Ellenben én is imádom a színes cuccokat

Nem hallottam még kovácsolt titán alkatrészrõl.Ez nem kovácsolva van? Nem sok forgácsolási nyom van rajta.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
Itt is van egy ember a környékünkön aki ilyen (Régi Deore) kart használ, inkább beszélek vele, hogy kap egy pár újat, csak azt adja már nekem. Tökre nem ért hozzá, ilyen lomis bicón van.
Savanyú, ez a gép egyáltalán nem mondható tucatgépnek. 1991-ben ez volt a csúcs, és még japánban készült. Az xt szett is a legjobb volt. (Az xtr csak 92-ben jött)
Itthon egyáltalán nem volt elérhetõ ilyen kategóriájú gép, ha meg volt akkor megfizethetetlen kategóriába tartozott.
Én ekkor vettem az elsõ montim egy mongoose iboc sportot teljes exage 500 lx szettel, kivéve a fékpillangót ami xt volt 42.000 Ft.-ért.Csak a felét tudtam kifizetni a másik felét 3 hónap alatt törlesztettem.
Akkor ez nagyon sok pénz volt, s egy teljes xt-s gép ára verte a 60 ezret.
Úgyhogy hajrá én gatyába ráznám, s az sem mellékes, hogy cr-mo így ha elreped tudod hegeszteni.
http://www.firstflig...om/shifters.htm
itt aztán van minden.
Péel http://cgi.ebay.de/S...2|39:1|240:1318
és még van jó pár nap hátra, nem lesz olcsó a vége.
http://www.lancele.c...pjumperComp.htm Tudok egy ilyet elég jó áron. Nincs rajta váltókar és a nyereg sem gyári. Természetesen ráfér egy nagygenerál. Szerintetek érdemes foglalkozni vele?