Sima belsõs tiptop foltot nyomtam oda. No Flats tej van benne. Azóta jó, mert meg sem találom, hogy hol volt ez a szúrás.
Épp most fejeztem be ugyanezt: TipTop folttal és ragasztóval ragasztottam egy Contit belülrõl, és Joe-val töltöttem föl. Kicsit aggódtam, hogy a lötyi nem árt-e meg a foltnak vagy a ragasztónak, de most ezzel megnyugtattál. Ha mégsem mûködik, akkor majd tudósítok. Mondjuk nálam extra nehezítés, hogy a vágás nagyon közel van a gumi pereméhez. Emiatt a foltot hosszában ketté is vágtam, hogy már a vágás helyén is meglegyen a teljes vastagsága.
Amúgy a kb. 30 kg-os fiam ütötte föl a tubeless kerekét, a külsõn lett egy kb. 2mm-es vágás, és a felni is behorpadt egy picit. Nyilván nem volt benne elég levegõ. Indulás elõtt csak kézzel ellenõrizték, hiszen tegnap fújták. (Nem voltam ott.) Sajnos a Conti X-King Protection Joe-val nem tartja a nyomást - a családban 3 keréken is szívunk ezzel. Ha elkopik, többet ilyet nem veszek. 3 másik tubeless keréken Schwalbe Evo Tubeless Ready cucc van, azokat elég havonta fújni.