Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#1141
Posted 2011. January 19. - 00:11
#1142
Posted 2011. January 19. - 00:08
Ez a bovdenre és nem kell más mivel olyan hosszú a fütyije mint amennyit a váltó húz így a többivel nem kell foglalkozni.
A fütyije hosszú,de gumi nélkül nem oké.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1143
Posted 2011. January 19. - 00:06
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1144
Posted 2011. January 19. - 00:06
Nem látom értelmét az üresben futó bowden szakaszok védelmének.
Valahogy mindig belemegy a dzsuva a védett szakaszba is,ha meg ott van,akkor azt csak szétbontással lehet takarítani.
Ha nincs burkolva,csak olajozom rendszeresen és kész...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1145
Posted 2011. January 18. - 23:51
#1146
Posted 2011. January 18. - 23:32
Off: Én zsugorcsövet húzok a bowdennek arra a részére, ahol a vázon a 2 bowdenrögzítõ szem közti részen csupaszon futna.
Már csak az a kérdés,hogy minek?
Mert abban nagyon fáintosan megáll a dzsuva...
zee megelõzött.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1147
Posted 2011. January 18. - 23:32
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1148
Posted 2011. January 18. - 23:17
#1149
Posted 2011. January 18. - 22:50
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1150
Posted 2011. January 18. - 22:41
#1151
Posted 2011. January 18. - 22:37
#1152
Posted 2011. January 18. - 22:35
bele kell fúrni három lyukat, aztán láncbontóval beleszabdalni pár láncdarabot.
#1153
Posted 2011. January 18. - 22:35
#1154
Posted 2011. January 18. - 22:33
De pl. én is itthon csináltam szar láncból és laposvasból! kb 5perc alatt!
De meg is lehet venni 2000Ft-ért
Linkelni meg én is tudok! Alexandernek meg az volt a kérdése hogyan lehet házilag készíteni!
#1155
Posted 2011. January 18. - 22:27
amúgy egyszerû, gugliban keresel egy láncos kulcsot és egy az egyben lemásolod.
pl http://www.nolimitbi...ancos_kulcs.jpg
#1156
Posted 2011. January 18. - 22:25
#1157
Posted 2011. January 18. - 22:21
Nincs valaki olyan, aki rendelkezik némi tapasztalattal, láncos kulcsot hogyan csináljak házilag, laposvas, lánc adott... ötlet? :confused: venninemakarok
#1158
Posted 2011. January 10. - 20:01
Természetes, hogy nem ugyanolyan. Ezt hívják önlehúzó csavarnak. Ilyet kéne beszerezned, ha nem akarsz külön szerszámot. A leszedõ szerszám egy kicsit bonyolultabb, mint ahogy gondolod, de nem egy drága dolog, inkább vegyél egyet.
Értem, akkor be is szerzek egyet. Köszönöm mindenkinek a segítséget!
#1159
Posted 2011. January 10. - 19:35
A bloke által belinkelt képen látható hajtókar rögzítõelemei szerintem nem teljesen olyanok mint az enyém.
Nekem a védõsapka csak egy sima mûanyag kipattinthatõ korong volt, nem volt rajta menet.
Csatolok egy képet a hajtókaromról:
Nézegettem leszerelõ szerszámokat és nekem úgy tûnt, hogy egyszerûen becsavarnak egy csavart aminek a közepén van egy kiálló rész, ami befér a képen is látható négyszögbe, és gyakorlatilag az tolja le a hajtókart.
Rosszul látom a helyzetet? (ami nem lenne csoda mert most szerelek elõször )
Természetes, hogy nem ugyanolyan. Ezt hívják önlehúzó csavarnak. Ilyet kéne beszerezned, ha nem akarsz külön szerszámot. A leszedõ szerszám egy kicsit bonyolultabb, mint ahogy gondolod, de nem egy drága dolog, inkább vegyél egyet.
#1160
Posted 2011. January 10. - 19:32
A bloke általi képrõl látszik, hogy két csavarmenet van (egyik a csavarnak - bolt, a másik a védõsapkának - cap), sajnos egyik sem a „szokásos" menetemelkedésû (hanem sûrûbb), azaz egyszerûbb és megbízhatóbb, ha mégis megveszed azt a 2-3000 Ft-os szerszámot. Azzal vigyázni kell, hogy a (szokásosan) alumíniumötvözet-kar meneteibe akadálytalanul menjen bele, nehogy tönkretedd (félretekerd, átmetszd) a menetet (ki szoktam tisztítani rézdrótkefével vagy tûvel elõtte). Laza kézzel behajtva hamar megy, ez a szerszám pont azt csinálja, ami a feladata.
Ha végképp nem akarsz célszerszámot venni, akkor egy megfelelõ méretû lehúzóval (Technolit - Kétkaros lehúzó, ez csak szemléltetésül) is megtehetõ. (Ez akkor hasznos, ha a nagyobb menet elnyalódna.)
A bloke által belinkelt képen látható hajtókar rögzítõelemei szerintem nem teljesen olyanok mint az enyém.
Nekem a védõsapka csak egy sima mûanyag kipattinthatõ korong volt, nem volt rajta menet és alátétek sem voltak.
Csatolok egy képet a hajtókaromról:
Nézegettem leszerelõ szerszámokat és nekem úgy tûnt, hogy egyszerûen becsavarnak egy csavart aminek a közepén van egy kiálló rész, ami befér a képen is látható négyszögbe, és gyakorlatilag az tolja le a hajtókart.
Rosszul látom a helyzetet? (ami nem lenne csoda mert most szerelek elõször )