Jelentkezz be Regisztrálj
V-fékek - általános eszmecsere
#1281
Írta 2007. augusztus 30. - 00:41
A sebesség mindent megold.
#1282
Írta 2007. augusztus 29. - 23:54
Fél napig megy rajta a gép.Az ultimate fékkar mit tud, hogy ilyen sokba kerül?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1283
Írta 2007. augusztus 29. - 23:48
A sebesség mindent megold.
#1284
Írta 2007. augusztus 29. - 18:14
#1285
Írta 2007. augusztus 29. - 18:13
leborítékolhatjukNem hinném! A kanti korszaknak is megvannak a maga túlélõi, prémium kategóriásak lettek. Avid, Paul, de a Tektronak is van ilyenje. Régen a DH gépeken is XTR kanti volt, abból a szegmensbõl való kiszorulásuk viszont annak is köszönhetõ, hogy kicsit másképpen néz ki ma egy DH pálya, mint mondjuk '93-ban.
Ma Ultimate még akkor is lenyom egy csomó tárcsát, ha az Avid "elkínaisodott".
Nem hiszem, hogy 6-7 éven belül eltûnnének a fékcsonkok a vázakról, villákról, amíg azok vannak, addig lehet kanti és V-fék is, ha úgy akarod!
Szerintem a legtöbb ember alapból túlértékeli a magas kategóriás alkatrészek jelentõségét. Nem azért van annyi magas kategóriás alkatrész forgalomban, mert a usernek szüksége van rá, hanem mert biztos ami biztos és mert MEGTEHETI.
mernék rá fogadni hogy 2014-ben az új montivázak max 20% án lesz v-fék csonk...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1286
Írta 2007. augusztus 29. - 18:08
Ez a fék kérdés olyan, mint az éjszakai bringázás, valakinek elég egy kis villogó, hogy ugyanúgy menjen, mint nappal, valakinek meg egy autófényszoró is kevés, a fékeknél meg valaki egy sz@r v-fékkel is lemegy bárhol és valakinek a gigabrutál tárcsafék is kevés.
nyilvan, egy jo fotos kompakt geppel is csinal jo kepet, van akinek a sokmillios gep is keves ehhez.
en inkabb a konkret ervekre-ellenervekre voltam kivancsi, mint pl nagy sarban a v-fek gyengebb bir lenni.
#1287
Írta 2007. augusztus 29. - 17:40
Inkább mindkettõt, változó intenzitással.Itx, még nem tanultál meg fékezni. Lejtõn az elsõt húzzuk általában.
Valószínûleg az egyetlen Avid fék amit még Kanadában gyártanak.Ma Ultimate még akkor is lenyom egy csomó tárcsát, ha az Avid "elkínaisodott".
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1288
Írta 2007. augusztus 29. - 17:35
A sebesség mindent megold.
#1289
Írta 2007. augusztus 29. - 16:30
Most kötözködjek?
Mé' blokkolna az elsõ?
Esni akarsz?
Nyilván nem errõl beszélek. azért írtam oda hogy amikor
az elsõvel fékezek, még ha megtépem sem állok fejre.
Szivesen odaadom egy körre a régi Meridámat LX-el, vagy akár a Yasecet az Aviddal.
Az egyik másfél, a másik egy ujjal blokkol -ha kell-, elöl hátul.
Nekem elöször tektrom volt, aztán sd5 aztán lx,
sokfajta pofával próbáltam, aztán jött a bb5 és végül az xt.
szóval hidd el nem a levegõbe beszélek.
(persze benne van hogy én csesztem el valamit minden alkalommal az évek során )
#1290
Írta 2007. augusztus 29. - 14:02
amig nem "dh"-zok sokat, vagy nem megyek 20 centi sarban sokat, addig marad a V.
#1291
Írta 2007. augusztus 29. - 13:48
Van egy hosszútávos ismerõsöm, akinek hátul canti féke van, elöl v-féket használ, de olyan pofákkal, amiket kb 20 évvel ezelõtt használtak, azt mondta, neki bõven elég ez a 2 fék úgysem szeret fékezni...
bicikliseknél hogy mondják, hogy "kézbenaszand" ?
sound, ha valaki nem értené... hangszeresek körében elterjedt mondás... állítólag...
#1292
Írta 2007. augusztus 29. - 13:40
A sebesség mindent megold.
#1293
Írta 2007. augusztus 29. - 13:22
valamint sokkal olcsóbb összerakni egy viszonylag csúcs bringát, mint egy csúcs autót beszerezni, ezt a relatíve "csóróbbak" is megtehetik. az utolsó mondatodra...
#1294
Írta 2007. augusztus 29. - 13:18
mellesleg így merném borítékolni hogy vitatkozhatunk itt mi , hogy temessük vagy ne temessük a v-féket, a gyártók marketingesei fogják megölni max 6-7 éven belûl
Nem hinném! A kanti korszaknak is megvannak a maga túlélõi, prémium kategóriásak lettek. Avid, Paul, de a Tektronak is van ilyenje. Régen a DH gépeken is XTR kanti volt, abból a szegmensbõl való kiszorulásuk viszont annak is köszönhetõ, hogy kicsit másképpen néz ki ma egy DH pálya, mint mondjuk '93-ban.
Ma Ultimate még akkor is lenyom egy csomó tárcsát, ha az Avid "elkínaisodott".
Nem hiszem, hogy 6-7 éven belül eltûnnének a fékcsonkok a vázakról, villákról, amíg azok vannak, addig lehet kanti és V-fék is, ha úgy akarod!
Szerintem a legtöbb ember alapból túlértékeli a magas kategóriás alkatrészek jelentõségét. Nem azért van annyi magas kategóriás alkatrész forgalomban, mert a usernek szüksége van rá, hanem mert biztos ami biztos és mert MEGTEHETI.
#1295
Írta 2007. augusztus 29. - 13:17
Én csak akkor húzom, ha a hátsó nem elég. Különben fejreállok. Rosszul teszem?
Sp
1000X hatékonyabb tud lenni az elsõ, persze csak addig a határig szabad húzni, amíg orra nem buksz. majd próbálgasd, észre fogod venni, hogyha kell, mennyivel rövidebb úton meg tudsz állni az elsõvel.. a hátsónak is megvan a szerepe, én akkor használom, ha már megcsúszna az elsõ kerék, mert mondjuk meredek a lejtõ, sár, kõ, ilyesmi... vagy épp kímélem az elsõfékem
#1296
Írta 2007. augusztus 29. - 13:05
Itx, még nem tanultál meg fékezni. Lejtõn az elsõt húzzuk általában.
Én csak akkor húzom, ha a hátsó nem elég. Különben fejreállok. Rosszul teszem?
Sp
#1297
Írta 2007. augusztus 29. - 12:50
Atért attól nem kell megijedni, hogy felforr, mert az a dolga, hogy elfûtse a mozgási energiád.
Nem árt az annak.
de ettol nem lesz "nyulos"? autonal sem szerettem azt az erzest, amikor Dobogokorol lefele a szerpentin vege fele nem fogott mar a fek rendesen...
mod: lehet ezt mar a tarcsas topikban kell kerdezzem
#1298
Írta 2007. augusztus 29. - 12:39
eddig foleg utcan, meg (nem bringa)parkokban zuztam a gepet, de a mult heten rakaptam a turistauton lefele a hegyrol izere, ahol a tarcsa sztem nalam felforrt volna amennyit huztam
Atért attól nem kell megijedni, hogy felforr, mert az a dolga, hogy elfûtse a mozgási energiád.
Nem árt az annak.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#1299
Írta 2007. augusztus 29. - 12:34
ok, eddig csak olvasni tudtam az ilyesmirol (meg probalkozni), ott igy irta ember. pl William Nealy - MTB A Manual of Beginning to Advanced Technique.Itx, még nem tanultál meg fékezni. Lejtõn az elsõt húzzuk általában.
#1300
Írta 2007. augusztus 29. - 12:29
A sebesség mindent megold.