Matricákat hol lehet ilyen profi formában gyártatni, illetve mi az eljárás elnevezése és mennyibe fáj egy ilyen mutatvány?
Nagyon szép!
Nekem is van egy retro gépem és sajnos az enyém is kicsit kopottas és vérzik a szívem.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#1061
Posted 2009. February 19. - 23:25
#1062
Posted 2009. February 19. - 23:02
#1063
Posted 2009. February 19. - 22:57
Olajjal miért kell átmosni? A menetekre gondolsz, vagy magára a vázra? Persze minden matrica ottvan. Nagyon ügyeltem rá. Ez a váz volt a legelsõ retro HT vázam, így különösen nagy becsben van. De azért használni is fogom az átalakítás elõtt már kb 4ezer km-t tettem bele amióta nálam van, kb egy éve. De a java csak eztán jön, lehet hogy nyugdíjas tempóban maratonokon is indulok majd vele, ha engedi idõm.
#1064
Posted 2009. February 19. - 22:43
szép a matricákat saját kézzel vagy gyártattad vagy eredetit kaptál, mondjuk az eléggé lehetetlen kategória :-)
Á megelõztél :-) vázméret matricát is gyártattál tudod hogy 470 es anno még így adták meg a vázméretet
Á látom az is ott van :-) nagyon szép munka gratulálok, mielõtt összerakod mosd át olajjal.
Szia
Á megelõztél :-) vázméret matricát is gyártattál tudod hogy 470 es anno még így adták meg a vázméretet
Á látom az is ott van :-) nagyon szép munka gratulálok, mielõtt összerakod mosd át olajjal.
Szia
Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése
#1065
Posted 2009. February 19. - 22:39
Még a védõ lakkréteg ráfújása hiányzik, ebbe a vázba fogom beépíteni az amp teleszkópot. Gyárilag a 95ös Heavy Tools katalógusomban a teleszkópra választási opcióként kínálták az amp-t is, a másik opció a Rock Shox Judy xc volt.
A matricák legyártása volt talán a legproblémásabb, a vázcsõtípus matrica meg az SCF kismatrica nagyon sok idõbe került, de megérte, mert szinte ugyanolyan lett a váz, mint ahogy kikerült a gyárból. Megvoltak nagyjából az eredeti matricák, egy pár sérült volt, megint jópár kifakult, így ezeket újracsináltattam. Volt amit többször is, mert arany fóliára nyomták fekete festékkel a grafikát és elég körülményes volt, mert elfolyt, elhalványult a fekete festék, ráadásul a srác aki csinálta az egyik szériába belekapott, azt is újra kellett méegyszer, szóval hosszadalmas lett, de megérte.
A matricák legyártása volt talán a legproblémásabb, a vázcsõtípus matrica meg az SCF kismatrica nagyon sok idõbe került, de megérte, mert szinte ugyanolyan lett a váz, mint ahogy kikerült a gyárból. Megvoltak nagyjából az eredeti matricák, egy pár sérült volt, megint jópár kifakult, így ezeket újracsináltattam. Volt amit többször is, mert arany fóliára nyomták fekete festékkel a grafikát és elég körülményes volt, mert elfolyt, elhalványult a fekete festék, ráadásul a srác aki csinálta az egyik szériába belekapott, azt is újra kellett méegyszer, szóval hosszadalmas lett, de megérte.
#1066
Posted 2009. February 19. - 22:36
Ez itt a régi vázam. Pár10 oldallal ezelõtt még kész bringaként tettem be róla képet, de mindig is piszkált ez a leharcolt állapota, ezért rászántam magam, hogy helyreállítom az eredeti állapotát.
Ez lett belõle
Ez lett belõle
#1067
Posted 2009. February 19. - 22:04
Ez nagyon ottvan!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1068
Posted 2009. February 19. - 21:40
Óóó nem-nem a bowdenakasztó direkt van ott, mert szereztem hozzá egy pár vadiúj ADP carbon fékmerevítõt, ezek mellé az alkatrészek mellé inkább egy natúr xt szettre gondoltam canti fékkel, a bringa stílusa amúgy is a retro karbon alkatrészekre lesz kihegyezve, egy szép fék csak elterelné a figyelmet a "lényegrõl" . Nameg van egy komplett xt szettem hajtómû nélkül, amit szeretnék felhasználni, még sok ezer km van bennük, de a piactéren csak néhány ezer forintot adnának érte. Még inkább a kerekre fogok rágyúrni, de az még a távoli jövõ, a gumik már megvannak. Agyakból több márkán gondolkodom, Machine Tech, Ringle, Nuke Proof, Heylight.. majd amelyiket jó áron tudom megvenni. Két hete csúsztam le egy pár Heylight agyról az ebayon nem is volt vészes áruk, de túl szûkmarkúan szabtam meg a végsõ áramat. akkor már a kerekek is készen lennének.
#1069
Posted 2009. February 19. - 21:27
egy szinte vadiúj karbon lábas AMP f3 xc teleszkóp.
Egyszer majd megérinthetem? Besza-behu.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#1070
Posted 2009. February 19. - 21:14
Szép.
Szerezz hozzá egy garnitúra paul crossstop féket, és azt a csúnya bowden akasztót is leszerelheted :-)
Szerezz hozzá egy garnitúra paul crossstop féket, és azt a csúnya bowden akasztót is leszerelheted :-)
Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése
#1071
Posted 2009. February 19. - 20:39
Ez az eddigi legnagyobb retro alkatrész fogásom, egy szinte vadiúj karbon lábas AMP f3 xc teleszkóp. A súlya megdöbbentõ 1191g a design elvitathatatlan. Egy most felújított Heavy Tools-ba fog bekerülni, a napokban tolok majd fel a vázról képeket restaurálás elõtt és utáni állapotról.
#1072
Posted 2009. February 19. - 02:20
még nem készült, de maj hónap.
érdekes krúzolni a fossá fagyott utakon slickekkel, elsõfékkel.
upsz, tamaska, megy privat.
érdekes krúzolni a fossá fagyott utakon slickekkel, elsõfékkel.
upsz, tamaska, megy privat.
#1073
Posted 2009. February 14. - 00:20
#1074
Posted 2009. February 14. - 00:11
ja :-)
iszonyat néz ki
asszony azt mondta, felesleges zárat hordanom, hányingerkeltõ a dizájn
Gabibáttya!
Igért kend képet a szörnyrõl oszt nem lelem sehol. Tán el sem készült? Mármint a fotó.
Ne hagyd magad, a nagydarab trottyos kóstolgat!
#1075
Posted 2009. February 14. - 00:11
asszonynak jó ízlése van!?
(Már ne értsd félre, mert ugye téged is választott valami alapján, de most nem ezt akarom firtatni!)
(Már ne értsd félre, mert ugye téged is választott valami alapján, de most nem ezt akarom firtatni!)
#1076
Posted 2009. February 13. - 23:55
Na GabiBátyó, a végén még lesz egy rendes bringád is!
ja :-)
iszonyat néz ki
asszony azt mondta, felesleges zárat hordanom, hányingerkeltõ a dizájn
#1077
Posted 2009. February 13. - 01:51
Kösz a Diamantos segítséget megtaláltam a gépet.
Viszont a középhúzós régi fékekhez kellene egy kis tuning. Gyárilag ami húzza a fék keresztbowdenjét elég gyenge, sosem lehet a közvetlen fékbowdent normálisan belefogatni. A villanyaknál amibe belemegy a bowdenkülsõ vége, és ezáltal itt feszít a bowden, ez is elég ramaty és fékezéskor kihajlik. Van valami ötletetek hol, és mit keresgéljek ami tudná orvosolni a problémákat?
Viszont a középhúzós régi fékekhez kellene egy kis tuning. Gyárilag ami húzza a fék keresztbowdenjét elég gyenge, sosem lehet a közvetlen fékbowdent normálisan belefogatni. A villanyaknál amibe belemegy a bowdenkülsõ vége, és ezáltal itt feszít a bowden, ez is elég ramaty és fékezéskor kihajlik. Van valami ötletetek hol, és mit keresgéljek ami tudná orvosolni a problémákat?
#1078
Posted 2009. February 12. - 16:43
#1079
Posted 2009. February 12. - 16:33
nem gyengén szétoxidálódott dia compe vagyon
lx még az az elsõ generációs, egy nagy marha vastag lemezbõl hajtott pofájú?
az faja vót anno, én is elhasználtam egy garnitúrát
megy maj privi
lx még az az elsõ generációs, egy nagy marha vastag lemezbõl hajtott pofájú?
az faja vót anno, én is elhasználtam egy garnitúrát
megy maj privi
#1080
Posted 2009. February 12. - 02:24
van hozza passzolo regi fajta LX v-fekem. meg a nem parhuzamositos fajta, a sima natur alu, shimano felirattal. meg kisse szetoxidalodott avid fekkarom.
adc egy postacimet elkuldom boldog karacsonyt.
adc egy postacimet elkuldom boldog karacsonyt.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F