Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#981
Posted 2013. August 15. - 23:42
#982
Posted 2013. August 15. - 16:51
#983
Posted 2013. July 10. - 16:41
A kést nem bírta.Zoli, nem 29 bar, hanem 29 PSI! Vagy csak a kést nem bírta?
Milyen külsõ volt, hogy sikerült összehozni? Elég vacakul néz ki, én ilyet még nem láttam... Pláne, ha nem fújja túl az ember (2.1-2.2 bar fölé), elvileg nem fordulhatna elõ ilyen. Használt volt már és esetleg szálszakadásos vagy sérült az oldalfala?
Vitte mint a vajat
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#984
Posted 2013. July 10. - 13:23
#985
Posted 2013. July 10. - 13:22
#986
Posted 2013. July 09. - 08:28
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#987
Posted 2013. July 09. - 07:02
Zoli, nem 29 bar, hanem 29 PSI! Vagy csak a kést nem bírta?
Milyen külsõ volt, hogy sikerült összehozni? Elég vacakul néz ki, én ilyet még nem láttam... Pláne, ha nem fújja túl az ember (2.1-2.2 bar fölé), elvileg nem fordulhatna elõ ilyen. Használt volt már és esetleg szálszakadásos vagy sérült az oldalfala?
#988
Posted 2013. July 09. - 06:48
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#989
Posted 2013. July 08. - 22:50
Jó eséllyel lesz még egy-két köröd, aki nálam többet szívott vele az hazudik. Nem taglalom , még kérésre sem.
Naaaa, csak minden második kört! Lécci! :-D :-D :-D
#990
Posted 2013. July 08. - 20:55
Jó eséllyel lesz még egy-két köröd, aki nálam többet szívott vele az hazudik. Nem taglalom , még kérésre sem.üdv mindenkinek
Na hétvégén végre összeraktam a tubeless próbálkozásomat. Rocket ron 29x2,25 performance kivitel, x470 felni, indiai 24"-os belsõgumi autószeleppel.
tapasztalatok:
-a belsõgumi 210g, ami a kilógó szélek levágása után ~140g lett, de mivel kell bele 60-70ml tej, ezért gyakorlatilag ugyan olyan nehéz lesz, mint 1 belsõ+defektgátló kombó, viszont sokkal rosszabb szerelni.
- a belsõguminál a szelepcsatlakozás jól meg van vastagítva és a keskeny felniben szépen el is tartja külsõ peremét, ezáltal mûhelypumpával esély sem volt felrakni, csak a benzinkút kompresszorával, többszöri nyomogatásra, mozgatásra. (pedig nyomtam a babafürdetõs vizet is)
- külsõnél érdekes módon azokon a kis oldalszõrök mentén jön a levegõ, ami az oldalfalakon fut végig. kb. 1.7-1.8 barnal meg is szünik a folyamatos sziszegés, de gyanítom tej nélkül leeresztene pár nap alatt. tej nélkül tehát nincs is értelme összerakni. amúgy mûködõképes a rendszer!
- összerakott kereket szétszedni egy rémálom, legalább is azokkal a mûanyag gumileszedõkkel amik nekem vannak elég kínszenvedés volt. bár mondjuk ha egyszer összerakja jól az ember akkor nem kell sokat le-fel rakosgatni a külsõt. viszont a belsõgumiból vágott "tömítés" megy a levesbe ez -650Ft
most várom a stans tejét és nekifutok még1x
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#991
Posted 2013. July 08. - 11:20
Miért kell kidobni a vágott belsõt? (tisztítás és mehet vissza)
"tej nélkül tehát nincs is értelme összerakni," nahát, kigondolta volna.
"amúgy mûködõképes a rendszer!" Igen, de nem üzembiztos túrázni, versenyre eléggé zsákbamacska elindulni vele!
#992
Posted 2013. July 08. - 10:42
Na hétvégén végre összeraktam a tubeless próbálkozásomat. Rocket ron 29x2,25 performance kivitel, x470 felni, indiai 24"-os belsõgumi autószeleppel.
tapasztalatok:
-a belsõgumi 210g, ami a kilógó szélek levágása után ~140g lett, de mivel kell bele 60-70ml tej, ezért gyakorlatilag ugyan olyan nehéz lesz, mint 1 belsõ+defektgátló kombó, viszont sokkal rosszabb szerelni.
- a belsõguminál a szelepcsatlakozás jól meg van vastagítva és a keskeny felniben szépen el is tartja külsõ peremét, ezáltal mûhelypumpával esély sem volt felrakni, csak a benzinkút kompresszorával, többszöri nyomogatásra, mozgatásra. (pedig nyomtam a babafürdetõs vizet is)
- külsõnél érdekes módon azokon a kis oldalszõrök mentén jön a levegõ, ami az oldalfalakon fut végig. kb. 1.7-1.8 barnal meg is szünik a folyamatos sziszegés, de gyanítom tej nélkül leeresztene pár nap alatt. tej nélkül tehát nincs is értelme összerakni. amúgy mûködõképes a rendszer!
- összerakott kereket szétszedni egy rémálom, legalább is azokkal a mûanyag gumileszedõkkel amik nekem vannak elég kínszenvedés volt. bár mondjuk ha egyszer összerakja jól az ember akkor nem kell sokat le-fel rakosgatni a külsõt. viszont a belsõgumiból vágott "tömítés" megy a levesbe ez -650Ft
most várom a stans tejét és nekifutok még1x
#993
Posted 2013. July 04. - 14:30
#994
Posted 2013. July 04. - 12:27
Tubeless foltot hol lehet itthon venni, mit érdemes? Gondolom ez abban más, hogy bírja a tejet, ugye? Sima foltot feloldja?
Zefal az elég jó, tejet bírja a normál is, vastagabb az anyag az UST-s foltnál, elvileg jobban bírja a strapát ha megint oda szúr valami, én csak vágásnál hasznáiom.
#995
Posted 2013. July 04. - 12:01
#996
Posted 2013. July 04. - 11:47
#997
Posted 2013. July 02. - 16:15
Egyet értek ezzel a kijelentéssel.A múltkoriban kiszakadt egy küllõ a gettó kerekembõl, szerencsém volt, hogy az agy felõli vége adta meg magát, amúgy mehetett volna kukába a két réteg gorilla szalag. Szóval lehet jáccódni házi megoldásokkal, de a cél a gyári, szerintem.
Nekem az edzõ kerék (sima race king) ami így van feltéve. Le nem fordul, de egy 2-3 órás tekerés alatt elveszít 2-3 tized BAR-t.
Versenyen ezzel nem mennék. (én 83 kg vagyok). De mindez csak hátsó keréken. Elöl semmi hiba!
Barátnõmnek viszont a 5x kilójára tökéletesen üzemel ez a szett. Nyilván nem üti úgy és nem is terheli agyon. Elöl hátul tökéletes a cucc.
#998
Posted 2013. July 02. - 16:08
Most 1.3-1.4 bár van az elsõ, kb. 2 a hátsó kerekemben, alulról 90 kiló vagyok. Biztos baromira zavarna egy köves mászóka közben, ahol felnyalódik a kerék a 45 fokos szikla oldalára, ha hipp-hopp lefordulna a külsõ a helyérõl. Valszeg külön-külön mennénk haza...
Annyira olcsón voltak tavasszal az apróban gyári ust-s kerekek, csodálkoztam, hogy nem kellenek senkinek. Tudom, most alig van valami, megnéztem.
A múltkoriban kiszakadt egy küllõ a gettó kerekembõl, szerencsém volt, hogy az agy felõli vége adta meg magát, amúgy mehetett volna kukába a két réteg gorilla szalag. Szóval lehet jáccódni házi megoldásokkal, de a cél a gyári, szerintem.
#999
Posted 2013. July 02. - 13:25
Ezt én is tapasztaltam!Alacsonyabb nyomáson tereptõl függõen kár kis sebességnél is nyomvájús út ferde falán futva a kerék elnyomodhat a külsõ a peremtõl és kiszökhet a levegõ. .
Ezt én is tapasztaltam!
és ezzel a tej is elég gyorsan fogy a kerékbõl
#1000
Posted 2013. July 02. - 12:21
üdv
este megpróbálom elõször tej nélkül összerakni. a felni felõli oldalon, belül a peremen meg a "ghetto tubeless" féle 24"-os gumibelsõ lesz szétvágva elvileg az kitömíti tej nélkül is. amitõl félek hogy a gumi oldalfala fog ereszteni tej nélkül, meg valaki korábban írta hogy erõs fékezésnél levágódik az egész a picsába
Igen én megcsináltam Rocket Ronnal+20" belsõvel nem kell bele sokkal több tej, tej nélkül mûhely pumpával is felfújható, kell rázni forgatni rendesen hogy mindehova jusson tej! Viszont az a rossz hírem, hogy nem üzembiztos sajnos. Alacsonyabb nyomáson tereptõl függõen kár kis sebességnél is nyomvájús út ferde falán futva a kerék elnyomodhat a külsõ a peremtõl és kiszökhet a levegõ. Külsõ csere sem egyszerû így. Visszatértem a defektállós belsõs rendszerre. TL readyvel nem próbáltam, majd egyszeer talán.