az let volna yó ha a suliproblémát is megoldották volna...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Merida
Started by
yalaman
, 2003. April 07. 18:16
#1801
Posted 2004. February 10. - 17:13
#1802
Posted 2004. February 09. - 15:45
#1803
Posted 2004. February 09. - 15:43
A 2003-as Meridákat nem nagyon ismertem(egyedül a Special Editionrõl olvastam). A HFS váz tesztet elolvastam. Van egy kis negatív kicsengése a cikknek, de jól megoldották a súlíproblémát, mert még evvel a vázzal is mindössze kereken 12 kiló a bicikli. Az tetszik benne, hogy a súly és a felszereltség alapján cc-versenyre is jó, a váz erõssége alapján pedig kisebb õrültködésre is. Egy biztos, a márka mellett szól Gunn-Rita Dahle személye is
#1804
Posted 2004. February 09. - 15:02
Hát, akkor azt kell mondjam, nem segítettem semmit, mert a 2004-es szvsz lényegesen más.
Viszont olvasd el a BMag hydroform cikkét. Érdekes, fõleg ami az erõsség és súly javítást illeti...
A 2003-as cc-re jó kis váz, feltéve, hogy nem zavar a bringa rövidsége(felsõcsõ, tengelytáv).
A geometriát nem tudom mennyiben módosult, a középcsapi biztos magasabb lett kicsit. Teszt is van BM-ben. Szvsz a 2003 CC-s, míg a 2004 inkább amolyan "mindenhovajómontiváz".
Viszont olvasd el a BMag hydroform cikkét. Érdekes, fõleg ami az erõsség és súly javítást illeti...
A 2003-as cc-re jó kis váz, feltéve, hogy nem zavar a bringa rövidsége(felsõcsõ, tengelytáv).
A geometriát nem tudom mennyiben módosult, a középcsapi biztos magasabb lett kicsit. Teszt is van BM-ben. Szvsz a 2003 CC-s, míg a 2004 inkább amolyan "mindenhovajómontiváz".
#1805
Posted 2004. February 09. - 14:41
Köszi, hogy leírtad a tapasztalataidat. Én a 2004-esre pályázok, leginkább a váz miatt. Ezzel az új HFS technológiával állítólag erõsebb vázakat tudnak elõállítani. Az nagyon jó, hogy jól lehet vele egyensúlyozni, mert szeretem a North Shore-szerû dolgokat, persze csak módjával(ezért nem veszek FR-gépet). Az alacsony középcsapágy viszont nem tudom, hogy nem lesz-e útban, de hát majd látom, meg majd óvatosabban nyúzom.
#1806
Posted 2004. February 09. - 12:47
Ja, szerintem is okés a Matts Speed. Október óta nekem is ilyenem van (2003-as). Kicsit paráztam az integrált fejcsapi miatt, de eddig no bibi.Remélem késõbb se lesz!!!!
Amit tudnod érdemes: Rövid tengelytáv, rövid (420mm) láncvilla. Jól mászik, gyorsan fordul.
Nem annyira merev mint ahogy mondják, legalábbis a Boomerem "döglöttebnek" tûnt. Lefelé jövet frankón követi a nyomot, nem pattog ki az ívrõl. Kicsit olyan mint egy nõ: nem szabad beparázni ha megrázza a fejét, hagyni kell, hogy kitáncolja magát, végül ugyis az lesz amit te akarsz ;D. Szóval nagyon tuti kis váz, és fõleg jó könnyû! Kb 1700-1750gr (18")
Ja, a középcsapágy picit (2-3cm) alacsonyabb az átlagnál, kb28-28,5cm, de ha nem vagy "mindenképpen tekerek a kanyarban is" típus,akkor nem gond.Amúgy meg tök jól lehet vele egyensúlyozni! Meg picit jobban kell figyelni a nagyobb kövekre.Nem vészes.
Ha a 2003-as típusra pályázol, nem fogsz csalódni!
Fõleg, ha sikerül valahol 35-36ezer körül megszererezned.
Kép lent!
Amit tudnod érdemes: Rövid tengelytáv, rövid (420mm) láncvilla. Jól mászik, gyorsan fordul.
Nem annyira merev mint ahogy mondják, legalábbis a Boomerem "döglöttebnek" tûnt. Lefelé jövet frankón követi a nyomot, nem pattog ki az ívrõl. Kicsit olyan mint egy nõ: nem szabad beparázni ha megrázza a fejét, hagyni kell, hogy kitáncolja magát, végül ugyis az lesz amit te akarsz ;D. Szóval nagyon tuti kis váz, és fõleg jó könnyû! Kb 1700-1750gr (18")
Ja, a középcsapágy picit (2-3cm) alacsonyabb az átlagnál, kb28-28,5cm, de ha nem vagy "mindenképpen tekerek a kanyarban is" típus,akkor nem gond.Amúgy meg tök jól lehet vele egyensúlyozni! Meg picit jobban kell figyelni a nagyobb kövekre.Nem vészes.
Ha a 2003-as típusra pályázol, nem fogsz csalódni!
Fõleg, ha sikerül valahol 35-36ezer körül megszererezned.
Kép lent!
#1807
Posted 2004. February 08. - 17:58
Köszi. Nem lehet rossz, mert az FSA és Cane Creek kormánycsapágyakat is õk gyártják. Furcsa, azt hittem, hogy az FSA teljesen önálló cég, és most kiderül, hogy a TH industries birtokolja. Legalábbis az "our own TH and Full Speed Ahead brand names"bõl erre következtetek. Most megnyugodtam, Matts Speedet veszek 8)
#1808
Posted 2004. February 08. - 17:31
#1809
Posted 2004. February 07. - 23:28
Sziasztok! Erõsen gondolkozok egy Merida Matts Speed vásárlásában. Az egyedüli gondom a kormánycsapággyal van, mert a TH-no. 10 -rõl még életemben nem hallottam. ??? Valaki, aki hasonló csapágyat használ, megosztaná velem a tapasztalatait? Köszi elõre is!
#1810
Posted 2004. February 05. - 17:15
#1811
Posted 2004. February 05. - 16:12
#1812
Posted 2004. February 05. - 13:20
#1813
Posted 2004. February 05. - 10:36
#1814
Posted 2004. February 04. - 21:28
#1815
Posted 2004. February 03. - 19:43
Szasztok MERIDA "fenek"!
Remélem nem pofátlanság, de kihasználom, hogy itt MERIDA rajongók gyülekeznek.
Nekem egy MERIDA MATTS Special Editonom van amin szeretnék túladni. No nem azért mert nem franyó, csak szeretnék újat-naná, hogy meridát.
Ha valakit érdekel, megtalája az apróban !!!XC versenygép OLCSÓN!!! címmel.
Remélem nem pofátlanság, de kihasználom, hogy itt MERIDA rajongók gyülekeznek.
Nekem egy MERIDA MATTS Special Editonom van amin szeretnék túladni. No nem azért mert nem franyó, csak szeretnék újat-naná, hogy meridát.
Ha valakit érdekel, megtalája az apróban !!!XC versenygép OLCSÓN!!! címmel.
#1816
Posted 2004. February 02. - 16:02
#1817
Posted 2004. February 02. - 15:25
#1818
Posted 2004. February 02. - 15:22
Módosítva: ma 14:19:03 írta vinyisoft [merida]
« válasz #163 : ma 14:18:09 »
ööö.... én voltam a gyorsabb. 54 másodperccel. 8)
« válasz #163 : ma 14:18:09 »
ööö.... én voltam a gyorsabb. 54 másodperccel. 8)