Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
#3261
Írta 2005. november 24. - 20:57
ennyit tudok, de ezt már kiveséztük a CC/FR/DHvázak topicban...
szal ez 300ezer körül lesz
a kicsi meg 200
a kicsirõl kép:
http://users.atw.hu/...csivega2006.jpg
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
#3262
Írta 2005. november 24. - 20:42
ezt gondolom már mindenki látta SALA jóvoltából
Háááát....nemrossz szerintem...de vajon hány kiló?? (nemspórolták ki belõle az anyagot....
#3263
Írta 2005. november 24. - 20:39
2006-os Magellanok nem tudjátok mikor jelennek meg? Az oldalon kinn van 2006-os Gemini, akkor lassan megjelenik a többi is nem?
továbbra is jövõ tavasz felé jönnek valszeg meg a 2006-osok.
ez nem cdale!
#3264
Írta 2005. november 24. - 20:31
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
#3265
Írta 2005. november 24. - 20:25
#3266
Írta 2005. november 13. - 16:51
#3267
Írta 2005. november 13. - 12:40
és a 18-as meg a 22-es között nincs alternatíva ? pl 20-as...én a helyedben kb azt vennék...vmik idei bikemagban volt 2 oldalas cikk a bringa beállítosokról...ha jól emléxem Thommey írta....XC-re volna. ugrálni max annyit, hogy egy padkára fel menetközben, meg le a túloldalon. A teló is csak 80-as lenne. A kihúzott nyeregcsõ ráadásul hátrébb tolja az ülést ,mivel nem pont függõleges és minél jobban kihúzod, ugye annál inkább hátrébb lesz. Persze ezt a nyereg beállításnál korrigálhatod, de nem akár meddig. Ezt a golyeszes dolgot kipróbálom, mert nem hülyeség. De asszem nem lesz gond. Egyelõre az a baj, hogy a hajtómû elég alacsonyan van, mivel merev villa van a gépben. Mondhatjuk, hogy le van ültetve
Remélem egy teló vízszintesbe hozza az alsó támvillát és emel valamit a hajtómûvön.
+tudnátok linket adni olyan oldalról, ahol a nyereg és kormánybeállítást vesézik, hogy hol helyezedjen el a test a paripán, hogy pl kevésé emelje az orrát mászáskor, de azért ne is bukjon orra a lovas? Szal mi az optimális?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3268
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 13. - 11:34
Remélem egy teló vízszintesbe hozza az alsó támvillát és emel valamit a hajtómûvön.
+tudnátok linket adni olyan oldalról, ahol a nyereg és kormánybeállítást vesézik, hogy hol helyezedjen el a test a paripán, hogy pl kevésé emelje az orrát mászáskor, de azért ne is bukjon orra a lovas? Szal mi az optimális?
#3269
Írta 2005. november 13. - 10:05
ez szvsz még mindíg csak 18/19-es
#3270
Írta 2005. november 13. - 00:12
Egyébként mindig a nagyobb vázat veszem, mert stabilabbnak tartom és a méterekre kihúzott nyeregcsõ nem ró plusz terhelést a felsõcsõ/nyeregvázcsõ találkozásra. Ez volt pl. a kritikus pontja néhány Kona váznak.
#3271
Írta 2005. november 12. - 23:55
viszont cc-re sztem jobb a nagyobb váz.. kényelmesebb gondolom. meg függ az ember testalkatától is a váz méret
#3272
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 12. - 23:46
#3273
Írta 2005. november 06. - 22:20
sziasztok
tud vki egy Pyxis team vázról képet csinálni nekem?
Parancsolj:
http://www.bringaban..._05pyxisfd.html
#3274
Írta 2005. november 06. - 20:02
nem...csak a nonamek közül valamelyest kiemelkedett tojváni csõgyártó...És a kinesis csõ mit takar? Egyenvastagságú ipari termék, amit csak alakra formálnak?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3275
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 06. - 19:44
#3276
Írta 2005. november 06. - 19:30
+ is adtad a választ....csááá!
Valaki tört már el Polaris vázat? Évjárat?
Vagy más magellan vázat? Típus, évjárat?
Nekem valahogy úgy tûnik, hogy egyre spórolósabbak a cégnél, ami a vázak anyagát illeti. Igaz, hogy 7005-ös alu és erõsebb, de az enyém olyan mint egy gebe '(05-ös polaris), míg egy hasonló paraméterû 6000-es alu váz olyan vastag mint a combom. Tele +merevítésekkel meg váltózó falvastagsággal. a polarison csak egy max. 2 centis merevítés(lemez) van az alsó csõ végén. Eddig nagyon nagy volt az önbizalmam, de körülöttem vettek pár kályhacsöves aluvázat... és hát alig mertem ráülni a gebémre.
Ráadásul ez a váz olyan rugalmas oldalirányban, mintha gumiból lenne!!!!! A hátsó villákat pl. 10 centit is össze lehet nyomni, simán visszaáll. (ezt egy szerelõ mutatta, azt hittem ott halok meg ijedtemben, hogy eltöri a vázamat.)
persze nem zúzom a gépet halálra, csak XC...
Ennyire jó a 7000-es alu, vagy ennyire skót a gyártó????
"Ennyire jó a 7000-es alu," már legalábbis az óccsó 6000 eseknél jobb...azért van bennük sok anyag, bár a polaris se pille súly....meg asszem még a polaris is kinesis csõ....bár ez nem biztos....
normális használat mellett nam fogod eltörni...ha nem vagy 160 kiló
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3277
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 06. - 18:57
Ilyen vázam vala, csak a felszerelés más... az összes.
#3278
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 06. - 18:52
Valaki tört már el Polaris vázat? Évjárat?
Vagy más magellan vázat? Típus, évjárat?
Nekem valahogy úgy tûnik, hogy egyre spórolósabbak a cégnél, ami a vázak anyagát illeti. Igaz, hogy 7005-ös alu és erõsebb, de az enyém olyan mint egy gebe '(05-ös polaris), míg egy hasonló paraméterû 6000-es alu váz olyan vastag mint a combom. Tele +merevítésekkel meg váltózó falvastagsággal. a polarison csak egy max. 2 centis merevítés(lemez) van az alsó csõ végén. Eddig nagyon nagy volt az önbizalmam, de körülöttem vettek pár kályhacsöves aluvázat... és hát alig mertem ráülni a gebémre.
Ráadásul ez a váz olyan rugalmas oldalirányban, mintha gumiból lenne!!!!! A hátsó villákat pl. 10 centit is össze lehet nyomni, simán visszaáll. (ezt egy szerelõ mutatta, azt hittem ott halok meg ijedtemben, hogy eltöri a vázamat.)
persze nem zúzom a gépet halálra, csak XC...
Ennyire jó a 7000-es alu, vagy ennyire skót a gyártó????
#3279
Írta 2005. november 05. - 21:10
sziasztok
tud vki egy Pyxis team vázról képet csinálni nekem?csak nagyon apró képeket találtam,köszi
lehet a cinder cone váz helyett bevállalok egyet
hát öszintén szólva, nemtudom hol kerested, de gugliban ez az elsõ találat:
http://pepedal.uw.hu...ELLAN PYXIS.JPG