Köszi a válaszokat.
Pont döglött volt a fórum napokig, így nem vártam és bedobtam a kosárba a Pro-User-t. A tetőre szerelhető változatnál is azért vettem a top Thule modellt mert az a kereket fogja és nem a vázat (karbon). Ez a dilim, tudom nem lesz azzal gond, de több helyen kapni külön kiegészítést karbon vázakhoz a műanyag befogok használatához. A Pro-User nem műanyag összefogással működik, pont a Bikemag teszteken tetszett amit olvastam.
Ha 1 darab kerékpárt szállítok akkor fel tudom dobni a platóra, van a rögzítésnek is módja. Több gép esetén nálam kicsit útban van a doboz felépítmény és egymásra meg nem pakolok kerékpárokat. 2 kerékpár, gyerekülés, kis gyermek kerékpár mellé meg már a cuccaink is be kellene férjenek ha utazunk. Maga a szállító zárható, a Thule esetében is csak a 180 000 Ft-os felett zárható. Ez egy lakattal vagy lánccal meg fogom oldani pillanatok alatt ha ott kell hagyni nagyon a szerelvényt.
Off:
F150 Raptor: jó lett volna a kis 3.5-es V6-os F150 is, amúgy árban nem sokkal vannak az Amarok felett. No de nem Amarok lett belőle, az USA modellek már 6 méteresek, az EU modellek meg 5.2-5.3 méteresek. Eddig mindenhol meg tudtam vele állni, 6 méter azért már sok lenne .
A járgány nem teljesen öncélú környezetszennyezés amúgy. Kivált egy eddig használt kisebb áruszállítót (mert az kell), nagyobb családi kombi autót és a hobbi autót is enyhébb off road szempontok szerint.