És felbukkan egy passzoló fék is az apróból:
https://apro.bikemag...-fekszett-15609
Kisherceg, on 26 Nov 2018 - 11:52, said:
vérciki....
egyébként (eltekintve a kötelező szarvaktól) kb gyárinak tűnik a felszereltsége, legalábbis ennek alapján:
https://www.bicycleb...l.aspx?id=75623
a villát természetesen pont nem listázzák, de eszerint gyári spec a T2:
Jól van na, öregszem én is, 20 év távlatában már megkopnak az emlékek!
vérciki.... egyébként (eltekintve a kötelező szarvaktól) kb gyárinak tűnik a felszereltsége, legalábbis ennek alapján:
https://www.bicycleb...l.aspx?id=75623
a villát természetesen pont nem listázzák, de eszerint gyári spec a T2:
https://www.bikepedi...aspx?item=75623
Kisherceg módosította - 2018. november 26. - 13:53
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
talpfa, on 26 Nov 2018 - 06:58, said:
Nem volt még akkor Judy T2, az már későbbi évjárat, és valóban az volt a Judy-k között a belépő modell.
Emelkedő sorrendben (1998-ból): Judy C, Judy XC, Judy SL
Elnézést! Javítom magam, mégis volt Judy T2, 1 évet tévedtem, 1997-ben volt Judy C.
http://www.mtb-katal...k_Shox/1997.pdf
Emlékezetből írtam, legközelebb ellenőrzöm az állításom.
talpfa módosította - 2018. november 26. - 13:34
Rabbit, on 25 Nov 2018 - 19:28, said:
Komoly ár. Mondjunk, nem vennék mérget, hogy volt T2-es Judy 1998-ban. Az amúgy a legalja volt a palettának, nem?
Nem volt még akkor Judy T2, az már későbbi évjárat, és valóban az volt a Judy-k között a belépő modell.
Emelkedő sorrendben (1998-ból): Judy C, Judy XC, Judy SL
talpfa módosította - 2018. november 26. - 08:59
Vejne, on 19 Oct 2018 - 17:34, said:
https://cyclingtips....-good-old-days/
annyit elárulok, országúti fronton ezt az ausztrál oldalt nagyon kedvelem.
Most a hőskori mtb vonalról is megemlékeznek. Még csak megnyitottam az írást, de amint ezt a posztot elküldöm, el is olvasom : o)
arn módosította - 2018. október 20. - 08:23
Van pár érdekes alkatrész a kosz alatt:
https://bolha.testbi...-proflex-321579
Rabbit módosította - 2018. október 18. - 14:22
Van már egy aluvázas retro GT-m napi használatban, és szeretnék egy cr-mo vázas bicajt is,ha az aluváz megadná magát egyszercsak.
Köszi a gyors választ Kisherceg.
ny zoli, on 25 May 2018 - 16:46, said:
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 90-es évek beli cr-mo vázas bicajt.Kérlek benneteket adjatok tanácsot milyen márkák jöhetnek szóba.Mennyire rozsdásodnak ezek a 20+éves vázak?
feltételezem, nem "befektetésnek" szánod ezt a bicajt, mert akkor képben lennél, melyek a "kult" márkák és fel sem tetted volna a kérdést. így bármilyen márka szóba jöhet, a lényeg, hogy neked tetsszen a bringa. ha nevesebb márkát választanál (valóban érdemes ezekre fókuszálni, pl.: Kona, Trek, Specialized, Gary Fisher, Marin, Raleigh, Ritchey, Magellan Crux:)), akkor érdemes visszaolvasgatni ezt a topicot, illetve pl a rertobike.co.uk fórumát.
az, hogy mennyire rozsdás vagy sem, leginkább attól függ, hogyan használták, gondozták és tárolták a konkrét példányt. ha találsz egy (közel) rozsdamentes darabot, kevés odafigyeléssel sokáig örömödet lelheted benne! a másik, hogy ha van időd, energiád, türelmed, akkor egy (bizonyos határokon belül) lepusztult darabot is vissza lehet hozni. ilyenkor mindig kérdés, hogy neked megéri-e?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 90-es évek beli cr-mo vázas bicajt.Kérlek benneteket adjatok tanácsot milyen márkák jöhetnek szóba.Mennyire rozsdásodnak ezek a 20+éves vázak?
"Egy igazi retro kuriózum, ennyiért ajándék szerintem."
A stucnit is adhatná hozzá. Úgy lenne egyben.