Jó, mostmár megírom én is a véleményem. Elfogult leszek, mert ez szimpátia kérdése is. Hátulra lógatóst egyszer kölcsönkértem, de olyan labilisnak éreztem, meg a bicó is nagyon kilógott oldalra, még lámpát is takart, hogy levettem és inkább belül szállítottam azon az egy úton.
Amúgy védett, meg minden, de én kombiba sem szívesen teszem be, pedig extra szőnyeg is van. Simán csak macerás. Van tetősín, tehát csak keresztvasat kellett vennem, akkor még volt Norautó, onnan való. Ebbe nem pontosan passzol, de belemegy a Thule T-csavar is, nincs pántolgatás.
Először három Thule Freeride-ot vettem szép sorjában, ez olcsó, működik, kicsit macerás, ha át kell állítani más vézhoz.
Aztán mivel 99%-ban csak a saját bringámat hordom, az egyiket lecseréltem egy régebbi Proride-ra, ott nincs állítgatás, csak rá kell tekerni a vázra a pofát. Meg jobban is bízom abban a hajlított csőben, mint a két kis szegecselt karban, ami a Freeride-nak van, szóval jobb konstrukciónak tartom (decában most is olcsó, azt hiszem, az is ez a kicsit régebbi változat). Ja, de összességében a tetős nekem teljesen bejött, magasságra figyelni kell, de parkolóházakban nem járok, max otthon a diófát gallyazom le vele. Azon kívül 1 perc felrakni, kicsivel magasabb autón is el tudnám képzelni, nagyon magasra nyilván nem való. Fogyasztást nem tudom, autópályán amúgy is alig megyek, ott talán érzékelhető lenne. Szerintem autótól függően (mennyi lóg ki oldalra egy hátul elhelyezett bringából) egy db biciklinél még kb egálban lehet az extra légellenállás a vonóhorgossal, aztán ahogy sokasodnak a biciklik, úgy romlik a dolog a tetős esetén. (ezen kár vitázni, szerintem egy bicónál a vonóhorgos kicsit jobb, 3-4 bicónál meg nagyon jobb, ennyi. )
Amúgy is a kevés fölösleges macerával járó dolgokat szeretem, egy tetőcsomagtartós szösszenetet pedig felrakok magam, és készen vagyok.
My 2 figying.