Azért ha városban használod, valami nagyon, nagyon jó zárat vegyél rá... Gyanítom Miskolcon sem lopják kevésbé a brigákat, mint kies fõvárosunkban.Meg is volt a vétel, mentem vele kb 20 km-t, és eddig nagyon nagyon pozitív.
Jelentkezz be Regisztrálj
Merida
#901
Írta 2008. július 01. - 13:54
#902
Írta 2008. július 01. - 13:45
#903
Írta 2008. július 01. - 08:07
Sziasztok!
Nem mondanám magam koca bicajosnak, de igazából nem is értek a témához, ezért kérem most az okosok segítségét. Miskolci vagyok, és mindenhová két keréken megyek, magyarán naponta többször is szerepel a drótszamár.
Anyagi helyzetem enyhe felívelésével elszántam magam az öreg harcos lecserélésére, és ezt néztem ki magamnak
http://www.bikefun.h...eeway_9100.html
vélemény?
Csak városba kellene, de oda nagyon, hosszú távra:)
Elõre is köszönet a segítségért.
Hali!
Szerintem jó választás, sok felszereltség tipikus városi bringa.
Meridáról lévén szó jó ár/érték arány ja és ami fontos, megbízható
www.kannmatti.kepeim.hu
#904
Írta 2008. június 30. - 20:28
Nem mondanám magam koca bicajosnak, de igazából nem is értek a témához, ezért kérem most az okosok segítségét. Miskolci vagyok, és mindenhová két keréken megyek, magyarán naponta többször is szerepel a drótszamár.
Anyagi helyzetem enyhe felívelésével elszántam magam az öreg harcos lecserélésére, és ezt néztem ki magamnak
http://www.bikefun.h...eeway_9100.html
vélemény?
Csak városba kellene, de oda nagyon, hosszú távra:)
Elõre is köszönet a segítségért.
#905
Írta 2008. június 28. - 14:27
Tavaly márciusban vettem az országútimat, egy road 904-est. Ma átlépte a 10 000 km-t. és eddig nagyon meg vagyok vele elégedve. Csak apróbb váltóállítások voltak. a köv. héten kap majd két új külsõt.
#906
Írta 2008. június 21. - 00:56
Ez valami típus problem lehet. nekem 2006-os matts spec. ed. van szintén XT-vel és ha a bal hajtókart nyomom kattan reccsen próbaltam mindent (szervízt is -jót)de nem jutok dûlõre.3 hónapja építettem a TFS-900D kerómat és az egyetlen problémám a hajtókar.2006-os xt hajtókar van beépítve,de minden kemény meghúzás ellenére reccsenik minden hajtásnál.Nem hangossan csak zavaróan.
Megpróbáltam grafit zsír alá kenni a monoblock tengelyre hogy talán a fém a fémen "csúszik" és nem recseg de ez sem segített.
Húzni rajt már szinte képtelenség.
Mivel próbálkozzak?
Tanácsokat várok.
Idegesítõnek tartom hogy szity-szuty tEsCo-s mountenbike-okon nics eféle probléma és egy közel 400.000huf értékû keró meg ettõl szenved és vele együtt én is.
Elõre is köszönöm a segítséget.
#907
Írta 2008. június 20. - 21:53
Szükségem lenne az X-Mission Speed -6 stucni méretére. A raod ride 880-ason található.
Durung forever!
#908
Írta 2008. június 18. - 13:50
UMF = United Merida Freeriders, tehát igen, az UMF az Merida.
#909
Írta 2008. június 18. - 13:50
www.kannmatti.kepeim.hu
#910
Írta 2008. június 18. - 13:41
#911
Írta 2008. június 15. - 17:13
#912
Írta 2008. június 15. - 13:03
Meridások!
Akinek van új merida váza, és van egy kis ideje segíteni nekem,
az légyszi csináljon egy képet a hfs/tfs feliratról ami a vázon van.
arról a feliratról kéne ami 3d "kidülled" a vázból.
nagy segítség lenne, elõre is köszi
ide küldjétek a képeket pls: matyko[kukac]budapestmassive[pont]hu
Nem új hanem 07'es, ha erre gondoltál akkor tessék:)
#913
Írta 2008. június 15. - 11:53
Akinek van új merida váza, és van egy kis ideje segíteni nekem,
az légyszi csináljon egy képet a hfs/tfs feliratról ami a vázon van.
arról a feliratról kéne ami 3d "kidülled" a vázból.
nagy segítség lenne, elõre is köszi
ide küldjétek a képeket pls: matyko[kukac]budapestmassive[pont]hu
#914
Írta 2008. június 12. - 16:06
Akinek kalahari 8sx-je van, vagy vágja a témát attól kérdezném, hogy lehet-e rá csomagtartót rakni? Most venném a bringát, nem kifejezett túra célokra, de majd lehet az is lesz, akkor meg nem ártana csomagtartó...
kösssz
#915
Írta 2008. május 18. - 11:32
Én irtam el.
Amúgy megnézetem még a héten.
Remélem össze jön valami.
Egyébként Merida találkozó valahol.
Ha tudtok helyszínt megköszönném.
Remélem nem lépte meg okfejtésem a hirdetési vonalat és nem kell moderálni:)
De nem egy tengelyen:)
#916
Írta 2008. május 16. - 16:31
edit Bár most gondolkodom hogy te monoblokkot emlitessz, akkor viszont nem 2006 xt-d van hanem a régebbi..?
#917
Írta 2008. május 16. - 16:26
A gépezet már kezdettõl fogva reccsen.
Nem gondolom hogy a 60kilomtól lenne,de megnézettem már komoly kerékpár építõvel és szerinte a "szórás" avagy 1 a 10000bõl.
De amikor építettük akkoron voltak gondjaim a monoblock-kal mivel csak a 4.stimmelt a hajtókar ill. a váz kialakításához.
Lehet még sem jött össze.
Nincs más mint spórolok egy újra ami sajna 70.000 alsó határt jelent már ha a legújabb xt nézem.
Azért nagyon köszönöm a segítséget.
Ide bátran fordulok máskor is.
Thnks még 1X:D
De nem egy tengelyen:)
#918
Írta 2008. május 16. - 13:52
3 hónapja építettem a TFS-900D kerómat és az egyetlen problémám a hajtókar.2006-os xt hajtókar van beépítve,de minden kemény meghúzás ellenére reccsenik minden hajtásnál.Nem hangossan csak zavaróan.
Megpróbáltam grafit zsír alá kenni a monoblock tengelyre hogy talán a fém a fémen "csúszik" és nem recseg de ez sem segített.
Húzni rajt már szinte képtelenség.
Mivel próbálkozzak?
Tanácsokat várok.
Idegesítõnek tartom hogy szity-szuty tEsCo-s mountenbike-okon nics eféle probléma és egy közel 400.000huf értékû keró meg ettõl szenved és vele együtt én is.
Elõre is köszönöm a segítséget.
Asszem szerintem is csapágy lehet, de ha lehet ne húzd meg erõbõl a csavart nem tesz neki jót, de ez rá is van írva
www.kannmatti.kepeim.hu