Jelentkezz be Regisztrálj

Otthoni szerelés, szerszámok
#1661
Írta 2009. szeptember 24. - 12:19

#1662
Írta 2009. szeptember 24. - 10:30

Ha tudsz angolul, akkor szerintem a legjobb a parktool.com-on található szerelési útmutató. Ha elég kitartóan keresgélsz, akkor ráakadhatsz még a Barnett's Manual-ra, pdf formátumban, ami Amerikában több, mint 100 $-ba kerül, de szerintem abban már túlzásba viszik a részleteket.
Szuper és köszönöm, ez a parktool.com egészen jó és úgy látom nekem bõven elég. Barnett's-féle manualt feljegyeztem, próbálom majd keresni, hátha ráakadok egy "free" verzióra.
_____________________________________________
AM rlz
#1663
Írta 2009. szeptember 24. - 10:08

#1664
Írta 2009. szeptember 24. - 09:39

Létezik vajon olyan könyv vagy dokumentáció, amit bátran ajánlanátok, relative modern és érvényes a mai mountain bike-okra és az abban leírtak szerint akár otthon is elvégezhetõ a legtöbb karbantartási mûvelet? (Természetesen megfelelõ szerszámokkal, anyagokkal.)
_____________________________________________
AM rlz
#1665
Írta 2009. szeptember 22. - 20:34

#1666
Írta 2009. szeptember 22. - 20:30

Köszönöm a válaszokat! Akkor berakom a 18,5cm-hez a két 1cm-es hézagolót, így megmarad 20,5cm-es nyak. Remélem 18"-os vázakhoz már ez bõven elég.ja, olyan 20 centi korul erdemes meghagyni, eladasnal is jol johet meg
#1667
Írta 2009. szeptember 22. - 20:27

2-4mm a hivatalos ajánlás....(Még egy kérdés, a stucni tetejétõl, hány mm-re kell lefelé elvágni a villanyakat már nem emlékszem rá régen raktam össze új vázat új villával.)
A sebesség mindent megold.
#1668
Írta 2009. szeptember 22. - 19:53

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1669
Írta 2009. szeptember 22. - 18:01

Üdv. mindenkinek! Érdeklõdni szeretnék, hogy az új teleszkóp nyakát hány centinél érdemes elvágni? A bicajom fejcsöve 130mm-es, össze szerelve (kormánycsapágy+fejcsõ+stucni) 185mm-ert vesz fel a villanyakból. Vágjam el itt a stucninél, vagy érdemes még 1-2 hézagolót berakni a a stucni alá vagy felé, hogy több maradjon a villanyakból késõbbiekben jól jöhet pl. vázcserénél lehet, hogy hosszabb nyakcsõ kell (normál kormánycsapágyas vázaknál). A mostani vázam egy félig integrált XTC. Van itthon 2db 10mm-es hézagolóm. (Még egy kérdés, a stucni tetejétõl, hány mm-re kell lefelé elvágni a villanyakat már nem emlékszem rá régen raktam össze új vázat új villával.)
Szia!
Én mindenképp betennék egy hézagolót hogy maradjon hossz "tartalékba" -ahogy említetted is: vázcsere, stucnicsere, stb- és annyit vágnék le hogy a maradék minél inkább megközelítse a stucni felsõ szélét ( -1, -2 mm).
üdv
#1670
Írta 2009. szeptember 22. - 17:12

#1671
Írta 2009. szeptember 22. - 16:33

lehúzó szerszám??
nem elég ha kalapáccsal leütöm?
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#1672
Írta 2009. szeptember 22. - 14:15

#1673
Írta 2009. szeptember 21. - 20:21

Miért akkora probléma levenni a hajtókart? (persze ha van lehúzó szerszámod.)
ok, akkor érdeklõdök pár szomszédnál..
ha nincs akkor marad a levétel
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#1674
Írta 2009. szeptember 21. - 19:00

#1675
Írta 2009. szeptember 21. - 18:54

#1676
Írta 2009. szeptember 21. - 18:52

Most jut eszembe, nekem van itthon egy olyan szerszámom, amiben van két 90 fokos hajlítás, valószínû, pont arra való, hogy a hajtókar leszedése nélkül is meg lehessen húzni.
nem tudod véletlenül hol lehet olyat kapni?
#1677
Írta 2009. szeptember 21. - 18:27

#1678
Írta 2009. szeptember 21. - 18:22

#1679
Írta 2009. szeptember 21. - 18:10

Sziasztok!
Hogyan/ mivel tudnám meghúzni ezt a csavart:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
mert kilazult és mozog miatta az egész hajtókar
Le kell szedni a hajtókart, utána bármilyen megfelelõ méretû kulcs jó hozzá.
#1680
Írta 2009. szeptember 21. - 18:01

Hogyan/ mivel tudnám meghúzni ezt a csavart:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
mert kilazult és mozog miatta az egész hajtókar