Jelentkezz be Regisztrálj

Otthoni szerelés, szerszámok
#2421
Posted 2008. March 11. - 23:29

#2422
Posted 2008. March 11. - 21:42

persze az újjal már nem vagyok ilyen állat...
#2423
Posted 2008. March 11. - 20:51

Körmösanyát lefelé lehet kiütni ahogy DaveRider írta, de én inkább lennék gályarab, mint hogy ki kelljen ütnöm a sajátom... jó stabil, jó helyen van az...
ez csak akkor igaz, ha nem húzott csõ, ha nincs pereme a telónak, vagy pedig ha szopatni akarod magad...

Csavarhúzóval ugyanúgy kijön, és nem kell kalapálni

#2424
Posted 2008. March 11. - 20:50

#2425
Posted 2008. March 11. - 19:36

#2426
Posted 2008. March 11. - 19:26

#2427
Posted 2008. March 11. - 19:25

#2428
Posted 2008. March 11. - 19:25


Amúgy pár forintos tétel, ha netán cserélni akarod.
#2429
Posted 2008. March 11. - 19:17

#2430
Posted 2008. March 11. - 19:08

edit: ki lehet, de újrahasználni nem fogod tudni. ha meg eladod avillát, akkor általában nem probléma, ha már van benne egy, legalább nem kell vele szívni.
#2431
Posted 2008. March 11. - 19:05

Valaki egy kis útmutatót írna hozzá? Megköszönném...Boris
#2432
Posted 2008. March 11. - 16:54

akosm5: Tudod, a dolgok úgy vannak, hogy egy darabig jók, aztán egyszer csak elromlanak

- ha a hajtókar fordulatával korrelál, akkor hajtókar, vagy pedál
- ha a lánc körülfordulásával, akkor lánc.
...ilyesmi
Amúgy meg lehet még olyan is, hogy a monoblokk nyikorog a csapágyházban - ezen egy kiszed-letisztít-megken-visszarak mûvelet segíthet.
Ad abszurdum, az is lehet, hogy el van repedve a vázad valahol, úgyhogy érdemes alaposan lepucolni és részletesen szemrevételezni. Fõleg a hegesztéseket.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2433
Posted 2008. March 10. - 15:58

Ha elkezdett nyikorogni vmi a pedál környékén az mi lehet, lánc vagy pedál? Csak úgy elõjött...?
#2434
Posted 2008. March 09. - 22:04

#2435
Posted 2008. March 08. - 19:37

#2436
Posted 2008. March 06. - 18:24

ggx te jártál a legközelebb, a bal felsõ forgóponton át lehetett volna vezetni elvileg
de szerencsére találtam egy mindent vivõ Deoret
így a dolog megoldódott
fel sem merült bennem, hogy ezzel is lehet problémám, úgy emlékeztem, jó ideje minden elsõváltót lehet húzni mindkét irányból

#2437
Posted 2008. March 06. - 16:57

Segítség!!!
A képen látható két váltóba hogyan kell befûzni úgy a bovdent, hogy alulról húzósak legyenek?? :-/ Egyáltalán, be lehet?
Sürgõs, ha valaki vágja, írja plz!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
a bal oldali alivio?
#2438
Posted 2008. March 06. - 16:53

Segítség!!!
A képen látható két váltóba hogyan kell befûzni úgy a bovdent, hogy alulról húzósak legyenek?? :-/ Egyáltalán, be lehet?
Sürgõs, ha valaki vágja, írja plz!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
kala talán így, ha van kis vájat abban az átforgató részben:

a másikon nem látom, hogy lenne ilyen kis fix orsó, ami átforgat, de az is max ilyen elven mûködhet csak
#2439
Posted 2008. March 06. - 15:10

Hát annak idején nekem a Deore fékváltókarról vágtuk le a féket. Teljesen jó megoldás.Van valakinek ötlete, hogyan szereljek fel egy fékváltókaros váltókart önmagában a kormányra? Kerestem, de semmiféle adaptert nem találtam.
Egyetlen megoldás, amit eddig hallottam, hogy vágjam le a régi félváltókarrol a féket. Nincs szebb megoldás?
Az ok hasonló volt. Tárcsafékre váltottam.. De csak elöl, mert a vázon akkor még nem volt tárcsafékszem. Ezért nem akartam új váltókart venni (mert ugye csak párban lehet), a szerelõ meg tök szépre megcsinálta. És ezt használtam legalább fél évig. Utána a vázra is bütyköltünk tárcsafékszemet, és akkor vettem új váltókart

#2440
Posted 2008. March 06. - 14:34

A képen látható két váltóba hogyan kell befûzni úgy a bovdent, hogy alulról húzósak legyenek?? :-/ Egyáltalán, be lehet?
Sürgõs, ha valaki vágja, írja plz!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu