Na most képzeld L a mi arcunkat,amikor libegõ alatt jöttünk le anno Bike+ sand-del ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Hogyan tekerjünk felfelé ?
Indította
Sniper
, 2003. április 19. 18:50
#41
Írta 2003. április 22. - 17:03
#42
Írta 2003. április 22. - 15:34
Én slick-el poros-köves, lejtõ jobbos kanyart akartam bevenni kb 30-as tempóval nagyoonnnnnn kevés sikerrel! ;D Még jó hogy ott volt az út menti "árokban" egy kõ ami megállított. ;D ;D
#43
Írta 2003. április 22. - 14:30
kipörgõ keréknél általában arról van szó,h a nép slick gumival akarja megmászni a poros-köves felfelét ;D
#44
Írta 2003. április 22. - 13:01
azert amig csak lehet maradj ulve!
mert amint kialsz akkor egybol megugrik a pulzusod es jobban faradsz!
a masik pedig annyi, hoyg meg kell talani egy suly elosztast amivel az eleje me nem emelkedik a hatulja pedig meg tapad. ezt ulve es allva is meg kell tudni talalni!
a masik pedig vannak tenyleg olyan emelkedok amiken gyorsabb vagy tolva/futva, mint tekerve.
mert amint kialsz akkor egybol megugrik a pulzusod es jobban faradsz!
a masik pedig annyi, hoyg meg kell talani egy suly elosztast amivel az eleje me nem emelkedik a hatulja pedig meg tapad. ezt ulve es allva is meg kell tudni talalni!
a masik pedig vannak tenyleg olyan emelkedok amiken gyorsabb vagy tolva/futva, mint tekerve.
#45
Írta 2003. április 22. - 12:57
Ha a mászás nagyon nem megy, feltolom... ;D
Tök jó, mert gyors és le szoktam hagyni a tekerõ haveromat.... ;D
Tök jó, mert gyors és le szoktam hagyni a tekerõ haveromat.... ;D
#46
Írta 2003. április 21. - 20:39
nem tudom , hogfy ezeket dolgokat mennyire lehet elméletben elsajátítani!!!!??????????????
szvsz az a legjobb ha minnél többet probálkozol elõbb v. utóbb úgy is kialakul mi az ami neked is kényelmes!!
szvsz az a legjobb ha minnél többet probálkozol elõbb v. utóbb úgy is kialakul mi az ami neked is kényelmes!!
#47
Írta 2003. április 21. - 19:27
Kala, király vagy ez a legfontosabb része. A többire meg csak rákell érezni, h. mikor kell csúsztatni, ellen kormányozno, lábkitétel...... a következõ fánál úgy is kiderül h. jól csináltad -e.Én mindig a kormány elfordításával kezdem a dolgokat!És ha nagyon nem megy így,még be is dõlök! ;D
Jah,fontos,h arra fordítsd a kormányt,amerre kanyarodni akarsz!!
Bár én nagyon gagyi vagyok!Lássuk,mitisír Octadrive,a nagy spíler!
Na de ha felfelé hajtassz akkor szerintem ne nagyon dõlöges ide-oda mint a Pista bá hazafele a kocsmából, ez a technika már kissé veszélyes!
#48
Írta 2003. április 20. - 22:03
Köszönöm a tanácsokat és tippeket ,sok nagyon hasznos választ kaptam a kérdésemre.
És persze ha van vkinek még tanácsa ,akkor ne fogja vissza magát.
És persze ha van vkinek még tanácsa ,akkor ne fogja vissza magát.
#49
Írta 2003. április 20. - 17:52
Én mindig a kormány elfordításával kezdem a dolgokat!És ha nagyon nem megy így,még be is dõlök! ;D
Jah,fontos,h arra fordítsd a kormányt,amerre kanyarodni akarsz!!
Bár én nagyon gagyi vagyok!Lássuk,mitisír Octadrive,a nagy spíler!
Jah,fontos,h arra fordítsd a kormányt,amerre kanyarodni akarsz!!
Bár én nagyon gagyi vagyok!Lássuk,mitisír Octadrive,a nagy spíler!
#50
Írta 2003. április 20. - 15:30
#51
Írta 2003. április 20. - 03:10
#52
Írta 2003. április 19. - 23:34
Próbáld meg kialakítani a megfelelõ techmikádat, a lényeg az ha tényleg olyan meredek, akkor ne az ülésbõl próbálkozz, meg kell találni a megfelelõ súlyelosztást ahhoz,h. ne ess hátre, lentmaradjon az elsõ, ha lehet, és elegendõ súly maradjon a hátsókeréken, és szerintem ilyenkor pörgesd, én igy szoktam.
Nekem egy cc-fr vegyes jellegü gépem volt eddig, aminek elég magas az eleje, szóval nem egy cc versenybrinyó, és cc-s haverral versenyeztünk, h. ki tud meredekebbre mászni, az eredménye az lett, h. feljuttottam, õ meg kábé 3-4 méterrõl hátra eset, a szívbajt hozta rám.
Szó, az én módszerem beváll.
Állj ki a kormányhoz, akkár úgy is ,h. majdhogynem ülsz (ez szerintem a legtutibb az egyensúlyozáshoz), de mégsem, és naggyából lent van a kerék + pörgesd a pedált. ;D ;D ;D
Nekem egy cc-fr vegyes jellegü gépem volt eddig, aminek elég magas az eleje, szóval nem egy cc versenybrinyó, és cc-s haverral versenyeztünk, h. ki tud meredekebbre mászni, az eredménye az lett, h. feljuttottam, õ meg kábé 3-4 méterrõl hátra eset, a szívbajt hozta rám.
Szó, az én módszerem beváll.
Állj ki a kormányhoz, akkár úgy is ,h. majdhogynem ülsz (ez szerintem a legtutibb az egyensúlyozáshoz), de mégsem, és naggyából lent van a kerék + pörgesd a pedált. ;D ;D ;D
#53
Írta 2003. április 19. - 22:35
#54
Írta 2003. április 19. - 21:23
Szia!
A kérdés jó. A választ meg én sem tudom. De ha hátraesel akkor gondolom a nyeregben ülsz...Próbáld meg kiállva!-Ezzel meg az a gond, hogy a hátsó kerék kipörög. Tehát meg kell találni az egyenúlyi helyzetet.
De ha rohadt meredek akkor marad a jó öreg "feltolom" stílus
A kérdés jó. A választ meg én sem tudom. De ha hátraesel akkor gondolom a nyeregben ülsz...Próbáld meg kiállva!-Ezzel meg az a gond, hogy a hátsó kerék kipörög. Tehát meg kell találni az egyenúlyi helyzetet.
De ha rohadt meredek akkor marad a jó öreg "feltolom" stílus
#55
Írta 2003. április 19. - 21:19
#56
Írta 2003. április 19. - 18:50
A stílus CC, a helyszín egy tipikus erdei terep.
Nemrég óta montizom és egy olyan problémával kerültem szembe ami oútinál sohasem fordult elõ.
A kérdésem az hogyan érdemes kiemelten meredek helyeken felfelé tekerni ? Nekem ugyanis gyakori problémám hogy hiába tudnék még visszaváltani könnyebb fokozatba, sokszor azért nem tudok felmenni ,mert félõ ,hogy hátraesek. Szóval ki milyen mászótechnikát tud ill használ ? ??? ???
Nemrég óta montizom és egy olyan problémával kerültem szembe ami oútinál sohasem fordult elõ.
A kérdésem az hogyan érdemes kiemelten meredek helyeken felfelé tekerni ? Nekem ugyanis gyakori problémám hogy hiába tudnék még visszaváltani könnyebb fokozatba, sokszor azért nem tudok felmenni ,mert félõ ,hogy hátraesek. Szóval ki milyen mászótechnikát tud ill használ ? ??? ???