Serviceman:
Szóval a 2003-as Meridák közül a Magnesium, XC Mission és a Matts-ek egy része készült (szerintem) félintegrált korm.csap.-al. Ha láttál már integrált, vagy félintegrált k.cs.-ot (már pedig azt mondod láttál), akkor tudnod kell, hogy maga a csapágy az vagy a vázba (int.), vagy a vázon belül egy acél perselybe (félint.) ül be. Ezeket kézzel simán ki lehet venni, és vissza lehet rakni, mert habár passzosak, de ha nagyon szorulnának, akkor már a csapágyat is befolyásolná. Miután a villát a helyére rakod, rá kell húzni a villanyakra egy zárógyûrût, e fölé pedig a stucni megy. A csapágyat pedig összehúzni vagy a villanyakban lévõ csillag, vagy egy conix segítségével lehet, amihez semmilyen különleges szerszám nem kell. Tehát ezért mondtam, hogy szerintem nem szerszámmal húzták bele a tiédet, de az is lehet, hogy tévedek. Errõl ennyit.
A fémforgács, ami kijött a fejcsapágyamból, az valószínûleg az acélperselybõl való, gondolom ezt azért, mivel némi kopás láccódott benne (habár nagyon minimális), ami egy kicsit szerintem alátámasztja a bikkmakkban írtak egy részét. Ez egyébként azért is keletkezhetett, mert az elõzõ telóm már annyira lógott, hogy lehet, hogy nem vettem észre a fejcsapágy lógását mellette.