Akkor marad a 48-38-28, vagy 42-32-22? Szomoörú vagyok, de hát minden nem sikerülhet... Csak nem miskolci vagy te is?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Full telos vaz nem csak DH-ra
Indította
szume
, 2002. október 08. 18:48
#21
Írta 2002. november 10. - 14:27
#22
Írta 2002. november 10. - 14:16
udv miskolci kollega!!!!
a hajtomu 48/../24 lehet, hogy tenyleg problema lesz nem tom ossze lehet-e hozni, egy nem megy fel a hajtomure, ketto az atdobo nem fog at csak 22 fog kulombseget!
a hajtomu 48/../24 lehet, hogy tenyleg problema lesz nem tom ossze lehet-e hozni, egy nem megy fel a hajtomure, ketto az atdobo nem fog at csak 22 fog kulombseget!
#23
Írta 2002. november 10. - 13:55
#24
Írta 2002. november 10. - 13:42
BombrideR!
Köszi, hogy megnyugtattál. A sima Sovereign alkalmas V fékhez is, a pro viszont nem. Nagyon várom már a vázat, elvileg novenber végén már itt lesz. A 2,7 kg súly a jelenlegi Hauser leopard 5 kg körüli vázsúlyához képest azért elég jelentõs különbség nem? Úgy döntöttem, hogy a SRAM 5.0 és 7.O cuccaival szerelem föl. A V fék nekem elég, nem szükséges a tárcsa.
Viszont a következõ a problémám:
A hátsó sort is cserélem 11-32, vagy 11-34-re 8 fokozattal. Mászásokhoz elvileg nagyon jól jön a nagy fogaskerék. (ja, a hátsó rúgóstag Lock-out-os.)
Elõl szívem szerint a 48 fogas nagy kerékhez ragaszkodnék, viszont a legkisebb lehetne a 28 helyett 24-es. A középsõ elvileg mindegy. Na iulyen hajtómû a világon nincs, itt miskolcon pedíg nem is akarják összerakni.
48-11-el aszfalton lefelé 65-70 azért már elég jó tempó (a Leoparddal jöttem ennyit lefelé Szentlélekrõl.)
Van valami ötleted, vagy eleve veszett a dolog?
GABEE!
Köszi a képeket!
Légyszi priviobe írd le nekem, hogy lehet feltenni õket. (ha kész a gép, foto lesz!)
Köszi, hogy megnyugtattál. A sima Sovereign alkalmas V fékhez is, a pro viszont nem. Nagyon várom már a vázat, elvileg novenber végén már itt lesz. A 2,7 kg súly a jelenlegi Hauser leopard 5 kg körüli vázsúlyához képest azért elég jelentõs különbség nem? Úgy döntöttem, hogy a SRAM 5.0 és 7.O cuccaival szerelem föl. A V fék nekem elég, nem szükséges a tárcsa.
Viszont a következõ a problémám:
A hátsó sort is cserélem 11-32, vagy 11-34-re 8 fokozattal. Mászásokhoz elvileg nagyon jól jön a nagy fogaskerék. (ja, a hátsó rúgóstag Lock-out-os.)
Elõl szívem szerint a 48 fogas nagy kerékhez ragaszkodnék, viszont a legkisebb lehetne a 28 helyett 24-es. A középsõ elvileg mindegy. Na iulyen hajtómû a világon nincs, itt miskolcon pedíg nem is akarják összerakni.
48-11-el aszfalton lefelé 65-70 azért már elég jó tempó (a Leoparddal jöttem ennyit lefelé Szentlélekrõl.)
Van valami ötleted, vagy eleve veszett a dolog?
GABEE!
Köszi a képeket!
Légyszi priviobe írd le nekem, hogy lehet feltenni õket. (ha kész a gép, foto lesz!)
#25
Írta 2002. november 10. - 13:33
figyeljetek mar ennek a vaznak a hatso haromszogeben van a kozepcsapagy????
mert latni vmit ott a lanctanyeroknal elott. vagyott lenne a rendes forgo pont?
csak a levegos tag?
mert latni vmit ott a lanctanyeroknal elott. vagyott lenne a rendes forgo pont?
csak a levegos tag?
#26
vendég__*
Írta 2002. november 10. - 10:50
Itt van õ.
Lovasgabi,egyébként a pro és a "sima" között,ha csak vázat veszel,akkor csak a színe a különbség...
Lovasgabi,egyébként a pro és a "sima" között,ha csak vázat veszel,akkor csak a színe a különbség...
#27
Írta 2002. november 10. - 10:02
nem ertem miert csak UJ vazban gondolkoztal !!
... ha jol tippelek 80-100 E korul lehet egy ilyen vaz , igaz ennek a lenyege a hatso "rigos" tag lenne amirol ..passz semmit nem tudok..
Egyebkent a geometriaja erossen a mai CC-s bringak csoportjaba tartozik .
Ahogy irtad 2.7 kg, szinten ezt erossiti .Kerdes a vaz milyen anyagbol keszult ??? nagy titok a weboldalon .A hatso haromszog egy forgopontos / ha jol latom ../, ami valszeg maszasnal erezhetoen beindul majd , erre a gyogyszer "maradj ulve" es figyelj a tekeresre . En erre akkor adnek ha versenyzesre is akarod hasznalni , egyebken OK .A hatso haromszog 425mm , aranylag jol eltalalt szukebb kanyarokban majd jol jon.Erossitest nem latok a fejcsonel ami manapsag mar " illik " foleg ahogy irtad nem csak Dh ra kell / tehat arra is../ .Egy-ket kissebb, levegoben eltoltott akciot azert valszeg elvisel majd .
Egyebkent ha nezzuk a felteteleket hogy Fulltelos ,Uj .es az anyagi keret ,...akkor el kell mondjam hogy aludhatsz nyugottan .. velemenyem szerint ennyi penzert, uj , fulltelosat , jobbat, nem igazan talalsz..
...ha valaki esetleg hasonlo parameterekkel rendelkezo vazat vasarolna a kozel jovoben , es a hasznalt is bejon mindenkepp keressen meg privatban .. van egy jo ajanlatom
... ha jol tippelek 80-100 E korul lehet egy ilyen vaz , igaz ennek a lenyege a hatso "rigos" tag lenne amirol ..passz semmit nem tudok..
Egyebkent a geometriaja erossen a mai CC-s bringak csoportjaba tartozik .
Ahogy irtad 2.7 kg, szinten ezt erossiti .Kerdes a vaz milyen anyagbol keszult ??? nagy titok a weboldalon .A hatso haromszog egy forgopontos / ha jol latom ../, ami valszeg maszasnal erezhetoen beindul majd , erre a gyogyszer "maradj ulve" es figyelj a tekeresre . En erre akkor adnek ha versenyzesre is akarod hasznalni , egyebken OK .A hatso haromszog 425mm , aranylag jol eltalalt szukebb kanyarokban majd jol jon.Erossitest nem latok a fejcsonel ami manapsag mar " illik " foleg ahogy irtad nem csak Dh ra kell / tehat arra is../ .Egy-ket kissebb, levegoben eltoltott akciot azert valszeg elvisel majd .
Egyebkent ha nezzuk a felteteleket hogy Fulltelos ,Uj .es az anyagi keret ,...akkor el kell mondjam hogy aludhatsz nyugottan .. velemenyem szerint ennyi penzert, uj , fulltelosat , jobbat, nem igazan talalsz..
...ha valaki esetleg hasonlo parameterekkel rendelkezo vazat vasarolna a kozel jovoben , es a hasznalt is bejon mindenkepp keressen meg privatban .. van egy jo ajanlatom
#28
Írta 2002. november 10. - 08:53
Bocsi, de én vagyok a hunyó!
A weblap címe:www.author-hungary.com
a kép elérése a weblapon:
kerékpárok-Mtb-Sovereign
Egyébként nem a pro, mert nem tárcsafékkel szerelem. Viszont ha minden igaz, akkor már az új rúgóstag lesz benne. Jövõ hát végén eldõl minden.
A weblap címe:www.author-hungary.com
a kép elérése a weblapon:
kerékpárok-Mtb-Sovereign
Egyébként nem a pro, mert nem tárcsafékkel szerelem. Viszont ha minden igaz, akkor már az új rúgóstag lesz benne. Jövõ hát végén eldõl minden.
#29
Írta 2002. november 10. - 03:11
hat az igazsag az az hogy nem hallottam meg rola soha !!
neztem volna a weboldalat amit beszurtal , de nem talalok semmi ide tartozo dolgot .. lehet megint lusta voltam es nem neztem szet ..???
... ha egy kepet kuldesz akkor szivesen alkotok velemenyt ..
foleg igy hogy nem kell a dakarom
neztem volna a weboldalat amit beszurtal , de nem talalok semmi ide tartozo dolgot .. lehet megint lusta voltam es nem neztem szet ..???
... ha egy kepet kuldesz akkor szivesen alkotok velemenyt ..
foleg igy hogy nem kell a dakarom
#30
Írta 2002. november 10. - 00:36
azonkivül meg sok lett volna neked az a 16 cm rugout... az már magyar DH... Tokodon egy Sovereignel indult egy gyerek és nagyon jol nézett ki... mármint a bikr
#31
vendég__*
Írta 2002. november 10. - 00:10
LOvasgabi:Nem tudom,mit nyafogsz ;D a Sovereign gyönyörû!Szerintem szebb,mint az A-zone... Az kicsit olyan,mintha "gerinctörött lenne".A sovereignek frírájdosabb kinézete van,közelebb áll az általad elõbb említett (Big Air) geometriakhoz.Egyébként pro,vagy a sima?
Üdv:Gabee
Üdv:Gabee
#32
Írta 2002. november 09. - 22:30
BombrideR!
Köszi, de csak új vázban gondolkoztam. Szerinted jó választás az AUTHOR? Én még idáig annyit tudok, hogy az országban 1 db van összesen, az is a boltban dolgozó srácé. Állítólag nagyon üti, de a gép jól bírja. (extrém DH mint állat) Mondjuk a srácból ki is nézem! A MERIDA Big Air pro-t lazán veri súlyban és hátsó rúgóstagban is.
De hát az A-zone pro.... Még mindíg fáj a szívem érte. :'( :'( :'(
Köszi, de csak új vázban gondolkoztam. Szerinted jó választás az AUTHOR? Én még idáig annyit tudok, hogy az országban 1 db van összesen, az is a boltban dolgozó srácé. Állítólag nagyon üti, de a gép jól bírja. (extrém DH mint állat) Mondjuk a srácból ki is nézem! A MERIDA Big Air pro-t lazán veri súlyban és hátsó rúgóstagban is.
De hát az A-zone pro.... Még mindíg fáj a szívem érte. :'( :'( :'(
#33
Írta 2002. november 09. - 21:05
hat ha tudtam volna hogy egy ilyesmi vazat keresgetsz " nem csak dh"-ra
akkor ajanlottam volna a Jamis Dakaromat /..igen meg minig megvan ../
ami 2.5 kg Cane Creek 12 rugos taggal..
akkor ajanlottam volna a Jamis Dakaromat /..igen meg minig megvan ../
ami 2.5 kg Cane Creek 12 rugos taggal..
#34
Írta 2002. november 09. - 15:53
??? ??? ???
Hát... az elõzõ hozzászólásom úgy néz ki, hogy elhamarkodott volt!
A szívem még is csak az Authorhoz húz.
Lehet, hogy hülyén hangzik, de most rendeltem meg a Sovereign vázukat (www.author.hu) Bár a szívem az A-zone-hoz húz, de hát a keret véges. Állítólag hátsó taggal együtt a Sovereign csak 2,7 kg! ;D ;D ;D
Remélem nem volt rossz választás. Ha kész a gép, fotó is lesz. SRAM váltókkal szerelem föl!
Hát... az elõzõ hozzászólásom úgy néz ki, hogy elhamarkodott volt!
A szívem még is csak az Authorhoz húz.
Lehet, hogy hülyén hangzik, de most rendeltem meg a Sovereign vázukat (www.author.hu) Bár a szívem az A-zone-hoz húz, de hát a keret véges. Állítólag hátsó taggal együtt a Sovereign csak 2,7 kg! ;D ;D ;D
Remélem nem volt rossz választás. Ha kész a gép, fotó is lesz. SRAM váltókkal szerelem föl!
#35
Írta 2002. november 09. - 00:13
Halihó!
Nos, úgy érzem, megszületett a döntésem. Köszi a tanácsokat, véleményeket. Ha mindem jól megy, hétfõn talán már vázam is lesz. Hogy milyen? Hungary:A Pillangó, a saját ORKAN hátsó taggal. (azért nem írom, hogy rúgós, mert full levegõs a drága)
Tulajdonképpen csak józ hallottam róla. Erõsítsétek meg, hogy nem választok rosszul!!!
Nos, úgy érzem, megszületett a döntésem. Köszi a tanácsokat, véleményeket. Ha mindem jól megy, hétfõn talán már vázam is lesz. Hogy milyen? Hungary:A Pillangó, a saját ORKAN hátsó taggal. (azért nem írom, hogy rúgós, mert full levegõs a drága)
Tulajdonképpen csak józ hallottam róla. Erõsítsétek meg, hogy nem választok rosszul!!!
#36
Írta 2002. november 08. - 20:26
NA végre egyban van a gép! Jövõ hét pénteken meglesz a fék is, és teljes lesz az örömöm. Már most jól mozog, bár még egy 450-es rugó kell a boldogságomhoz, de a Hajduban találtam. V-fékkel is isten vele menni. 13/15 centi, középtányér láncterelõvel. Szerintem ez a freeride...
Ha lesz kép, hozok.
Ha lesz kép, hozok.
#37
Írta 2002. november 08. - 17:27
nos 2003-as big air (zsir uj) shock works levegos zarhato rugos taggal 110eft!!!!
ezen allitolag mar ki van javitva a hatso haromszog!
ezen allitolag mar ki van javitva a hatso haromszog!
#38
Írta 2002. november 06. - 22:06
r.tag milyen big air es big air pro csak szinben es r .tagban kulonbozik. a hatso haromszog torik mert 5mmel szelesebb, mint a 135-os agy. de alatettel kiri.
nekem is olyan van csaka regebbi (cobra). szerintem elmegy kezdetnek megfelel!! ha van gari ra a torest cserelik!!! havernak 2003-ra csereletek most de eladja! megkerdem es elkuldom neked.
nekem is olyan van csaka regebbi (cobra). szerintem elmegy kezdetnek megfelel!! ha van gari ra a torest cserelik!!! havernak 2003-ra csereletek most de eladja! megkerdem es elkuldom neked.
#39
Írta 2002. november 06. - 21:23
Üdv!
Várok véleményeket MERIDA BIg AIR pro vázról! 2002 modell, Zsír újonnan (boltból) 85 pénzért adják. Jó, vagy sem?
Várom akár privibe is!
Várok véleményeket MERIDA BIg AIR pro vázról! 2002 modell, Zsír újonnan (boltból) 85 pénzért adják. Jó, vagy sem?
Várom akár privibe is!
#40
Írta 2002. november 06. - 20:41
Üdv mindenkinek!
MOst sikerült megszabadulnom a vázamtol és régóta dédelgetett álmom most úgy néz ki valóra válik
A hungary-a pillangócska vázat néztem ki de sajna annál az elbaszott cégnél nincs egy bringához értõ sem és a honlap is enyhén szólva siralmas.Ha esetleg valaki megdobna infóval nagyon örülnék neki!
Elõre is köszike.
MOst sikerült megszabadulnom a vázamtol és régóta dédelgetett álmom most úgy néz ki valóra válik
A hungary-a pillangócska vázat néztem ki de sajna annál az elbaszott cégnél nincs egy bringához értõ sem és a honlap is enyhén szólva siralmas.Ha esetleg valaki megdobna infóval nagyon örülnék neki!
Elõre is köszike.