Ez jól hangzik, de őszintén megvallva inkább sz.v.k pár órát az installal, csak bírjon a kerék ÖRÖKKÉ!
Írj majd a tapasztalatokról, hogyan bírja a felni. Igaz a 80-as nem annyira a világom (még).
Ez jól hangzik, de őszintén megvallva inkább sz.v.k pár órát az installal, csak bírjon a kerék ÖRÖKKÉ!
Írj majd a tapasztalatokról, hogyan bírja a felni. Igaz a 80-as nem annyira a világom (még).
Kolléga 80mm széles, hookless kínai Dengfu karbon felnijére Schwalbe Jumbo Jim 4.0 TLE install:
- gumi puszta kézzel kb. fél perc alatt feltesz
- kicsit eligazgat
- országútis sima nagynyomású pumpával, mindenféle szmötyi betöltése nélkül, felni és külső szappanozása nélkül (!), totál szárazon, normál pumpálási sebességgel pumpál
...és kb. 1 perc alatt, mert hát a nagynyomású pumpával nem kispálya felfújni a vulkanizált London Eye-t:), helyére bepattant a külső. Ennyi.
Soha ilyen könnyen még nem installáltunk tubeless-t.
Edited by zscs, 2016. January 29. - 18:46.
Hát, ezt látva azért nehéz indokolni a 200 eurós árat...
Istenem de gyönyörű...
Sufni tuning forevor !!!
No, ki vesz először procore szettet?
Tetszik, csak ne lenne ennyire drága.
Itthonra max DH-ra van értelme. Tubeless-t lehet használni 1,5-en, az alatt nem halad az ember felfelé.
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni,tubless ügyben!
Épitek egy 29 montit maratonozni,rcz felnim lesz.
A kérdes hogy a shcwalbe szallag,+doc blue jo-e,megbizható?hány ml kell egy kerékbe?
Vagy esetleg más olcsóbb márka is jol működik?
Ha más rakja fel a szallagot,és más a folyadékot+gumit lehet baj ha egymásra mutogatnak,vagy nem lehet elbltázni a szallag felrakást.
Edited by utazoli, 2016. January 15. - 22:34.
rapid rob tubelessre? Abból csak drótos van ugye? Nekem a drótos RocketRon felfújás nem jött össze pumpával. Bár kompresszorrom nincs
a rapid rob még eggyel szarabb anyagból van mint a drótos ron. nem biztos hogy érdemes.
mellékesen a tubeless, tl ready cucc, súlycsökkentés felőli megközelítése, nem feltétlen jó irány, nem az a dolog lényeges előnye . sőőt.
Segítséget/tanácsot szeretnék kérni. Adott egy 26-os V fékes, Mavic X517es felnis normál belsős kerékszett. Idővel esedékes lenne a bringacsere, de lehet, csak 1 év múlva fog ez bekövetkezni. Foglalkoztat a tubeless gondolata, elvileg ugye át is lehet alakítani. Viszont nem tudom, hogy a gyakorlatban megbízható rendszert lehetne-e ebből építeni.
A defektvédelmen túl mekkora + tömeggel járhat ez a rendszer? Tényleg jó esély van rá, hogy lecsavarodik a gumi a felniről? Ha kiszakad a külső, egy pl. Joe's No Flat rendszert mennyire lehet könnyen visszaalakítani a helyszínen belsős rendszerre? Ti belevágnátok?
a TL inkább könnyebb, főleg ha úgy hasonlítod össze, mintha a belsőben is lenne folyadék, hiszen inkább úgy korrekt, ha már ez defektvédelmet is ad.
Nekem a felnim félig-meddig erre való, WTB, de mivel szögletes a felni közepén futó vájat, így kicsit munkásabb belesimítani a szalagot, mint az ívesbe (valójában persze a nyomás helyreteszi). a külsőm sima olcsó Rapid Rob volt, mondjuk havonta leeresztett volna, ha nem fújok rá, de jól működött, és igaz, hogy kompresszorral raktam fel, de szerintem műhelypumpával is ment volna, nem volt gond.
Hello,
én egy mavic crossone kerékkel kísérleteztem és elég rossz tapasztalatokat szereztem vele. Az biztos hogy én többet nem próbálkozok nem tl-hez tervezett felnit tl-ként használni. A legfőbb probléma az volt, hogy a felninek a profilja nem tartotta meg a gumit elég szorosan. Miután egy ipari kompresszorral végre felszenvedtem(kb fél napos szopás volt és már minden úszott a szappanos víztől és a tl trutyitól) a gumit és rendesen a helyére pattant, azután is minden későbbi esetben, amikor leeresztett a gumi újra el kellett játszani ezt a procedúrát. Ez szerintem egy nem járható megoldás, mert az ember nem tarthat magánál mindig egy kompresszort. Így a tl visszaalakításában is elég nagy tapasztalatra tettem szert sajnos. Amúgy ez semmi varázslást nem igényel, kiveszed a tl szelepet helyére be a belső, a trutyit sem kell kitörölni előtte, csak majd otthon kell megmosni, amikor kiveszed a külsőből.
Most már egy másik kerékszettet használok(novatech 771/772 agyak és Dt X-392-es felnik) és égés föld egy ilyen felni, amit ténylegesen ilyen használatra terveztek. Már első alkalommal is egy ilyen egyszerű műhelypumpával fel tudtam fújni a kereket tl trutyi és szappanos vizes varázslás nélkül. Volt már lassú defektem is emiatt tároláskor teljesen leeresztett a kerék, de a gumi ennek ellenére továbbra is bepattanva a helyén maradt, így egy kézi pumpával simán újra tudtam fújni. Szerintem feleslegesen ne szívasd magad. Amúgy súlyban kb nincsen különbség a két rendszer között hacsak nem valami extra vastag belsőt használsz.
Segítséget/tanácsot szeretnék kérni. Adott egy 26-os V fékes, Mavic X517es felnis normál belsős kerékszett. Idővel esedékes lenne a bringacsere, de lehet, csak 1 év múlva fog ez bekövetkezni. Foglalkoztat a tubeless gondolata, elvileg ugye át is lehet alakítani. Viszont nem tudom, hogy a gyakorlatban megbízható rendszert lehetne-e ebből építeni.
A defektvédelmen túl mekkora + tömeggel járhat ez a rendszer? Tényleg jó esély van rá, hogy lecsavarodik a gumi a felniről? Ha kiszakad a külső, egy pl. Joe's No Flat rendszert mennyire lehet könnyen visszaalakítani a helyszínen belsős rendszerre? Ti belevágnátok?
Segítséget/tanácsot szeretnék kérni. Adott egy 26-os V fékes, Mavic X517es felnis normál belsős kerékszett. Idővel esedékes lenne a bringacsere, de lehet, csak 1 év múlva fog ez bekövetkezni. Foglalkoztat a tubeless gondolata, elvileg ugye át is lehet alakítani. Viszont nem tudom, hogy a gyakorlatban megbízható rendszert lehetne-e ebből építeni.
A defektvédelmen túl mekkora + tömeggel járhat ez a rendszer? Tényleg jó esély van rá, hogy lecsavarodik a gumi a felniről? Ha kiszakad a külső, egy pl. Joe's No Flat rendszert mennyire lehet könnyen visszaalakítani a helyszínen belsős rendszerre? Ti belevágnátok?
Én is így csinálom, a trükk főleg az hogy a pumpálásnál ne menjen bele, tárolásnál nem érdekes mert remélhetőleg annyi lötty nincs benne hogy belűlről elérje a szelep szintjét (Vagyis ha eléri akkor elvileg el van zárva a kritikus rész, tehát nem kéne hogy számítson). Nekem a Schwalbe belső szelepébe száradt bele a zöld Slime, minden kritikusabb tekerés előtt kézzel kipróbálom lazítani, ha egyből nem megy addig ügyeskedek a fogóval amig igenis megy, mert fogót nem vagyok hajlandó magammal vinni.
valójában így utólag lehet, hogy nekem is akkor ment tele, amikor leeresztettem külsőcseréhez. (csak ezért használom belsővel amúgy) Más esetben azt gondolom, csak akkor jutna bele, ha odacsorog a belső faláról, és a szelep meg úgy áll, hogy összegyűjti. egy nagyon pici összehajtható fogót azóta hordok magamnál, amióta egyszer nem tudtam szétszedni kézzel a patentszemet, pedig letört a váltóm... összehajtva kb. 4 centi, és a beragadt szelepnél is sokszor segített már.
ha kérdés nélkül. akkor én spec a fejükhöz b...m volna, hogy akkor lesznek szívesek megoldani az eredeti állapotot.
Kényszer megoldás van, egy barátom vett egy használt montit, amikor bevitte egy bicós boltba átnézetni, a szerelők, a presta szeleppel csak szopás van felkiáltással felfúrták autószelepesre...
Ez melyik bolt?