A bloke általi képrõl látszik, hogy két csavarmenet van (egyik a csavarnak - bolt, a másik a védõsapkának - cap), sajnos egyik sem a „szokásos" menetemelkedésû (hanem sûrûbb), azaz egyszerûbb és megbízhatóbb, ha mégis megveszed azt a 2-3000 Ft-os szerszámot. Azzal vigyázni kell, hogy a (szokásosan) alumíniumötvözet-kar meneteibe akadálytalanul menjen bele, nehogy tönkretedd (félretekerd, átmetszd) a menetet (ki szoktam tisztítani rézdrótkefével vagy tûvel elõtte). Laza kézzel behajtva hamar megy, ez a szerszám pont azt csinálja, ami a feladata.
Ha végképp nem akarsz célszerszámot venni, akkor egy megfelelõ méretû lehúzóval (Technolit - Kétkaros lehúzó, ez csak szemléltetésül) is megtehetõ. (Ez akkor hasznos, ha a nagyobb menet elnyalódna.)
A bloke által belinkelt képen látható hajtókar rögzítõelemei szerintem nem teljesen olyanok mint az enyém.
Nekem a védõsapka csak egy sima mûanyag kipattinthatõ korong volt, nem volt rajta menet és alátétek sem voltak.
Csatolok egy képet a hajtókaromról:

Nézegettem leszerelõ szerszámokat és nekem úgy tûnt, hogy egyszerûen becsavarnak egy csavart aminek a közepén van egy kiálló rész, ami befér a képen is látható négyszögbe, és gyakorlatilag az tolja le a hajtókart.
Rosszul látom a helyzetet? (ami nem lenne csoda mert most szerelek elõször

