Jelentkezz be Regisztrálj

Otthoni szerelés, szerszámok
#1401
Posted 2010. March 12. - 07:08

#1402
Posted 2010. March 11. - 23:39

de neten is sok szervíz videót fellelhetsz
#1403
Posted 2010. March 11. - 22:13

Ha rosszul rakod össze, többet buksz egy szervízdíjnál.(max 2000)
Ha meg jól rakod össze, de nem szorítod meg elég erõsen, kilazulhat, vagy ami durvább, beszorulhat.Attól lehet erõsödni...meg szépet esni.
Szóval vidd el egy szervízbe, ott negyed órás munka.(Igazából kevesebb, de na.)
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1404
Posted 2010. March 11. - 21:59

Légyszi írja le valaki, hogy hogy kell összreakni, az alkatrész egy B+ Country Disc v2. Megvettem a kónuszkulcsot is, így a másik oldalt is leszedtem, de még reménytelenebb a helyzet.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Vidd be szervizbe, mert nem fogod tudni beállítani a csapágyakat, ha eddig magadtól nem jöttél rá hogy hogyan kell összerakni. Esetleg kérd meg a szervizest, hogy nézhesd amikor összerakja.
A sebesség mindent megold.
#1405
Posted 2010. March 11. - 21:31

2.: tengelyre (még mindig a racsni felöl): 1es>2es>4es>5ös. az 1est,5öst összehúzni.
3.: elvileg ez az oldal kész.
#1406
Posted 2010. March 11. - 20:03

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#1407
Posted 2010. March 11. - 10:24

http://forum.bikemag...isplay.php?f=26
#1408
Posted 2010. March 10. - 21:50

#1409
Posted 2010. March 09. - 21:06


#1410
Posted 2010. March 09. - 18:25

ez olyan dolog ami inkabb muhelybe szukseges. oda viszont egyaltalan nem penzkidobas
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1411
Posted 2010. March 09. - 16:33

szerk.1: nem is tudtam, hogy van ilyen külön is. sztem pénzkidobás, biztos van a szerszámos ládában régi Csepel (vagy egyé

szerk.2: állt az oldal a háttérben azért nem láttam a negyedórás hozzászólást

#1412
Posted 2010. March 09. - 16:18

#1413
Posted 2010. March 09. - 14:40

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#1414
Posted 2010. March 07. - 21:33

ha az egy kisebb külsõ átmérõjûm visszaperemezett, barnított darab, cseréld meg a 3-al.
bár,most olvasom, ha a kazettát nem sikerült levenni, akkor annak a helyén kell lennie.
a 3 majdnem tuti, hogy a másik oldalra való, szvsz.
egy ilyen hosszabb távtartó nem maradt vhol? kónusz/alátét-záróanya közé?
a végén a két záróanya/s tengelyvég távolságát próbáldmeg mindkét oldalon egyformára állítani.
#1415
Posted 2010. March 07. - 20:53

A 3. is ott volt, ami szerintem legfelül volt (aminek szerintem valamilyen tömítõszerû funkciója lehet). Köszönöm, akkor jól gondoltam a sorrendet, csak a megközelítést nem.
Aha, akkor a 3. elvileg rámegy az 1.-re. Csináld azt, hogy rakj vissza mindent, csak úgy kézzel rácsavarva. Aztán szedd szét a másik oldalt, told ki a tengelyt a szabadonfutó felé, húzd meg jól azt amit csak kézzel húztál meg elõzõleg, aztán végezd el a csapágybeállítást a másik oldalon.
#1416
Posted 2010. March 07. - 20:44

#1417
Posted 2010. March 07. - 13:58

Végül is nem szedtem le a kazettát, mert ketten a sógorral összefogva se sikerült. Viszont mos újrazsírozás után szeretném összerakni, de sehogy se sikerül. Légyszi írja le valaki, hogy milyen sorrendbe kell feltenni a képen számozott alkatrészeket.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Biztos, hogy a 3. is ott volt? Amúgy azt mondanám, hogy 1 2 4 5. Mindenesetre ha össze is rakod, gondban leszel, mert a másik oldalon kellett volna megbontani, innen ugyanis nem fogod tudni beállítani a csapágy feszességet, nem fogsz hozzáférni az 1. alkatrészhez, amit tartani kéne, miközben húzod a 4.-et
#1418
Posted 2010. March 07. - 13:38

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#1419
Posted 2010. March 07. - 10:22

kb. ugyanazt irtad le, s valszeg átsiklottam felette
#1420
Posted 2010. March 06. - 21:44

az én órámmal van gebasz, vagy ennyire figyelmetlen vok, Jánosom? :-)
Miért, nem az óra járásával ellentétesen kell kihajtani a zárógyûrût? Ha a másik irányba kellene hajtani akkor nem lenne szükség láncoskulcsra.
Vagy neked van furcsa órád?

A sebesség mindent megold.