Jelentkezz be Regisztrálj
Bowden (a szamár fülétõl a farkáig)
#161
Posted 2008. July 03. - 10:43
Nem fog szétmarni semmit, legcélszerûbb tûvel a bovdenház végénél befecskendezni. Ha akad a bovden, az többnyire a rosszul eldolgozott bovdenház végek miatt van, nem a kenés hiányától.
#162
Posted 2008. July 03. - 09:53
Pár embernél már rákérdeztem, állítólag a teflonos sprével lehet síkosítani a bowdenházat, hogy jobban csússzon a drót.
Nos én szétnyitottam a V-fékpillangókat, de nem tudom, hogyan lehetne a teflonos löttyöt a bowdenházba befecskendezni, a bówden és a bówdenház között nincs elég hely...
Tehát hogyan is kéne ezt csinálni?
Nem fogja a teflonos lötty szétmarni a gumitömítéseket?
Milyen gyakran kéne ezt megismételni?
üdv
J4ni
#163
Posted 2008. July 02. - 11:53
Nokonból létezik piros.
...ááá, ez remek. Köszi szépen!
(azért ha van a hagyományos, olcsó fajtából is, és tud valaki róla írjon )
#164
Posted 2008. July 02. - 11:35
#165
Posted 2008. July 02. - 11:09
köszi
#166
Posted 2008. June 09. - 22:49
#167
Posted 2008. June 09. - 22:31
Köszi Rabbit!
Azok a végek, amire gondolsz, normál bringaboltban beszerezhetõek?
Nagyobbakban szerintem igen.
(Én tokkészletet vettem már csak az utóbbi pár évben.)
#168
Posted 2008. June 09. - 21:49
#169
Posted 2008. June 09. - 21:36
Vettem hosszanti szálas váltóbowdent, mer' azt mondtátok az jó!
Egy túra alatt kimászott a hosszanti szál a mûanyagból, mind2 végén a háznak (elsõ váltó esetében)
Két kérdésem van ezzel kapcsolatban:
1. Szar a bowdenház, vegyek rendeset (valami szép szürke Jagwire, néhányszáz ft métere).
2. szar a kupak, rendeset kell csak szerezni. Ilyen vehetõ darabra vagy csak komplett szettként bowdennel együtt.
Hm? Ötletek?
-SP40/41 tok
-jóféle (ha lehet tömített) tokvég
-végeket óvatosan simára köszörülni
-megfelelõ hosszúságúra szabott tokok
#170
Posted 2008. June 09. - 21:22
Egy túra alatt kimászott a hosszanti szál a mûanyagból, mind2 végén a háznak (elsõ váltó esetében)
Két kérdésem van ezzel kapcsolatban:
1. Szar a bowdenház, vegyek rendeset (valami szép szürke Jagwire, néhányszáz ft métere).
2. szar a kupak, rendeset kell csak szerezni. Ilyen vehetõ darabra vagy csak komplett szettként bowdennel együtt.
Hm? Ötletek?
#171
Posted 2008. June 01. - 11:13
#172
Posted 2008. June 01. - 11:00
Pucold meg a bovdenházmegakasztó szemeket.
Vadiúj a szett, meg a bringa is most lett összeépítve
#173
Posted 2008. June 01. - 10:37
Mmm nektek szokott recsegni a Nokon bowdenház? Valami ismeretlen hang jön a kormány felõl, már mindent meghúztam, kormánycsapágy nem hiszem hogy recseg, másra nem tudok gondolni. Vagy esetleg az aluváz?
Pucold meg a bovdenházmegakasztó szemeket.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#174
Posted 2008. June 01. - 10:34
Semmivel nem érdemes! Ha már szorul, cseréld a betétet! Jó móka, gyöngyfûzés
Mmm nektek szokott recsegni a Nokon bowdenház? Valami ismeretlen hang jön a kormány felõl, már mindent meghúztam, kormánycsapágy nem hiszem hogy recseg, másra nem tudok gondolni. Vagy esetleg az aluváz?
#175
Posted 2008. June 01. - 10:10
#176
Posted 2008. June 01. - 04:50
#177
Posted 2008. June 01. - 00:01
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#178
Posted 2008. May 31. - 20:54
egy gyári szerelésû merida vázon a felsõcsõ alsó felén fut valamelyik bowden,de a bowdenház az végig fut.
A kérdésem az lenne,hogy egy új bowdenezés esetén,követendõ a példa,vagy ha tudom megoldhatom kevesebb bowdenházzal is?
Mondjuk azt sem tudtam kivenni ,hogy fék vagy váltó fut ott,ill.hol számít a ház hossza..
#179
Posted 2008. April 03. - 18:00
#180
Posted 2008. March 03. - 21:53
Nem az lenne, hogy védje a vázat a bowdenszál dörzsölésétõl, ha nekinyomódik?
vagyis a bowdent tartja el a vaztol hogy ne tudjon osszeerni konnyen a ketto ezaltal leszedve a festest.
háromkarakter