A giga defekt lötyi trutymák.
Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#681
Posted 2015. August 10. - 08:41
#682
Posted 2015. July 31. - 10:18
2011 novemberben vette az előző tulaj, de használni csak én használtam: tavaly tavasz óta. Így átszámolva tényleg aggályos, miért esett szét.
Én 2010 óta használom az ugyanilyen felnis szettemet, elég sokat kapott és semmi baja, bár az utóbbi 2,5 évben nem ment sokat.
A sebesség mindent megold.
#683
Posted 2015. July 31. - 09:20
Mikori volt, gyorsan tönkrement?
2011 novemberben vette az előző tulaj, de használni csak én használtam: tavaly tavasz óta. Így átszámolva tényleg aggályos, miért esett szét.
#684
Posted 2015. July 30. - 23:39
#685
Posted 2015. July 30. - 23:00
Rabbit, milyen kerék volt amúgy?
XM819, Sapim húzott küllők és alunipli. Actionsport fűzés amúgy, de szerintem nem sikerült túl jól. Majd most szétbombázom, a küllőhossz és a annak felderítésére, hogy csak ez a közdarab (Fore M9 anya) pusztult el, vagy a felni is kuka. A küllőket biztos cserélem, a niplit is vissza fogom butítani rézre. Még mindig megéri, mert az agy (hope pro2 evo) kiváló, és a első kerék is kifogástalan: a belső nélküliséget meg igencsak megkedveltem ezek által.
Szerk: Kisherceg mindent tud rólam.
Itt még jó volt:
Edited by Rabbit, 2015. July 30. - 23:02.
#687
Posted 2015. July 30. - 22:31
#688
Posted 2015. July 30. - 22:08
A felnibe tekert köztes "anyák" kezdtek kiszakadni, illetve utánhúzás közben elporladni, persze hátul, hajtásoldalon. Mivel használtan vettem a komplett szettet, nem panaszkodom, nem vagyok tisztában az előéletükkel: végül is majd két évet kibírtak alattam...
rosszul hangzik.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#689
Posted 2015. July 30. - 13:01
mi törpént vele?
A felnibe tekert köztes "anyák" kezdtek kiszakadni, illetve utánhúzás közben elporladni, persze hátul, hajtásoldalon. Mivel használtan vettem a komplett szettet, nem panaszkodom, nem vagyok tisztában az előéletükkel: végül is majd két évet kibírtak alattam...
#691
Posted 2015. July 30. - 11:35
#692
Posted 2015. July 30. - 10:50
Baj van, 7 helyett hatot rendeltem... Biztosan kell mindenkinek, aki kérte? Ha valakinek nem, kérem jelezze!
Mephisoft, megoldjuk, legrosszabb esetben megkapod az enyémet és sorry a kellemetlenségért!
#693
Posted 2015. July 29. - 14:19
#694
Posted 2015. July 29. - 10:38
#695
Posted 2015. July 29. - 09:37
Sziasztok, megérkeztek a kitek. A szállítás végül 7.43 EUR lett, remélem mindent jól számoltam:
Rapid tubeless repair kit 611 6 42.18 EUR --> 13050 HUF --> 13050 / 6 = 2175 HUF /db
dry lube (Zeezoltano) 318 1 11.09 EUR --> 3431 HUF
Szállítás: 7.43 EUR --> 2299 HUF --> 2299 / 6 = 383 HUF /fő
Árfolyam a mai árfolyam (ha jó így), mert PayPallal fizettem, amit kb. 1 hónapja töltöttem fel, hasonló árfolyam mellett. Az akkori PayPal HUF -> EUR váltás kezelési ktg.-e az enyém, így jó lesz szerintem. Szóljatok, ha valamit nem jól számoltam!
Rabbit: 1 db 2175 + 383 = 2558 HUF
Zeezoltano: 1db + 1db dry lube 2175 + 3431 = 5606 HUF
Mof: 1 db 2175 + 383 = 2558 HUF
Mgy: 1 db 2175 + 383 = 2558 HUF
KZo: 1 db 2175 + 383 = 2558 HUF
- Rabbit likes this
#696
Posted 2015. July 17. - 09:30
Ez nemrég volt téma (előző oldal). Az enyém, DocBlue (=Stan's) is ilyen lett 6 hét után. Korábban Joe-val 3 év alatt 1x sem volt ilyen gondom. Most viszont arra tippelek, hogy lehetetlen, hogy a Stan's ennyire szar legyen. Nem lehet, hogy az összerakásnák síkosítóként használt anyaggal (nálam mosogatószer) veszik össze a cucc, az csapja ki? Esetleg a síkosítón, illetve a trutyi-síkosító párosításon múlik a dolog?
Mondjuk én is mosogatószeres vizet használtam amiből maradt is egy kevés benne a stans "felniszalag" alatt. Legközelebb akkor kipróbálom a szilikonzsírt vékonyan a gumi peremein
#697
Posted 2015. July 15. - 23:30
A használt folyadékot érdemes visszatölteni, vagy inkább új anyag?
A zöld Slime-ot újrahasználom, elvágom a belsőt és áttöltöm, de lehet hogy az azért nem száradt eddig ki mert belsőben volt, tubeless-be Doc Blue-t használok ami gyorsabban kiszárad, nincs mit nagyon áttölteni. Ha még van és folyékony akkor szerintem nyugodtan lehet újrahasználni, legfeljebb korábban kell újratölteni, de addig se használtál el belőle fölöslegesen. Amúgy is érdemes pár hónaponként megnézni hogy hogy áll (bevallom én se nézem meg rendszeresen az elsőt mert azzal nem szokott probléma lenni).
Hogyan, és mennyire kell a szermaradványokat a használt külsőről letakarítani?
Ha nem keversz márkákat/fajtákat akkor csak egy kis pluszsúlyról van szó, ha egyenletes nem vacakolnék vele, az is plusz tömítés/védelem defekt ellen Amikor olyanom volt sima vízzel lemostam, nem is kellett hozzá mosószer.
Edited by Tekergek, 2015. July 15. - 23:31.
#698
Posted 2015. July 15. - 10:07
Már elkezdtem én is örülni a megoldásnak, de eszembe jutott pár évvel ezelőttről az első találkozásom a kikristályosodott löttyel, egy UST-s Ralphban nőtt, valamilyen gyári UST Mavic felnin. :-|
Gondolom, csak idő kérdése lesz nekem is.
Viszont, szeretném megkérdezni, még első bálozóként, összeszerelés előtt:
A használt folyadékot érdemes visszatölteni, vagy inkább új anyag? Hogyan, és mennyire kell a szermaradványokat a használt külsőről letakarítani? A felnit ugye tisztára töröltem (szervizbe vittem a kereket), de itt hever a külső, a félig rászáradt izével... Fürdessem meg egy vödör mosószeres vízben, vagy ez felesleges macera?
#699
Posted 2015. July 15. - 07:16
Már elkezdtem én is örülni a megoldásnak, de eszembe jutott pár évvel ezelőttről az első találkozásom a kikristályosodott löttyel, egy UST-s Ralphban nőtt, valamilyen gyári UST Mavic felnin. :-|
Én a külső falvastagságára gyanakszom:
...
Ja, igen: valódi UST Nic, 819-es felnivel + DocBlue.
#700
Posted 2015. July 15. - 01:18
Ez nemrég volt téma (előző oldal). Az enyém, DocBlue (=Stan's) is ilyen lett 6 hét után. Korábban Joe-val 3 év alatt 1x sem volt ilyen gondom. Most viszont arra tippelek, hogy lehetetlen, hogy a Stan's ennyire szar legyen. Nem lehet, hogy az összerakásnák síkosítóként használt anyaggal (nálam mosogatószer) veszik össze a cucc, az csapja ki? Esetleg a síkosítón, illetve a trutyi-síkosító párosításon múlik a dolog?
Én a külső falvastagságára gyanakszom:
Tegnap szedtem szét több, mint egy év után először a hátsó kerekem, mindenféle pókszörnyekre számítva. Semmi, de semmi nem volt, lötyögött a tejeskávészínű lé. A gumi fala belül majdnem teljesen bevonva egy filmréteggel, egy darab kisebb dudorral (gondolom ott beszúrt valami).
Ja, igen: valódi UST Nic, 819-es felnivel + DocBlue.