel használlták ami meg még annyit sem emel! Most egy Single speedes PolarXem van mert szerencsére a csekertnél jó arcok voltak és küldtek egyet ingyen!! A hátsó papucsa elég bután van megcsinálva. Tárcsaféket el lehet felejteni. A 4db imbuszcsavarka nem nagyon tartja feszesen a láncot. Folyton lötyög. Még a wenson is jobbat tudott csinálni 6db kurvanagy csavarral... Na mindegy. Kíváncsi leszek a 2006osokra...
#3265
Írta 2005. december 08. - 14:35

Állítólag Csekééket átverte a gyártó és nem is a megrendelt anyagból lettek legyártva a pyxisek. No nem lettek éppen szarok, csakhogy állítólag a Crux éppen könyebb és jobb is emiatt. Ennek kéne utána járni, igaz lehet-e.
Nekem történetesen van egy 16,5 Pyxis vázam és még nincs beépítve, mivel karácsonyra fogom kapni, jó volna lemérni ezt meg egy ugyanekkora Cruxot, csahogy nekem se mérlegem, se 16,5-ös Cruxom, Mérleget még lehet hogy veszek (valami kampós horgászmérlegre gondoltam) erre a célra, de Cruxot biztos nem.
Tud-e errõl valaki valamit? Vagy ez (ha igaz) nem publikus?
#3266
Írta 2005. november 24. - 20:57

ennyit tudok, de ezt már kiveséztük a CC/FR/DHvázak topicban...
szal ez 300ezer körül lesz
a kicsi meg 200
a kicsirõl kép:
http://users.atw.hu/...csivega2006.jpg
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
#3267
Írta 2005. november 24. - 20:42

ezt gondolom már mindenki látta SALA jóvoltából
Háááát....nemrossz szerintem...de vajon hány kiló??

#3268
Írta 2005. november 24. - 20:39

2006-os Magellanok nem tudjátok mikor jelennek meg? Az oldalon kinn van 2006-os Gemini, akkor lassan megjelenik a többi is nem?
továbbra is jövõ tavasz felé jönnek valszeg meg a 2006-osok.
ez nem cdale!

#3269
Írta 2005. november 24. - 20:31


*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
#3270
Írta 2005. november 24. - 20:25

#3271
Írta 2005. november 13. - 16:51

#3272
Írta 2005. november 13. - 12:40

és a 18-as meg a 22-es között nincs alternatíva ? pl 20-as...én a helyedben kb azt vennék...vmik idei bikemagban volt 2 oldalas cikk a bringa beállítosokról...ha jól emléxem Thommey írta....XC-re volna. ugrálni max annyit, hogy egy padkára fel menetközben, meg le a túloldalon.
A teló is csak 80-as lenne. A kihúzott nyeregcsõ ráadásul hátrébb tolja az ülést ,mivel nem pont függõleges és minél jobban kihúzod, ugye annál inkább hátrébb lesz. Persze ezt a nyereg beállításnál korrigálhatod, de nem akár meddig. Ezt a golyeszes dolgot kipróbálom, mert nem hülyeség.
De asszem nem lesz gond. Egyelõre az a baj, hogy a hajtómû elég alacsonyan van, mivel merev villa van a gépben. Mondhatjuk, hogy le van ültetve
Remélem egy teló vízszintesbe hozza az alsó támvillát és emel valamit a hajtómûvön.
+tudnátok linket adni olyan oldalról, ahol a nyereg és kormánybeállítást vesézik, hogy hol helyezedjen el a test a paripán, hogy pl kevésé emelje az orrát mászáskor, de azért ne is bukjon orra a lovas? Szal mi az optimális?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3273
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 13. - 11:34




Remélem egy teló vízszintesbe hozza az alsó támvillát és emel valamit a hajtómûvön.
+tudnátok linket adni olyan oldalról, ahol a nyereg és kormánybeállítást vesézik, hogy hol helyezedjen el a test a paripán, hogy pl kevésé emelje az orrát mászáskor, de azért ne is bukjon orra a lovas? Szal mi az optimális?
#3274
Írta 2005. november 13. - 10:05


ez szvsz még mindíg csak 18/19-es

#3275
Írta 2005. november 13. - 00:12

Egyébként mindig a nagyobb vázat veszem, mert stabilabbnak tartom és a méterekre kihúzott nyeregcsõ nem ró plusz terhelést a felsõcsõ/nyeregvázcsõ találkozásra. Ez volt pl. a kritikus pontja néhány Kona váznak.
#3276
Írta 2005. november 12. - 23:55

viszont cc-re sztem jobb a nagyobb váz.. kényelmesebb gondolom. meg függ az ember testalkatától is a váz méret
#3277
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 12. - 23:46

#3278
Írta 2005. november 06. - 22:20

sziasztok
tud vki egy Pyxis team vázról képet csinálni nekem?
Parancsolj:
http://www.bringaban..._05pyxisfd.html
#3279
Írta 2005. november 06. - 20:02

nem...csak a nonamek közül valamelyest kiemelkedett tojváni csõgyártó...És a kinesis csõ mit takar? Egyenvastagságú ipari termék, amit csak alakra formálnak?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3280
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 06. - 19:44

