Sikerült! Köszi!
A másiknál rájöttem, hogy hülyeséget beszéltem hiszen ha középen meghúzom a csavart az egész beljebb megy nem csak a csavar így vissza tudtam szépen rakni azt a gumi izét a csavarra
..visszaolvasva elég gáz miket irkálok ..a lényeg hogy én értem ;D
Mégegy kérdésem lenne csak hogy tiszta leszen: mi az a dijó? (azon kívül hogy csonthéjjas gyümölcs:)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Started by
CURTISPAPI
, 2003. February 25. 21:21
#5561
Posted 2003. October 26. - 17:41
#5562
Posted 2003. October 26. - 17:06
Igen ha a kupaknál lévõt meghúzod az jobban ráhúzza a kormányszárat a csapágyra, ezért nem fog kotyogni.
A másikat nem értem, de lehet hogy csak velem van a baj. ;D
Sok sikert!
A másikat nem értem, de lehet hogy csak velem van a baj. ;D
Sok sikert!
#5563
Posted 2003. October 26. - 17:02
Thx!
De ha a kupaknál lévõt jobban meghúzom akkor az ugye beljebb megy? De ennek meg a kupaknál kéne hogy maradjon a ricsi felirat közepén, mert oda rá kell rakni a csavvarra egy ilyen gumi bigyót Ezt jól elmagyaráztam Na majd szétkapom aztán meglátom mi van..
Köszi!
MaTT
De ha a kupaknál lévõt jobban meghúzom akkor az ugye beljebb megy? De ennek meg a kupaknál kéne hogy maradjon a ricsi felirat közepén, mert oda rá kell rakni a csavvarra egy ilyen gumi bigyót Ezt jól elmagyaráztam Na majd szétkapom aztán meglátom mi van..
Köszi!
MaTT
#5564
Posted 2003. October 26. - 16:51
Az a karmos izé gondolom a rózsa, azt ki kell ütni lefelé egy kalapács meg egy hosszú csavarhúzó segítségével pl.
Az ahead-es kormánycsapágyat úgy tudod meghúzni, hogy a kormányszáron lévõ két csavart kilazítod, a kupaknál lévõt pedig jobban meghúzod. Ezután ellenõrzöd hogy kotyog-e még, és hogy nem szorul-e amikor elfordítod a kormányt. Ezután visszahúzod a két csavart, és mehetsz tekerni.
Az ahead-es kormánycsapágyat úgy tudod meghúzni, hogy a kormányszáron lévõ két csavart kilazítod, a kupaknál lévõt pedig jobban meghúzod. Ezután ellenõrzöd hogy kotyog-e még, és hogy nem szorul-e amikor elfordítod a kormányt. Ezután visszahúzod a két csavart, és mehetsz tekerni.
#5565
Posted 2003. October 26. - 16:43
Üdv!
Hogyan lehet azt orvosolni, ha kotyog a kormánycsapágy?
A kupak alatti kis karmos izét, hogy lehet kiszedni? Elõre is thx!
MaTT
Hogyan lehet azt orvosolni, ha kotyog a kormánycsapágy?
A kupak alatti kis karmos izét, hogy lehet kiszedni? Elõre is thx!
MaTT
#5566
Posted 2003. September 09. - 20:13
bazz ;D ezek a módszerek ;D jobb, mint amikor nekem lelazul a hajtokar. fogok egy kalapácsot, ellentámasztok egy fallal a hajtokar tuloldalának, és a kalapáccsal addig ütom a hajtokart a helyére, amig jó nem lesz ;D nem is mozdul meg utana 2 hónapig, igaz leszedni sem lehet... de minek azt?
#5567
Posted 2003. September 09. - 20:07
#5568
Posted 2003. September 09. - 19:58
No, leszedtük a fogaskerék sort a kazettáról!!! Fanfár, diadal menet...
Fogtunk egy raklapot és egy rossz láncot. A lánc elsõ 3-4 szemét 65 szeggel leszögeztük, hogy erõsen tartson, mellé raktuk a kereket, a láncot a racsnira vezettük, persze, ugy hogy ellen tartson a rotornak. És lehajtó kulcsal lehajtottuk a rögzitõ gyûrût
Lehet, hogy szabadalmaztatjuk ;D
Fogtunk egy raklapot és egy rossz láncot. A lánc elsõ 3-4 szemét 65 szeggel leszögeztük, hogy erõsen tartson, mellé raktuk a kereket, a láncot a racsnira vezettük, persze, ugy hogy ellen tartson a rotornak. És lehajtó kulcsal lehajtottuk a rögzitõ gyûrût
Lehet, hogy szabadalmaztatjuk ;D
#5569
Posted 2003. September 09. - 09:57
nagyon kemény..... ;D
Tipikusan olyna írás, ami ugyan érdekel, de annyira tömény, hogy nincs türelmem egyszerre végigolvasni..
Tipikusan olyna írás, ami ugyan érdekel, de annyira tömény, hogy nincs türelmem egyszerre végigolvasni..
#5570
vendég__*
Posted 2003. September 08. - 14:23
régebben itt volt vita arról, hogy a V-féknél melyi erõ merre nyír, merre csavar, merre húz, stb.
Tudtam hogy ezt már láttam vhol, de csak most találtam meg újra. Bevallom õszintén, nem nagyon rágtam rajta át magam. De gépészek hajrá!
http://www.sulinet.h...95/szakdoga.htm
üdv
Prefi
Jézusom! Rosszat fogok álmodni. Hogy lehet ennyit számolgatni?!?!?!
hihi, nagyon ráért a gyerkõc ha ijenekkel volt kedve pöcsölni. ;D
#5571
Posted 2003. September 07. - 22:28
Erre a láncos dologra én is gondoltam, de nem gondoltam volna ez a nagy könyvben megirt rendje, módja ..
A küllõ átfûzéssel az a baj, hogy nincsenek kifurva a fogaskerekek :-[ :-\
A küllõ átfûzéssel az a baj, hogy nincsenek kifurva a fogaskerekek :-[ :-\
#5572
Posted 2003. September 06. - 12:49
#5573
Posted 2003. September 06. - 12:34
celszeru valamelyik nagyobbat!
ugy is megoldhatod, hoyg egy kullot atnyomsz a konynito furatokon es azt befuzod a szelephez pl.
iyg mar elegge rogzitve van a lanckereksor
ugy is megoldhatod, hoyg egy kullot atnyomsz a konynito furatokon es azt befuzod a szelephez pl.
iyg mar elegge rogzitve van a lanckereksor
#5574
Posted 2003. September 06. - 09:23
kell hozzá egy láncos kulcs (otthon is lehet csinálni). Ezzel megfogod a vmelyik fogaskereket (célszerû vmelyik kisebbet), majd pedig a racsnileszedõvel a záróanyát letekered. És sztem vegyél egy pont beleillõt, mert kb 700 Ft, és semmit nem fog szétbarmolni
bye
bye
#5575
Posted 2003. September 06. - 08:38
Hali!
Lenne egy amteur problámám:
Hogy vegyem le a kazettás agyamról a fogaskerekeket? Van hozzá kulcsom(ill. majdnem megegyezik a gagyi menetes racsni profiljával ezért annak a leszedõjével próbálkoztam) Össze már raktam vele, csak még szét nem szedtem. A probléma ott jelentkezik, hogy elforog a racsni, amikor le akarom hajtani, satuba pedig azért nem szivesen raknám
Ti hogy csináljátok?
Lenne egy amteur problámám:
Hogy vegyem le a kazettás agyamról a fogaskerekeket? Van hozzá kulcsom(ill. majdnem megegyezik a gagyi menetes racsni profiljával ezért annak a leszedõjével próbálkoztam) Össze már raktam vele, csak még szét nem szedtem. A probléma ott jelentkezik, hogy elforog a racsni, amikor le akarom hajtani, satuba pedig azért nem szivesen raknám
Ti hogy csináljátok?
#5576
Posted 2003. September 05. - 17:07
Volna egy kérdésem.
Van egy RST Omega AET villám, amit szét szeretnék kapni, mert ki szeretnék belõle pakolni elasztomert, mert 47 kg vagyok, és kemény télen. Namost, még nem kaptam szét telót nagyon, és miután lekaptam a külsõ részt, elakadtam, és nem tudom, hogy hol folytassam. A teló vállánál kell szétkapni, és ha igen, akkor mivel, vagy esetleg a becsúszószár aljánál a nyomórúdnál. inkább megvárom a segítséget, mert nem akarom elbarmolni, de be is szeretnék jutni a becsúszószár mögé...
Van egy RST Omega AET villám, amit szét szeretnék kapni, mert ki szeretnék belõle pakolni elasztomert, mert 47 kg vagyok, és kemény télen. Namost, még nem kaptam szét telót nagyon, és miután lekaptam a külsõ részt, elakadtam, és nem tudom, hogy hol folytassam. A teló vállánál kell szétkapni, és ha igen, akkor mivel, vagy esetleg a becsúszószár aljánál a nyomórúdnál. inkább megvárom a segítséget, mert nem akarom elbarmolni, de be is szeretnék jutni a becsúszószár mögé...
#5577
Posted 2003. September 05. - 16:47
vigyázz, amikor szeded le/ki a tömítéseket, és amikor rakod fel/vissza õket. A többi meg nem változott az idõk folyamán (szétszed-megpucol-bezsíroz-összerak)
#5578
Posted 2003. September 04. - 21:42
#5579
Posted 2003. September 04. - 21:31
Sziasztok!
Gondolom itt nálamnál sokkal jártasabb emberek vannak szerelés ügyileg, ezért fordulok Hozzátok.
Az van, hogy a hátsó agyban (golyóscsapágyas,kónuszos,duplagumigyûrûs tömítésû) vmi zörög, ha nem függõlegesen gurul a kerék. Gondolom csak szét kéne szedni kitisztítani aztán jó lenne. Legalábbis nagyon remélem. Szóval eddig nem igen szedtem szét/raktam össze agyakat (csak a régi bicómon amit nem féltettem )
Kérdésem az lenne mire figyeljek oda,mit tegyek/ne tegyek?
Elõre is kösz!
MaTT
Ps:nem vagyok teljesen analfabéta csak ez az elsõ komoly bringám és nem akarom egybõl hazavágni.
ps2: tudom...vigyem szakemberhez ha nem értek hozzá...de valahol el kell kezdeni,nem?
Gondolom itt nálamnál sokkal jártasabb emberek vannak szerelés ügyileg, ezért fordulok Hozzátok.
Az van, hogy a hátsó agyban (golyóscsapágyas,kónuszos,duplagumigyûrûs tömítésû) vmi zörög, ha nem függõlegesen gurul a kerék. Gondolom csak szét kéne szedni kitisztítani aztán jó lenne. Legalábbis nagyon remélem. Szóval eddig nem igen szedtem szét/raktam össze agyakat (csak a régi bicómon amit nem féltettem )
Kérdésem az lenne mire figyeljek oda,mit tegyek/ne tegyek?
Elõre is kösz!
MaTT
Ps:nem vagyok teljesen analfabéta csak ez az elsõ komoly bringám és nem akarom egybõl hazavágni.
ps2: tudom...vigyem szakemberhez ha nem értek hozzá...de valahol el kell kezdeni,nem?