Na de ez meg itt egy Kooka hajtómû Kooka tányérokkal, viszonylag jó áron sikerült hozzájutnom és a vámon is átslisszant a csomag


Nem tudok magamban zöld ágra vergõdni ezekkel az AMP villákkal: tudom, hogy a korszak meghatározói, meg innováció, meg minden, de nekem egy kicsit bonyolult az a csillapítási rendszer. Kicsit olyan, mint a K2 Shocks vagy mi a pék...
Hiába no, én a merev villában hiszek
Kõcsirke, nagyon szép a biciklid!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
De porfestett a váz. Egy céghez vittem akik direkt ilyennel foglalkoznak. Gondoltam ha az OCC a choppereinek a vázát porfesteti akkor az nekem is jó lesz. Nem vagyok egy technokrata beállítottságú a lakkozást is még kérdéses hogy fogom megoldani. Attól félek, hogy a lakk fel fogja oldani a nyomtatott matricák festék anyagát.
Van valami tippetek? Lehet marhaság de hirtelen az jutott eszembe, ha ragasztanék rájuk egy vékony átlátszó fóliát és még arra menne rá a lakk? Kicsit vastagabb lenne a matrica síkban, de akkor tuti nem oldaná le a festéket. De az is lehet, hogy le sem fogom lakkoztatni. Jó ez így.
Van még valamim amit érdemes lehet megmutatni. Készítek róla képeket hamarosan.
http://www.flickr.com/photos/gorchev/show/
ennyit tud a telefonom
RAUH-Welt
B E G R I F F
Igazi városi ss: Paul, SantaCruz...
Képet!
Én szegedi vagyok, egy itteni dekorcégnél csináltattam, biztos BP-en is van tucatnyi ilyen cég, kérj árajánlatot több cégtõl is, mert itt Szegeden is volt aki leakart húzni.. a sztori:
Bementem a céghez, mondom ez meg ez a matrica kellene, erre a tag:
-Az nem fog menni, aranyra nem lehet nyomtatni, de azt meg tudom csinálni, hogy jpg vagy akármilyen formátumban megcsinálom neked a matricát aztán valahol kinyomatod. Magamban gondoltam én is megtudom ezt csinálni, de azért megkérdeztem mennyit kérne érte, jött a válasz 20ezer... no komment.
Végül az egész matricázás a kiválasztott cégnél (reklám: Szitapont kft) kb 15ezerbõl állt meg, de ebben benne van a sok elbaltázott matrica elõállítása, egy tartalékszett, ha valami megsérülne meg a fõtétel az volt, hogy meg kellett vennem egy nagy tábla aranyfóliát, mert a cég nem tartott raktáron nincs rá kereslet. Két féle matrica technika van a vázon, az egyik a nagy feliratoknál sima körbekivágás és dupla ragasztással kellet feltenni, a másik a macerásabb a nyomtatott matrica. Ez gondolom elég nagy pepecselést igényelt, pláne, hogy a matricák zöme igen romos állapotban volt. Ha érdekel valakit, van egy darab aranyfóliás lapom ami megmaradt.
És ha 4130-as akkor...?
RAUH-Welt
B E G R I F F
Mert cr-mo váz a lelkem,...
Olajjal miért kell átmosni? A menetekre gondolsz, vagy magára a vázra? Persze minden matrica ottvan. Nagyon ügyeltem rá. Ez a váz volt a legelsõ retro HT vázam, így különösen nagy becsben van. De azért használni is fogom az átalakítás elõtt már kb 4ezer km-t tettem bele amióta nálam van, kb egy éve. De a java csak eztán jön, lehet hogy nyugdíjas tempóban maratonokon is indulok majd vele, ha engedi idõm.
Gyorsan egy képet a bringáról!!!
szép lett a váz
nekem is van egy amp-m, alulábas. olyan 7 éve vettem, hibátlan állapotú, mint a tiéd (úgy látom). kluboztunk egy bicikliboltban, mikor behozta egy srác. el akarta cserélni egy leharcolt xtr átdobóra, ami bizományba volt kitéve 15.000-ért. nem volt pénze, és másnap utazott valami versenyre, sürgõs volt neki. a boltosnak nem kellett a villa, én meg adtam érte 12 vagy 13 ezret, nagy duzzogva. hát így. nekem nincsenek retróbicaj-építési ambícióim, mikor megvettem arra gondotam, hogy milyen jól nézne ki egy cruiser-ben. mostanáig porosodott, kb egy hónapja építettem be a városi ss-embe, ami történetesen egy csúszópapucsos, '96-2000 közötti santa cruz chameleon vázra épült, paul agyakkal. pont ma rakom fel a motolite-ot, love leverrel.
még valami: adtam a forgáspontoknak egy-egy csepp rohloffot, nagyon megköszönte.