az acornak van 15 rókáért !!!
minden ismételem minden benne van! csak vegyen nekem is valaki olyat!!!!!!!!!!!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Started by
CURTISPAPI
, 2003. February 25. 21:21
#5921
Posted 2003. March 30. - 20:20
#5922
Posted 2003. March 30. - 20:09
Hello mindenkinek!
Most vettem egy új bringát és szeretnék valami normális kis szerszám készletet amin láncbontó is van. Milyet ajáltok?
Most vettem egy új bringát és szeretnék valami normális kis szerszám készletet amin láncbontó is van. Milyet ajáltok?
#5923
Posted 2003. March 30. - 20:01
én szívesen megpróbálnám , de féltem a felni meg a többit hátha végleg siker-állna elcse"+!!%!+ :Dni az nem lenne jó!
#5924
Posted 2003. March 30. - 10:56
Haverommal tegnap befûztük az elsõ kerekünket! A rövid küllõk miatt majdnem radiális lett Outi ba megy, ugyhogy nagyon nem szükséges, hogy puha legyen. A centir állványban az elsõ pörgetés... Élmény volt. Ilyen össze-vissza mozgást még nem láttam. Tragikusnak tûnt, de a végére agész pofás, lett, ma pedig még zajlik a finomitás. Szóval aki maga akar fûzni, nagyon figyeljen a küllõhosszra!
#5925
Posted 2003. March 28. - 11:27
#5926
Posted 2003. March 27. - 20:48
THNX Trollember!
Este megcsináltam,és ma már ki is próbáltam 8)
Leginkább egy kis bátorítás kellett,h egyszerû földi halandók is,mint én,meg tudják csinálni.
Szóval kösz ,neked ,és Begbienek is,aki a bátorítást adta!
Este megcsináltam,és ma már ki is próbáltam 8)
Leginkább egy kis bátorítás kellett,h egyszerû földi halandók is,mint én,meg tudják csinálni.
Szóval kösz ,neked ,és Begbienek is,aki a bátorítást adta!
#5927
Posted 2003. March 27. - 13:30
kala:
Kicsavarod a kupakot és kiveszed
Kilazítod a stucni villanyakat szorító részét, és lehúzod (közben a gép áll a földön!!!)
Ráteszed az új stucnit. Még nem kell megszorítani!
Kupakot visszateszed, becsavarod de nem szorosra.
Beállítod egyenesbe a stucnit és a kupakkal összehúzod az egészet. (Szorosra tekered a kis csavarral - Azért még el tudd fordítani a villát )
Stucnit meghúzod
KÉSZ
Ja, természetesen az egész elõtt már kiszedted a kormányt!
Kicsavarod a kupakot és kiveszed
Kilazítod a stucni villanyakat szorító részét, és lehúzod (közben a gép áll a földön!!!)
Ráteszed az új stucnit. Még nem kell megszorítani!
Kupakot visszateszed, becsavarod de nem szorosra.
Beállítod egyenesbe a stucnit és a kupakkal összehúzod az egészet. (Szorosra tekered a kis csavarral - Azért még el tudd fordítani a villát )
Stucnit meghúzod
KÉSZ
Ja, természetesen az egész elõtt már kiszedted a kormányt!
#5928
Posted 2003. March 26. - 18:39
Segítsetek!Stucnit szeretnék cserélni,de zéró tapasztalatom van ilyen témában...Mit hogyan merre? ???
#5929
Posted 2003. March 22. - 23:46
a Sram ESP rendszerû, így nem megy a Shimanoval, de nem kizárt, hogy van kivétel, mint azt eggyel feljebb említette valaki, de az szönte tuti, hogy az XO nem megy vele.
De van nekem egy SACHS QUARZ 8-as Shimano-s markolatváltóm, ha érdekel, 1500Ft
De van nekem egy SACHS QUARZ 8-as Shimano-s markolatváltóm, ha érdekel, 1500Ft
#5930
Posted 2003. March 22. - 15:24
A SRAMból egyedül a plasma amelyik kompatibilis a Shimanóval!
Javítsatok ki, ha nem így van!
Javítsatok ki, ha nem így van!
#5931
Posted 2003. March 22. - 14:18
#5932
Posted 2003. March 22. - 14:04
#5933
Posted 2003. March 22. - 13:21
#5934
Posted 2003. March 22. - 12:12
#5935
Posted 2003. March 22. - 12:10
Helo!
Én a váltó szélsõ helyzeteit úgy szoktam állítani, hogy a bowdent kikötöm. A rugó a váltót (ha nem XTR) kinyomja a kisfogaskerékhez. És akkor be kell löni, hogy pont jó helyen legyen (a láncot nem szedem le). A belsõ pozícióba meg kézzel nyomom be. Ha nem megy fel, vagy be megy a küllõk közé, hát akkor tekerni kell (külsõ csavar -> belsõ pozíció, belsõ csavar-> külsõ pozíció, nálam).
Aztán meg ha a két szélsõ helyzet megvan, akkor a váltót elengedni (kis fog.keréknél van), a váltókart is ide állítani, aztán meg húzni a bowdent ahogy lehet. És akkor a bowdenfeszítõkön se biztos hogy kell állítani.
Egyébként a szélsõ helyzeteket elvileg csak akkor kell állítani, ha új hátsókerék kerül a gépbe. (én akkor is be szoktam ha szétszedem a biciklimet)
Üdv
Én a váltó szélsõ helyzeteit úgy szoktam állítani, hogy a bowdent kikötöm. A rugó a váltót (ha nem XTR) kinyomja a kisfogaskerékhez. És akkor be kell löni, hogy pont jó helyen legyen (a láncot nem szedem le). A belsõ pozícióba meg kézzel nyomom be. Ha nem megy fel, vagy be megy a küllõk közé, hát akkor tekerni kell (külsõ csavar -> belsõ pozíció, belsõ csavar-> külsõ pozíció, nálam).
Aztán meg ha a két szélsõ helyzet megvan, akkor a váltót elengedni (kis fog.keréknél van), a váltókart is ide állítani, aztán meg húzni a bowdent ahogy lehet. És akkor a bowdenfeszítõkön se biztos hogy kell állítani.
Egyébként a szélsõ helyzeteket elvileg csak akkor kell állítani, ha új hátsókerék kerül a gépbe. (én akkor is be szoktam ha szétszedem a biciklimet)
Üdv
#5936
Posted 2003. March 21. - 12:23
Igazából azért akarok venni, mert ezt a jelenlegi "sima" váltót képtelen vagyok beállítani... :'(
Pontosabban úg ytudom beállítani, hogy ha az elsõ váltó legnagyobb lánckerék, akkor a hátsó váltó a 4 legkisebb lánckerékre bírja feltenni a láncot... nem hiszem, hogy túl feszes lenne a lánc, mert a váltó még bírna "nyílni"..
Ezután néztem az árakat, hogy 3-5 körül kapok használtan, és arra gondoltam akkor nem tökölnék ezzel a Sis7-es egyszerû ketyerével...
Mit szóltok?!? :-\
Pontosabban úg ytudom beállítani, hogy ha az elsõ váltó legnagyobb lánckerék, akkor a hátsó váltó a 4 legkisebb lánckerékre bírja feltenni a láncot... nem hiszem, hogy túl feszes lenne a lánc, mert a váltó még bírna "nyílni"..
Ezután néztem az árakat, hogy 3-5 körül kapok használtan, és arra gondoltam akkor nem tökölnék ezzel a Sis7-es egyszerû ketyerével...
Mit szóltok?!? :-\
#5937
Posted 2003. March 21. - 11:28
7 sebességhez szerintem fölösleges egy Deore hátsóváltó, csak akkor nem, ha késõnbb 8-ban, vagy még inkább 9-ben gondolkozol. Szóval jó lesz oda egy Alivio is! Olcsóbb. És nem veszed észre a különbséget.
#5938
Posted 2003. March 21. - 10:05
Szerény tudásom szerint kompatibilis, csak az a "gond" vele, hogy a sztem nem túl szuper Deore helyett vegyél inkább egy sok boltban még kallódó régi deoreLXet vagy XTt. Ezen az áron, mivel már régi rendszer (igaz, hogy lepipál minden újat) megkapod.
#5939
Posted 2003. March 21. - 09:39
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a váltókarok és a váltó között mennyire "szoros" a kapcsolat?
A helyzet az, hogy van egy Altus 7-es váltókarom, és egy Sis7-es egyszerû hátsó váltóm, és szeretném kicserélni egy Deore-ra akkor ez menni fog, vagy ilyenkor a váltókart is cserélni kell?
Ico ???
Az lenne a kérdésem, hogy a váltókarok és a váltó között mennyire "szoros" a kapcsolat?
A helyzet az, hogy van egy Altus 7-es váltókarom, és egy Sis7-es egyszerû hátsó váltóm, és szeretném kicserélni egy Deore-ra akkor ez menni fog, vagy ilyenkor a váltókart is cserélni kell?
Ico ???
#5940
Posted 2003. March 20. - 12:13
Nagyon köszönöm e részletes leírást, így már menni fog!
Azt gondolom, mások számára is hasznos, hogy ez a pár mondat felkerült!
Köszönettel,
Ico
Azt gondolom, mások számára is hasznos, hogy ez a pár mondat felkerült!
Köszönettel,
Ico