Jelentkezz be Regisztrálj
Kerékpárszállítás autóval - tetõn, hátul vagy bent?
#201
Írta 2013. május 25. - 22:17
#202
Írta 2013. május 25. - 21:44
Csak hát a fém a fémen nem biztos, hogy jót tenne a fényezésnek.
közé is lehetne tenni vmi textil v gumi anyagot, ha elég erõs a mágnes, lehet h mûködne.
#203
Írta 2013. május 25. - 19:29
#204
Írta 2013. május 25. - 07:48
Én így elsõre félnék rárakni ezzel a módszerrel egy biciklit az autó tetejére, pedig baromi jó volna, ha mûködne, mert végre nekem is lenne megoldásom a kerékpárszállításra.
Mágneses jobb lenne, mint a cuppantós.
#205
Írta 2013. május 25. - 07:45
Érdekes koncepció. Õrizetlenül hagyni nem lehet az autót ugyan, de használaton kívül bármikor leszerelhetõ maga a felfogató eszköz. Ígéretesnek tûnik, már ha nem sérül tõle a karosszéria (horpadás a kanyarokban, rázkódástól, stb.).
Review: Seasucker Mini-Bomber Suction Cup Bike Rack | Mountain Bike Review
Én így elsõre félnék rárakni ezzel a módszerrel egy biciklit az autó tetejére, pedig baromi jó volna, ha mûködne, mert végre nekem is lenne megoldásom a kerékpárszállításra.
#206
Írta 2013. május 24. - 18:05
Review: Seasucker Mini-Bomber Suction Cup Bike Rack | Mountain Bike Review
#207
Írta 2013. április 11. - 15:01
THULE ProRide 591 kerékpártartó | THULE Partner - Budaörs
#208
Írta 2013. április 11. - 11:37
#209
Írta 2013. április 11. - 11:26
A Velo Vise Pro 511-1 egy régebbi típus, még nem volt felkészítve átütõtengelyes villákhoz! Az ilyen jellegû Thule tartókból ami szóba jöhet: Thule OutRide 561
#210
Írta 2013. április 11. - 11:19
#211
Írta 2013. április 11. - 09:54
Thule "gurut" kérdeznék az alábbiról:
Thule Velo Vise Pro 511-1
Amire nekem kellene: QR15-ös tengelyes karbon bicó tetõcsomis szállítására. Vajon ez szóba jöhet?
#212
Írta 2013. április 04. - 18:46
...De azt azért te sem gondolod komolyan, hogy egy "unatkozó marketinges" találta ki...
Ugyanannak az unatkozó marketingesnek a haverja találta ki anno a dízel H astránál a 45 ezres olajcsere periódust. Amit aztán levittek 30 ezerre. Akinek meg esze van, az cseréli 10-15 ezrenként. Divat lett ott is nagy számokat megadni. Az meg, h mi lesz a 3-4. olajcsere után, már nem érdekli õket, az a lényeg, h kopjon a moci, vegyél újat. Senkinek nem érdeke a tartós eszköz, csak a vásárlónak, de az meg pont le van sz@rva.
#213
Írta 2013. április 04. - 17:58
Mi indokolná a létrejöttét
a profit
lasd meg
Valo Vilag
X-Factor
Fluor Tomi
RAUH-Welt
B E G R I F F
#214
Írta 2013. április 04. - 17:08
Természetesen ez csak egy ajánlás, amit mindenki a saját belátása szerint kezel!
#215
Írta 2013. április 04. - 16:27
Vagy szerinted "A GYARTO" az szent es tevedhetetlen es boruljunk le a laba elott? Na ne mar. Ott is csak emberek dolgoznak. Csak te gondolkodas nelkul leforditod amit egy unatkozo marketinges osszecsapott egy pentek delutan, es onnantol kezdve ugy kezeled mint valami orokervenyu igazsag.
Oke hogy ebbol elsz, es nincs is semmi bajon a Thule termekekkel, kituno mind.
De munkam soran en is napi kapcsolatban allok nagyon sok gyartoval, sot kb 6 het mulva indul egy sajat projektem is cegen belul, szoval tudom hogy megy ez.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#216
Írta 2013. április 04. - 14:59
tehát a gyártónál is okosabb vagy...
Meg mindig jobb a feltudomanyos okoskodas, ami legalabb tenyekkel van alatamasztva (lasd video), mint olyat irni hogy "elsosorban orszaguti carbon vazas vagy egyeb serulekeny vazas kerekparokhoz ajanljuk ahol a kerekparvaz megfogasa kerulendo" ugy hogy semmi nem tamasztja ala hogy miert lenne kerulendo vagy mitol olyan baromi serulekeny egy karbon orszaguti vaz.
Van papir vastagsagu alsocso, amit ujjal be lehet nyomni, ez teny es valo. De ez teljesen nem anyagfuggo, sot, ez leggyakrabban aluvazaknal tapasztalhato. Azzal van a bajom, hogy valaki kitalalta hogy ami karbon az serulekeny, es mindenki erre bologat gondolkodas/tapasztalat nelkul.
(Masreszt meg nem carbon hanem karbon helyesen, de ezt mar felve jegyzem meg)
Ja es ezek a pro tour csapatok is biztos mindig ropira torik a bringakat mondjuk mikor a Paris-Roubaix-n mennek 100-zal macskakovon az autoval
[ATTACH=CONFIG]2722[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2723[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2724[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2725[/ATTACH]
#217
Írta 2013. április 04. - 14:41
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#218
Írta 2013. április 04. - 13:34
Van papir vastagsagu alsocso, amit ujjal be lehet nyomni, ez teny es valo. De ez teljesen nem anyagfuggo, sot, ez leggyakrabban aluvazaknal tapasztalhato. Azzal van a bajom, hogy valaki kitalalta hogy ami karbon az serulekeny, es mindenki erre bologat gondolkodas/tapasztalat nelkul.
(Masreszt meg nem carbon hanem karbon helyesen, de ezt mar felve jegyzem meg)
Ja es ezek a pro tour csapatok is biztos mindig ropira torik a bringakat mondjuk mikor a Paris-Roubaix-n mennek 100-zal macskakovon az autoval
[ATTACH=CONFIG]2722[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2723[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2724[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2725[/ATTACH]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#219
Írta 2013. április 04. - 11:23
Nem írtam olyat, hogy "a karbonnal óvatosan mert eltörik", csupán annyit, hogy a villa rögzítõs kerékpártartók elsõsorban karbon országúti bringákhoz ajánlottak. Te vagy az aki a féltudományos okoskodást elkezdted, és erõlteted továbbra is...
Részemrõl ennyit errõl!
ez nem tudom mire akart reakcio lenni, en nem mondtam hogy dh-ra akarok hasznalni egy orszaguti vazat. Mivel nem vagyok idiota. :confused:
de te nezd meg a cannondale-es satuba szoritos videot, hajtogassad nyugodtan tovabb ezt az okossagot hogy "a karbonnal ovatosan mert eltorik". #omajgad
#220
Írta 2013. április 04. - 11:12
(Pl. most raktam fel könyöklõt az alu kormányomra, jól meghúztam a csavarokat, karbon kormányon lehet, hogy nem mertem volna, szerintetek alaptalanul? De mondhatnám példának a nyeregcsõbilincset is, mindig parázok, nehogy túl erõsen meghúzzam...)