Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
#981
Írta 2009. március 18. - 09:41
#982
Írta 2009. március 17. - 23:15
A mostani nem az igazi.
#983
Írta 2009. március 16. - 17:46
Szivesen, remélem más is kiteszi az õ oldalait.
Mit keresnél?
Szia!
Csak pár régi bringámat szeretném megnézni bennük, plusz amikre akkoriban csorgattuk a nyálunkat... ;-)
#984
Írta 2009. március 16. - 15:43
#985
Írta 2009. március 16. - 15:38
Amiket én tudok:
http://www.re-cycle....Cannondale.aspx
http://www.mombat.org/Manitou.htm
http://www.mtb-kataloge.de/
http://www.retrobike...um/gallery2.php
Jó turkászást!
Szia!
A keresetteket sajnos nem találtam meg rajtuk, de nagyon sok más dolgot igen amit szintén kerestem, úgyhogy 1000x köszi
#986
Írta 2009. március 16. - 15:32
Sziasztok! Tudnátok nekem olyan címet ajánlani a neten, ahol régi MTB katalógusok, prospektusok vannak? Konkrétabban '95-'96 os Heavy Tools és '98-'99 -es Wheeler érdekelne. Köszi
Amiket én tudok:
http://www.re-cycle....Cannondale.aspx
http://www.mombat.org/Manitou.htm
http://www.mtb-kataloge.de/
http://www.retrobike...um/gallery2.php
Jó turkászást!
#987
Írta 2009. március 16. - 15:14
#988
Írta 2009. március 16. - 10:20
Áááh felejtsd el...
Ennyire azért nem...hogy minden csavart úgy kelljen hozzá összevadászni!
Hagyom a fenébe pedig amúgy szép gép
Én is akkor adtam el a francia bringám, mikor a kormánypipa csavarhoz nem találtam odahaza (több készletbõl) imbuszkulcsot (7es környékû volt).
Jobban bele sem mélyedtem abba a gépbe.
#989
Írta 2009. március 15. - 10:57
A középrész angolmenetes, a kormánycsapágy csészéjének külsõ mérete 30,8mm, a villanyak alján ahova az ellen darab megy a 26,8mm-t mértem. Egy montiból kivett szabványos fejcsapágy csészéje lötyögött a váznyakban, de egy STX fejcsapágy is kb. fél milivel kisebb volt. A villa menetére nem is ment rá a másik csapágyak csavarja, más menet van rajta.
Találkozott már valaki ilyesmivel? Milyen szabvány lehet ez? Van esély hogy találok hozzá valami márkás jó minõségû fejcsapágyat ilyen méretekkel?
#990
Írta 2009. március 14. - 12:57
http://www.sheldonbr...e-f.html#french
gúd lákk, brada!
Áááh felejtsd el...
Ennyire azért nem...hogy minden csavart úgy kelljen hozzá összevadászni!
Hagyom a fenébe pedig amúgy szép gép
#991
Írta 2009. március 14. - 09:43
#992
Írta 2009. március 13. - 23:42
#993
Írta 2009. március 13. - 21:56
Jézusom...
Ennyi erõvel lehetne akár szovjet-orosz is...
http://www.sheldonbr...e-f.html#french
gúd lákk, brada!
Would you, Quintus? Would I?
#994
Írta 2009. március 13. - 20:47
Szóval nem lehetetlen, de helyedben csak akkor vágnék bele, ha már megvan a cserealkatrész.
Race, no Rest!
#995
Írta 2009. március 13. - 18:21
#996
Írta 2009. március 13. - 16:07
Máshol nincs a normálistól eltérõ méret, igaz?
a régi francia kerókon eltérhet a kormánycsapágy menete is, amit a villa cseréjével sem biztos hogy meg tudsz oldani, mert a villanyak (külsõ és belsõ) átmérõje is más, tehát stucni sem akármilyen jó bele. más átmérõjû maga a kormány is. Nem vagyok benne biztos, de szerintem a fejcsõ belsõ átmérõje is kisebb. a pedál menete is kisebb emelkedésû, az ék is kisebb a hajtókarban. ha menetes a hátsóagy, francia fogsor kell rá. ja, és gyakran maguk a vázcsövek is franciás méretûek.
tolómérõt vigyél, ha meg akarsz rá alkudni.
#997
Írta 2009. március 13. - 15:10
Máshol nincs a normálistól eltérõ méret, igaz?
Gondolok itt: kormánycsapágy, nyeregcsõ mérete...
#998
Írta 2009. március 13. - 14:32
szerintem nézz körbe faluvégi szervizekben, elõbb-utóbb találni fogsz. ilyesmibõl elég két párat bespájzolni, még sok is.
#999
Írta 2009. március 13. - 13:40
Néztem egy '80-as évekbeli Motobecane gépet, gondolom ennek francia a középcsapágyháza.
Ha cserére szorul, be lehet ilyet ma szerezni? Nyilván nem monoblokkos, hanem szétszedhetõ. Csészékhez hozzá lehet jutni (itthon, relatíve olcsó, egyszerûen)?
Mennyire szopó ez a francia-menet a gyakorlatban?