A "flare" új fejlesztés, igaz?
https://www.bikeforu...ml#&gid=1&pid=2
amikor ez a bringa készült, még nem volt tripla első országúti fékváltókar a shiminél. campával talán meg lehetett volna csinálni.
donciccio módosította - Tegnap, 18:41
A "flare" új fejlesztés, igaz?
https://www.bikeforu...ml#&gid=1&pid=2
amikor ez a bringa készült, még nem volt tripla első országúti fékváltókar a shiminél. campával talán meg lehetett volna csinálni.
donciccio módosította - Tegnap, 18:41
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Tekercsrugós? Nyami, örök darab! Mibe lesz?
Már gurul egy vasvázas, 1 1/8"-os menetes merev villával. Nem tetszik az átalakító, valahogy mindig csálén áll, így volt "indok" ennek a megvételére. Nincs rendes fotóm egyelőre sajnos.
Igen-igen, sima rugós, hydracoil-os.
Óóó, igen! Azok a szép felső váltókaros idők.
(jók azok még most is )
szóval van ez a különös, perverz vonzódásom a '90-es évelbeli hibridek irányába...
(inkább ide, mivel régi cucc, bár így is lesz cikizés, gondolom...
)
(ez annyiból is érdekes nekem, mivel van egy régi könyvem, a Kerékpár enciklopédia, amiben szerepel egy ilyen Metro II. ez az a fajta szakkönyv, aminél nagyon érződik, hogy nem volt akarat/pénz lektorra a fordítást átnézni. talán a modern magyar kerékpáros "szaknyelv" sem volt még kialakulva... viszont sokmindent megtanultam ebből is, szóval azért jó volt.)
plusz egy custom Bontrager CX. nekem már-már giccses a sok ritka és "különleges" csingilingivel, de azért "adja".
sztem a 90-es évek, de inkább úgy írnám le, h a 80-as évek legvége, és a 2000-esek eleje óriási ugrás volt a kerékpár technika fejlődésében. persze voltak hibák is, de alapvetően jó volt az irány. egyébként most számolgattam, h a Bianchi vázam 10 éve van nálam, és maga a váz kb 30 éves.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
szóval van ez a különös, perverz vonzódásom a '90-es évelbeli hibridek irányába... (inkább ide, mivel régi cucc, bár így is lesz cikizés, gondolom...
)
(ez annyiból is érdekes nekem, mivel van egy régi könyvem, a Kerékpár enciklopédia, amiben szerepel egy ilyen Metro II. ez az a fajta szakkönyv, aminél nagyon érződik, hogy nem volt akarat/pénz lektorra a fordítást átnézni. talán a modern magyar kerékpáros "szaknyelv" sem volt még kialakulva... viszont sokmindent megtanultam ebből is, szóval azért jó volt.)
plusz egy custom Bontrager CX. nekem már-már giccses a sok ritka és "különleges" csingilingivel, de azért "adja".
Kisherceg módosította - 2024. április 01. - 22:21
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ja, de, én néztem, faja meg minden (bár nincs benne műkarmos cicus
), de a papucsegyengetéstől minden alkalommal kiráz a hideg, félek, eltörik. persze amilyen vékony kis lemezek, nem valószínű...
az acél azért nehezen törik. az alu már más kérdés. az egyik ismerősöm cserélhető, alu váltótartóját már párszor egyengettem esés után, de még egyben volt. viszont mondtam neki, h keressen hozzá másik konzolt, mert az el fog törni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
úgy látom, nem érdekel senkit a két faszagányos Favorit bringa, meg a csomó campa szerszám.
ja, de, én néztem, faja meg minden (bár nincs benne műkarmos cicus ), de a papucsegyengetéstől minden alkalommal kiráz a hideg, félek, eltörik. persze amilyen vékony kis lemezek, nem valószínű...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
úgy látom, nem érdekel senkit a két faszagányos Favorit bringa, meg a csomó campa szerszám.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Költői kérdés, de az hogy van, hogy ha egy montiba koskormány kerül, azon mindenki le van akadva.
Pedig egy régebbi monti vázgeometriája nem sokban különbözik egy országútitól.
Ha meg egy modern gravel bike link kerül fel, az meg mindenkinek hűű.
Mostmár teleszkóppal is, meg olyan vázgeoval, ami simán monti is lehetne. Csak én nem értem?
Nekem valahogy ez a vastag gumis országúti nem jön át. Próbáltam, de koskormánnyal terepen egyszerűen nem azt éreztem, hogy öröm a terepezés, hanem, hogy túl kell élni valahogy a köveket, stb.
Na de mindenki más és más, de ha valaki ennyire koskormány fetisiszta, lehet egy monti vázzal kényelmesebb összességében a bringa.
Havernak van montija viszont gravel mániás is. Vmi Speci csúcs gravelja van, vhogy még mozog is a fejrész. De ő is pontosan ezt mondja, koskormánnyal terepen csak túlélés, az minden csak nem öröm.
Megjárattam, nehogy berozsdásodjon.