Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#981
Írta 2009. március 29. - 20:43

ha talalsz rajta csavart, tekerd ki, aztan huzd szet. nem lehet tul bonyolult. manualt a neten kb eselytelen hogy fogsz hozza talalni.
ha elasztomeres akkor viszont bajban leszel, mivel olyat mar sehol nem fogsz kapni hozza. ha rugos akkor talan van eselyed.
ja, persely/szimmering detto. ka kopi a mocskot, akkor gatyabarazas utan is kopni fogja
ha elasztomeres akkor viszont bajban leszel, mivel olyat mar sehol nem fogsz kapni hozza. ha rugos akkor talan van eselyed.
ja, persely/szimmering detto. ka kopi a mocskot, akkor gatyabarazas utan is kopni fogja
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#982
Írta 2009. március 29. - 18:30

Sziasztok! Szerváltam egy régi Rock Shox Indy SL Long Travel-t, szeretném szétszedni hogy kitisztítsam és gatyábarázzam, de nem találtam hozzá service manualt, tudnátok esetleg linket küldeni hozzá? Vagy le tudnátok írni tömören hogy hogyan kell szétszedni? Köszi elõre is!

#983
Írta 2009. március 28. - 23:29

#984
Írta 2009. március 28. - 22:33

#985
Írta 2009. március 26. - 12:15

Egyetértek!
Én ott basztam el, hogy az Oury markolatot nem áttetszõ színben rendeltem, hanem hagyományos feketében (fényes ezüst kormányra). Barátnõ már le is cseszett
A Voodoo-n is nagyon penge, meg szépen sikerült a Flite nyereg is
Én ott basztam el, hogy az Oury markolatot nem áttetszõ színben rendeltem, hanem hagyományos feketében (fényes ezüst kormányra). Barátnõ már le is cseszett

A Voodoo-n is nagyon penge, meg szépen sikerült a Flite nyereg is
#986
Írta 2009. március 25. - 18:09

finomsagos :lick:
az ezust cuccok jol tudnak kinezni, de csak akkor ha nagyjabol minden az. egy fekete hajtomu hazavagna az osszkepet.
az ezust cuccok jol tudnak kinezni, de csak akkor ha nagyjabol minden az. egy fekete hajtomu hazavagna az osszkepet.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#987
Írta 2009. március 25. - 13:45

#988
Írta 2009. március 25. - 09:38

#989
Írta 2009. március 18. - 11:17

Köszönöm.
Ebayt már próbáltam, de nem igazán megbízhatóak, vagy csak kifogtam a rossz eladókat.
Ebayt már próbáltam, de nem igazán megbízhatóak, vagy csak kifogtam a rossz eladókat.
#990
Írta 2009. március 18. - 09:41

Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése
#991
Írta 2009. március 17. - 23:15

Nincs valakinek 90-es évek eleji, közepi Manitou villába való gumibakja (elastomer)?
A mostani nem az igazi.
A mostani nem az igazi.
#992
Írta 2009. március 16. - 17:46

Szivesen, remélem más is kiteszi az õ oldalait.
Mit keresnél?
Szia!
Csak pár régi bringámat szeretném megnézni bennük, plusz amikre akkoriban csorgattuk a nyálunkat... ;-)
#993
Írta 2009. március 16. - 15:43

#994
Írta 2009. március 16. - 15:38

Amiket én tudok:
http://www.re-cycle....Cannondale.aspx
http://www.mombat.org/Manitou.htm
http://www.mtb-kataloge.de/
http://www.retrobike...um/gallery2.php
Jó turkászást!
Szia!
A keresetteket sajnos nem találtam meg rajtuk, de nagyon sok más dolgot igen amit szintén kerestem, úgyhogy 1000x köszi

#995
Írta 2009. március 16. - 15:32

Sziasztok! Tudnátok nekem olyan címet ajánlani a neten, ahol régi MTB katalógusok, prospektusok vannak? Konkrétabban '95-'96 os Heavy Tools és '98-'99 -es Wheeler érdekelne. Köszi
Amiket én tudok:
http://www.re-cycle....Cannondale.aspx
http://www.mombat.org/Manitou.htm
http://www.mtb-kataloge.de/
http://www.retrobike...um/gallery2.php
Jó turkászást!
#996
Írta 2009. március 16. - 15:14

Sziasztok! Tudnátok nekem olyan címet ajánlani a neten, ahol régi MTB katalógusok, prospektusok vannak? Konkrétabban '95-'96 os Heavy Tools és '98-'99 -es Wheeler érdekelne. Köszi

#997
Írta 2009. március 16. - 10:20

Áááh felejtsd el...
Ennyire azért nem...hogy minden csavart úgy kelljen hozzá összevadászni!
Hagyom a fenébe pedig amúgy szép gép
Én is akkor adtam el a francia bringám, mikor a kormánypipa csavarhoz nem találtam odahaza (több készletbõl) imbuszkulcsot (7es környékû volt).
Jobban bele sem mélyedtem abba a gépbe.
#998
Írta 2009. március 15. - 10:57

Beszélgettünk itt már Diamant bringáról. Elméletileg Belga gyártmány, viszont találtam rajta finomságot.
A középrész angolmenetes, a kormánycsapágy csészéjének külsõ mérete 30,8mm, a villanyak alján ahova az ellen darab megy a 26,8mm-t mértem. Egy montiból kivett szabványos fejcsapágy csészéje lötyögött a váznyakban, de egy STX fejcsapágy is kb. fél milivel kisebb volt. A villa menetére nem is ment rá a másik csapágyak csavarja, más menet van rajta.
Találkozott már valaki ilyesmivel? Milyen szabvány lehet ez? Van esély hogy találok hozzá valami márkás jó minõségû fejcsapágyat ilyen méretekkel?
A középrész angolmenetes, a kormánycsapágy csészéjének külsõ mérete 30,8mm, a villanyak alján ahova az ellen darab megy a 26,8mm-t mértem. Egy montiból kivett szabványos fejcsapágy csészéje lötyögött a váznyakban, de egy STX fejcsapágy is kb. fél milivel kisebb volt. A villa menetére nem is ment rá a másik csapágyak csavarja, más menet van rajta.
Találkozott már valaki ilyesmivel? Milyen szabvány lehet ez? Van esély hogy találok hozzá valami márkás jó minõségû fejcsapágyat ilyen méretekkel?
#999
Írta 2009. március 14. - 12:57

http://www.sheldonbr...e-f.html#french
gúd lákk, brada!
Áááh felejtsd el...
Ennyire azért nem...hogy minden csavart úgy kelljen hozzá összevadászni!
Hagyom a fenébe pedig amúgy szép gép

#1000
Írta 2009. március 14. - 09:43
