A bloke általi képrõl látszik, hogy két csavarmenet van (egyik a csavarnak - bolt, a másik a védõsapkának - cap), sajnos egyik sem a „szokásos" menetemelkedésû (hanem sûrûbb), azaz egyszerûbb és megbízhatóbb, ha mégis megveszed azt a 2-3000 Ft-os szerszámot. Azzal vigyázni kell, hogy a (szokásosan) alumíniumötvözet-kar meneteibe akadálytalanul menjen bele, nehogy tönkretedd (félretekerd, átmetszd) a menetet (ki szoktam tisztítani rézdrótkefével vagy tûvel elõtte). Laza kézzel behajtva hamar megy, ez a szerszám pont azt csinálja, ami a feladata.A montim hajtókarát szerelem le, de elakadtam.
Az anyacsavart még sikerült könnyen kicsavarni egy dugóskulccsal, viszont a kar kitolásához nincs szerszámom.
A kérdésem az lenne, hogy egy megfelelõ méretû csavar is alkalmas a hajtókar kitolásához, vagy mindenképpen be kell szereznem egy hajtókar-leszerelõ szerszámot?
Amennyiben a csavar is elég, annak tudja vki a paramétereit? [..]
Ha végképp nem akarsz célszerszámot venni, akkor egy megfelelõ méretû lehúzóval (Technolit - Kétkaros lehúzó, ez csak szemléltetésül) is megtehetõ. (Ez akkor hasznos, ha a nagyobb menet elnyalódna.)