a notubes race sealant megeri a felarat a normal felett? a normalt kb 8 eve hasznalom, bevalt.
Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#361
Posted 2018. April 19. - 09:36
#362
Posted 2018. March 26. - 09:24
neked kellett volna
(nyugi, magam is jártam már így párszor)
Elsőt meghúztam. Hátsó kimaradt sajnos. Van ilyen.
Most mértem az elsőt, tartja pontosan a nyomást. Jó lesz ez.
#363
Posted 2018. March 26. - 07:29
Update a tubeless kalandjaimról.
Mavic Aksium Disc+Mitas X-Field+Stans. Schwalbe Booster-rel szelep nélkül simán felpattant. Alig volt szivárgás a peremnél 2-3 helyen. Első jól tartotta a nyomást már felrakáskor is. A hátsó picit szivárgott valahol. A DT R24+Mitas X-Road pároshoz képest, ami olyan mint a szita, ez szuper.
Az 54-km kör végén is tartotta a nyomást az első. A hátsó (már felrakáskor is engedett picit) nem, mert 1km után akartam bele fújni, mert olyan volt mintha eresztett volna. Persze a szelepet kitekerte a kupak. A kínaiak nem húzták meg, én meg elfelejtettem a hátsót megtépni összerakáskor. Rakhattam bele belsőt. Ennek ellenére elégedett vagyok. Jó lesz ez.
neked kellett volna
(nyugi, magam is jártam már így párszor)
#364
Posted 2018. March 25. - 23:37
Update a tubeless kalandjaimról.
Mavic Aksium Disc+Mitas X-Field+Stans. Schwalbe Booster-rel szelep nélkül simán felpattant. Alig volt szivárgás a peremnél 2-3 helyen. Első jól tartotta a nyomást már felrakáskor is. A hátsó picit szivárgott valahol. A DT R24+Mitas X-Road pároshoz képest, ami olyan mint a szita, ez szuper.
Az 54-km kör végén is tartotta a nyomást az első. A hátsó (már felrakáskor is engedett picit) nem, mert 1km után akartam bele fújni, mert olyan volt mintha eresztett volna. Persze a szelepet kitekerte a kupak. A kínaiak nem húzták meg, én meg elfelejtettem a hátsót megtépni összerakáskor. Rakhattam bele belsőt. Ennek ellenére elégedett vagyok. Jó lesz ez.
#365
Posted 2018. March 20. - 15:49
sok időd van
kíváncsi lennék egy vaktesztben hány user érezné a különbséget.
volt vagy fel ora.
lehet tobben, mint a sulykulonbseget kb olyan elteres lehet, mint egy xc-am gumi kozotti kulonbseg.
Edited by arn, 2018. March 20. - 15:51.
#366
Posted 2018. March 20. - 15:18
probaltam kiszamolni a megadott grafikonok alapjan, kb ilyesmi lehet a viszonyuk.
sok időd van
kíváncsi lennék egy vaktesztben hány user érezné a különbséget.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#367
Posted 2018. March 20. - 14:19
#368
Posted 2018. March 20. - 14:02
gordulest sajat maguk mertek, a tubelesshez kepest lehet eleg kontrasztos lenne mar.
https://www.bicycler...tex-butyl-tubes
https://www.facebook...?type=3
Edited by arn, 2018. March 20. - 14:05.
#369
Posted 2018. March 20. - 13:42
mindig elokerul vmi uj belso - ezzel van mar vkinek tapasztalata montis felhasznalasnal?
http://bikemag.hu/ma...orszaguti-belso
milyen tubelessel szemben... sulyban talan nem is keveset lehetne sporolni rajta, foleg, ha nem vmi erositett oldalfalu gumit kell hasznalni. de gordulesben?
ki is szamoltam, ha nagyon lightos gumikat akarnek....
rocket ron 2.25 snakeskin => rocket ron 2.1 + tubolito
thunderburt 2.25 snakeskin => thunderburt 2.1 + tubolito
295g sporolas lenne a hivatalos sulyokkal szamolva.
Edited by arn, 2018. March 20. - 13:53.
#370
Posted 2018. March 11. - 14:16
Na ez meg is lett. A felniszalagot egy helyet kivágta a kicsit sorjás küllőfurat. Handmade in Romania :-(
Wf.
#371
Posted 2018. March 11. - 11:46
Sziasztok!
A következő a problémám: új mavic crossmax kerék , minden elvileg hozzávaló, összepasszoló cucc (szelep, külső, gyárilag szalagozott felni).
Az első kereket szépen össze is tudtam rakni, de a hátsónál a szelep mellett dől a levegő. Próbáltam átragasztani kétoldalú ragasztóval a szelep környékét, próbáltam tejezni a szelepet, megcserélni a szelepet az első kerékkel, de ugyanúgy dől a levegő. Szárazon szépen felpattan, de utána 1-2 perc alatt le is ereszt.
Köszi az ötleteket:
Wf.
#372
Posted 2018. February 24. - 22:31
Stan's flakonon azt írja, hogy 23-60mm gumikba 60-90ml kell. Az enyém 33mm széles. Kimlértem 70ml-t. Az egyik tökéletes, a másik mint a szita, habzik mindenhol. Felniperemnél oldalfalon vagy 20 helyen.
Amikor szétszedtem a szelepcseréhez akkor szemre nem hiányzott belőle. Elpucoltam az egészet és akkor kapta meg a 70ml-t.
Várok. Nekem ezt a Stan's folyadékot ajánlották itt a helyi boltban. Lehet a Mitas féle verzióból rendelek majd.
en ugyanugy 60mlt rakok a 30as gumiba, mint az 57esbe. a lyukakat kell eltomitenie, nem kitoltenie a gumit.
#373
Posted 2018. February 23. - 15:28
Stan's flakonon azt írja, hogy 23-60mm gumikba 60-90ml kell. Az enyém 33mm széles. Kimlértem 70ml-t. Az egyik tökéletes, a másik mint a szita, habzik mindenhol. Felniperemnél oldalfalon vagy 20 helyen.
Amikor szétszedtem a szelepcseréhez akkor szemre nem hiányzott belőle. Elpucoltam az egészet és akkor kapta meg a 70ml-t.
Várok. Nekem ezt a Stan's folyadékot ajánlották itt a helyi boltban. Lehet a Mitas féle verzióból rendelek majd.
Edited by eddie1978, 2018. February 23. - 15:29.
#374
Posted 2018. February 23. - 15:17
"Elvileg" ez normális, egy idő után be kéne azokat is tömnie a tejnek.
Töltöttél rá még tejet ? Szerintem kevés van a gumidban.
Edited by marton, 2018. February 23. - 15:17.
#375
Posted 2018. February 23. - 15:10
Kicserélltem a szelepet kúpos gumisra. Ezzel az egyik tökéletes. Tartja a nyomást. Sehol egy komoly szivárgás. Ellenben a párján a peremnél és az oldalfalon is több helyen szivárog a Stans folyadék. Jobb lett sokkal mint elsőre, de még mindig ereszt lassan. Ráadásul megjelent rajta két repedés az oldalfalon. 4bar-ra volt fújva, 3.5-6bar a megengedett.
Engem az oldalfal aggaszt inkább jobban. A szivárgás normális? Olyan mintha tűvel megböködték volna. A gumi a Mitas X-Road tubeless.
Írtam a boltnak. Meglátom mit mondanak.
Képek alább. A repedés a képen olyan mintha a címke mellett lenne csak. Élőben elég mélynek néz ki.
https://photos.app.g...f5C8VhAd8hutCS2
Edited by eddie1978, 2018. February 23. - 15:18.
#376
Posted 2018. February 20. - 23:49
2,25-ös Miért ?
Entschuldigung ! Elsőre nem figyeltem, hogy a sporttársnak CX gumija van.
Edited by marton, 2018. February 20. - 23:57.
#377
Posted 2018. February 20. - 21:13
Ne szedd még szét ! Tölts még rá tejet ! Mennyit töltöttél rá összerakáskor ?
Elsőre biztosan többet kell bele rakni, mint ami rá van írva. Be fog az tömni minden kis lyukat, hidd el ! És utána menj el kicsit gurulni. Szerintem akkor jut el mindenhova a legjobban, nem is rázogatva v pattogtatva a kereket, mint a videókban.
Azt a 3,5 bar nyomást nézd már meg jobban ! Annyi lenne a minimum ???
Én Schwalbe NobbyNic-kel járok de 2 bar nyomáson már kőkemény a gumi, kicsit kevesebb kell neki.
Es mekkora az a gumi?
#378
Posted 2018. February 19. - 23:27
Ne szedd még szét ! Tölts még rá tejet ! Mennyit töltöttél rá összerakáskor ?
Elsőre biztosan többet kell bele rakni, mint ami rá van írva. Be fog az tömni minden kis lyukat, hidd el ! És utána menj el kicsit gurulni. Szerintem akkor jut el mindenhova a legjobban, nem is rázogatva v pattogtatva a kereket, mint a videókban.
Azt a 3,5 bar nyomást nézd már meg jobban ! Annyi lenne a minimum ???
Én Schwalbe NobbyNic-kel járok de 2 bar nyomáson már kőkemény a gumi, kicsit kevesebb kell neki.
Ez 33mm széles CX gumi. Amint írtam mentem vele 40km távot. Az előbb felfújtam 5 bar-ra. Fél óra múlva már csak 3.1 bar volt benne. Holnap megnézem.
#379
Posted 2018. February 19. - 23:22
Ne szedd még szét ! Tölts még rá tejet ! Mennyit töltöttél rá összerakáskor ?
Elsőre biztosan többet kell bele rakni, mint ami rá van írva. Be fog az tömni minden kis lyukat, hidd el ! És utána menj el kicsit gurulni. Szerintem akkor jut el mindenhova a legjobban, nem is rázogatva v pattogtatva a kereket, mint a videókban.
Azt a 3,5 bar nyomást nézd már meg jobban ! Annyi lenne a minimum ???
Én Schwalbe NobbyNic-kel járok de 2 bar nyomáson már kőkemény a gumi, kicsit kevesebb kell neki.
Edited by marton, 2018. February 19. - 23:22.
#380
Posted 2018. February 19. - 22:17
DT R24 spline kerékszett, Mitas X-Road gumik.
Elsőre felpattant szépen boosterrel szárazon. Ellenben a szelepnél a felni furatnál durván eresztett mindkettő. Ellenőriztem a szelepet, helyén van. Stans folyadékot kapott, ami eltömítette annyira, hogy egy 40km tesztkörre jó volt. Összerakáskor az elsőnél hallottam egy ideig bugyborékolást belül. Szerintem a szelepnél. Tesztkör után az első hazaérve még szivárog valahol. Szét kell szednem. Hátsó jónak tűnik. Lehet a szelep alá vágok tömítést, mert túl nagy az átmérőben a különbség a szelep és a felni furat között.
A gumit a ráírt minimum 3.5 bar nyomáson próbáltam. Elsőre fura. Olyan mintha gyurmában tekernék. Szabad a ráírt minimum nyomás alá menni?
Edited by eddie1978, 2018. February 19. - 22:19.