Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
#1001
Írta 2009. március 13. - 23:42

#1002
Írta 2009. március 13. - 21:56

Jézusom...
Ennyi erõvel lehetne akár szovjet-orosz is...
http://www.sheldonbr...e-f.html#french
gúd lákk, brada!
Would you, Quintus? Would I?
#1003
Írta 2009. március 13. - 20:47

Szóval nem lehetetlen, de helyedben csak akkor vágnék bele, ha már megvan a cserealkatrész.
Race, no Rest!
#1004
Írta 2009. március 13. - 18:21

#1005
Írta 2009. március 13. - 16:07

Máshol nincs a normálistól eltérõ méret, igaz?
a régi francia kerókon eltérhet a kormánycsapágy menete is, amit a villa cseréjével sem biztos hogy meg tudsz oldani, mert a villanyak (külsõ és belsõ) átmérõje is más, tehát stucni sem akármilyen jó bele. más átmérõjû maga a kormány is. Nem vagyok benne biztos, de szerintem a fejcsõ belsõ átmérõje is kisebb. a pedál menete is kisebb emelkedésû, az ék is kisebb a hajtókarban. ha menetes a hátsóagy, francia fogsor kell rá. ja, és gyakran maguk a vázcsövek is franciás méretûek.
tolómérõt vigyél, ha meg akarsz rá alkudni.
#1006
Írta 2009. március 13. - 15:10

Máshol nincs a normálistól eltérõ méret, igaz?
Gondolok itt: kormánycsapágy, nyeregcsõ mérete...
#1007
Írta 2009. március 13. - 14:32

szerintem nézz körbe faluvégi szervizekben, elõbb-utóbb találni fogsz. ilyesmibõl elég két párat bespájzolni, még sok is.
#1008
Írta 2009. március 13. - 13:40

Néztem egy '80-as évekbeli Motobecane gépet, gondolom ennek francia a középcsapágyháza.
Ha cserére szorul, be lehet ilyet ma szerezni? Nyilván nem monoblokkos, hanem szétszedhetõ. Csészékhez hozzá lehet jutni (itthon, relatíve olcsó, egyszerûen)?
Mennyire szopó ez a francia-menet a gyakorlatban?
#1009
Írta 2009. március 12. - 23:11

#1010
Írta 2009. március 12. - 22:41

http://www.cyclofiend.com/
Ha már volt, akkor bocs, nekem újdonság

#1011
Írta 2009. március 01. - 15:54

#1012
Írta 2009. március 01. - 15:51

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1013
Írta 2009. március 01. - 15:39

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1014
Írta 2009. március 01. - 15:38

#1015
Írta 2009. március 01. - 15:35

issssszonyat draga
oder ebay
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1016
Írta 2009. március 01. - 15:26

#1017
Írta 2009. március 01. - 14:14

Henger valami friss cuccra gondolsz? Arra lennék kíváncsi, ha valami szemcse bekerül fékezéskor a tárcsa és a pofák közé (mint az autókon aztán beleváj a tárcsába egy kört) és megbontja a karbont akkor mi a szöszt lehet csinálni?
Nem sokat. És akkor mi van? Felnifékkel még rosszabb a helyzet, tárcsa legalább messzebb van a kosztól. Egyébként semmi gond, lehet kevlár fedõréteggel készíteni. Olcsó, kb. 1 pár V fékpofa ára.
Race, no Rest!
#1018
Írta 2009. február 28. - 22:00

#1019
Írta 2009. február 27. - 22:09

Karbon tárcsa érdekes dolog. Lehet, hogy kipróbálom idén.
Henger valami friss cuccra gondolsz? Arra lennék kíváncsi, ha valami szemcse bekerül fékezéskor a tárcsa és a pofák közé (mint az autókon aztán beleváj a tárcsába egy kört) és megbontja a karbont akkor mi a szöszt lehet csinálni? Nem tudom elképzelni, hogy ez mûködik. Pedig biztos, csak még én nem használtam montin tárcsaféket.
#1020
Írta 2009. február 27. - 21:36

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960