Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#3241
Írta 2007. március 21. - 19:37
Egyébként sztem nem acél. (én is azt hittem az enyémre hogy alu és kiderült hogy mûanyag...VOLT..szerencsére..azóta howitzer...de sajna ez se egy szuper cucc, nézz át meghajtás topicba mielõtt truvát veszel ) Ezer éve nem gyártanak acélt, csak azokat a régi kónuszos középrészeket gyártottak acélból...
De ha igen akkor bocs.
#3242
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. március 21. - 19:33
Egyébként a Bikkmakk rakta bele a bogarat a fülembe, amikor asszem vmelyiik tavalyi számban volt ilyen törésekrõl szó és ehhh...csúnyák voltak, no! De végülis...mondjuk esõben tényleg soha nem bringázok...meg nem is jut be egykönnyen a nedvesség a vázba...még lehet meggondolom :chin:!
#3243
Írta 2007. március 21. - 19:22
Úgy látom a monoblokkot már sikerült kiszedned a másik oldalon. Ha a csésze mûanyag akkor valószínûleg még nincs baja a vázban a menetnek, de ha alu akkor sem hiszem mert a kép alapján még (szerencsére) nem nagyon csavargattad.
A legegyszerûbb dolog hogy megmentsd a menetet ha kivágod a csészét:
-fogsz egy fûrészlapot
-óvatosan átvágod a csészét két helyen kb 1 centire legyenek a vágások egymástól (vigyázz a vázban lévõ menetre!!!)
- a kivágott kis darabot ekkor ki tudod venni
-fogsz egy csõfogót vagy nagyobb fogót és a vázban maradt csészét kissé összenyomod vele. Ekkor ki fog esni.
-ha mégsem jönne még mindig ki vágd be egy harmadik helyen is az elõzõ vágásokkal szemben, majd megint nyomd össze egy kicsit, mostmár biztos ki fog jönni!
azért szedném ki mert ócska négyszögtengelyes, addig nem bringázok most amig nem veszek egy hussefeltet.
Szóval a csésze acél, a fûrész nem viszi úgyse..
Pedig tényleg jó ötletnek tûnt.
#3244
Írta 2007. március 21. - 19:10
#3245
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. március 21. - 17:30
#3246
Írta 2007. március 21. - 17:19
A legegyszerûbb dolog hogy megmentsd a menetet ha kivágod a csészét:
-fogsz egy fûrészlapot
-óvatosan átvágod a csészét két helyen kb 1 centire legyenek a vágások egymástól (vigyázz a vázban lévõ menetre!!!)
- a kivágott kis darabot ekkor ki tudod venni
-fogsz egy csõfogót vagy nagyobb fogót és a vázban maradt csészét kissé összenyomod vele. Ekkor ki fog esni.
-ha mégsem jönne még mindig ki vágd be egy harmadik helyen is az elõzõ vágásokkal szemben, majd megint nyomd össze egy kicsit, mostmár biztos ki fog jönni!
#3247
Írta 2007. március 21. - 16:45
Leszedtem a hajtókart, megnézzem mi is a helyzet. Elkezdtem a csészét kitekerni, és iszonyat nehezen jött, szóval nem is tekerem inkább.
Itt egy kép hogy értsétek:
http://img235.images.../img7502no0.jpg
Félek ha tekerem akkor kb utána nem lesz menet a monoblokkházban.. Lehetséges ez? tippek a kiszedéshez?
köszi
#3248
Írta 2007. március 19. - 23:26
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3249
Írta 2007. március 19. - 18:14
#3250
Írta 2007. március 19. - 18:08
esetleg még próbáld ki a mezei 500 ft/ literes lakkbenzin-hígítót, nekem az is be szokott válni, ha ilyen makacs szennyezõdés van, és ez is elpárolog seccperc alatt.
#3251
Írta 2007. március 19. - 17:55
_kz_: kösz a WD-40 es ajánlatot. Van ötleted arra, hogy hogyan kerüljem ki vele a fékfelületet? Vagy úgy érted, hogy dögöljek meg?
Távolról sem. Rég volt kémiaórám, de úgy emlékszem, hogy a petróleum benzinben oldódik, ui. a wd-40-nek ez az alapanyaga. Szerintem önmagában nem párolog el olyan könnyen. Benzin vattával, puha ronggyal, vigyázva a lakkozott részekre, esetleg alkohol.
#3252
Írta 2007. március 19. - 16:39
Szinte 100%-ban elpárolog, sztem egy alapos törlés után nem lesz gáz a fékezéssel. Asszem egyes elvetemültek rendszeresen használják felni (fékfelület!) tisztításra.
#3253
Írta 2007. március 19. - 14:41
A gumi leszedését nagyon el szeretném kerülni, mert ez egy agyváltós bike hátsó kereke, nehézkes munkával a helyére beállítva. De ha nem marad más, akkor nem marad más.
A dörzsi szivacsot még kipróbálom, lopok egyet az asszonytól
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#3254
Írta 2007. március 19. - 14:36
tényleg van olyan, aki WD40-nel küldi meg a felnit? nem szokott problémája lenni a fékhatással?
#3255
Írta 2007. március 19. - 14:30
Hideg zsíroldóval próbáltam még halványan, de az meg megenné a gumit is meg az alu felnit is, úgyhogy azzal tán mégse. Miféle anyagot tudtok ajánlani az ilyenre?
--Trifo
vedd le a gumit és akkor a hideg zsíroldó csak a festésben tesz kárt.
anno sikerült a felnimet egyedivé tennem láncpucolás közben..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3256
Írta 2007. március 19. - 14:26
#3257
Írta 2007. március 19. - 14:12
#3258
Írta 2007. március 19. - 14:02
#3259
Írta 2007. március 19. - 12:57
Nem szerelés, de majdnem... Került hozzám egy bringa és meg akartam pucolni szépen. De a felnin odaszáradt valami olajos féle cucc van rettenetesen megtapadva, de úgy, hogy se mosogatószer, se foltbenzin nem nagyon tudott vele mit kezdeni. Hideg zsíroldóval próbáltam még halványan, de az meg megenné a gumit is meg az alu felnit is, úgyhogy azzal tán mégse. Miféle anyagot tudtok ajánlani az ilyenre?
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#3260
Írta 2007. március 18. - 14:58
A kormánycsapágy berakóknak ajánlanám a fagyasztót a figyelmükbe.
Kormánycsapágy 10 percre berak, közben hajszárítóval, a fejcsõ kb. 50 fokra melegít.
(Persze ésszel, nem a festék leégetése a cél, sûrû mozgatásokkal.)
Azután igyekezni, nekem bõ 2/3 ig benyomódott kézzel, simán, mire kiegyenlítõdött a hõmérséklet. (Az alu csésze hamar felmelegszik.)
Jaja! Énis így szoktam! Csak nem hajszárítózok hanem kicsit "fõzöm" a fejcsövet csak tényleg vigyázni kell a festésre.
Heh, hajszárító... jó ötlet!