jagwire rulez!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Bowden (a szamár fülétõl a farkáig)
Started by
telkan
, 2003. July 17. 15:41
#541
vendég__*
Posted 2003. July 17. - 22:16
#542
Posted 2003. July 17. - 17:36
Mi a helyzet a csomagban árult szettekkel, mint pl. Jagwire?
-érdemes ilyet venni, vagy inkább vegyem db-ra, m-re, mert úgy se biztos h kell az egész
-érdemes ilyet venni, vagy inkább vegyem db-ra, m-re, mert úgy se biztos h kell az egész
#543
Posted 2003. July 17. - 17:11
A váltóhoz vékonyabb bowden kell, illetve a bigyusz is más a végén.
Tárcsához megint más kell.
Ház minél kevesebb, ami van, abban is minimális kanyar a kis súrlódás miatt, de tömeg miatt is jó a kevesebb.
Pl. télen befolyik a hólé a bowdenházba, jól belefagy - káromkodás. Gumit a végére.
Kenésnél nem zsír, hanem olaj, a teflonosnál semmi.
Érdemes jobbat venni a fékerõ miatt, pl nekem 300Ft/m külsõ, 500/db belsõ hatalmas változást hozott az alaphoz képest.
Vágásnál vigyázunk, mert ha kirojtosodik, azt már többet nem lehet visszafûzni. Speckó vágó, sapka a végére.
Tárcsához megint más kell.
Ház minél kevesebb, ami van, abban is minimális kanyar a kis súrlódás miatt, de tömeg miatt is jó a kevesebb.
Pl. télen befolyik a hólé a bowdenházba, jól belefagy - káromkodás. Gumit a végére.
Kenésnél nem zsír, hanem olaj, a teflonosnál semmi.
Érdemes jobbat venni a fékerõ miatt, pl nekem 300Ft/m külsõ, 500/db belsõ hatalmas változást hozott az alaphoz képest.
Vágásnál vigyázunk, mert ha kirojtosodik, azt már többet nem lehet visszafûzni. Speckó vágó, sapka a végére.
#544
vendég__*
Posted 2003. July 17. - 16:32
hát nem tom, nékem sima sima no váltóbowdwenem és jagwire fékbowdenem van és jó. v és tácsához ugyan olyan kell, ha jol tudom eltérõ kell váltóhoz és fékhez...
#545
Posted 2003. July 17. - 15:41
Ave nektek nagytudású mogulok!
Mint lelkes amatõr, ki elszántan gyûjtögeti az általatok eme fórumon belül bõségesen elhullajtott tapasztalat-morzsákat, azzal a kéréssel-kérdéssel fordulok hozzátok, hogy boncolgassuk kissé a felhasznált bowdenek minõségét, karbantartását, színét, szagát, +mindent velük kapcsolatban, hiszen számos topicban olvastam ezek jelentõségét, de úgy láttam, hogy még eddig nem illetéteket eme jeles alkatrészeket külön topiccal.
Ezen jólsikerült körmondat után átadnám nektek a terepet és szorgalmasan tovább gyûjtögetném a már említett morzsákat, feltéve, hogy érdemesnek találjátok a témát a boncolgatásra.
Hogy konkrét kérdést is feltegyek:
-eltérõ bowden kell-e a váltókhoz és a fékhez
-más bowdent szeret-e a drótos tárcsafék, mint a V
-milyen jelentõsége van a bowdenháznak és kell e minél hosszabban fednie a drótot
-téli/nyári használatnál van-e valami fortély
stb.
Üdv:
Tamás
Mint lelkes amatõr, ki elszántan gyûjtögeti az általatok eme fórumon belül bõségesen elhullajtott tapasztalat-morzsákat, azzal a kéréssel-kérdéssel fordulok hozzátok, hogy boncolgassuk kissé a felhasznált bowdenek minõségét, karbantartását, színét, szagát, +mindent velük kapcsolatban, hiszen számos topicban olvastam ezek jelentõségét, de úgy láttam, hogy még eddig nem illetéteket eme jeles alkatrészeket külön topiccal.
Ezen jólsikerült körmondat után átadnám nektek a terepet és szorgalmasan tovább gyûjtögetném a már említett morzsákat, feltéve, hogy érdemesnek találjátok a témát a boncolgatásra.
Hogy konkrét kérdést is feltegyek:
-eltérõ bowden kell-e a váltókhoz és a fékhez
-más bowdent szeret-e a drótos tárcsafék, mint a V
-milyen jelentõsége van a bowdenháznak és kell e minél hosszabban fednie a drótot
-téli/nyári használatnál van-e valami fortély
stb.
Üdv:
Tamás