Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
#961
Írta 2009. április 08. - 14:29

#962
Írta 2009. április 08. - 13:59

Úgy tûnik mindenki adja el a 98as/99es Cruxokat.
Tegnap is volt egy 18as az apróban 3e ért, a srác nem volt teljesen tisztában vele mit is árul...
Ma is van egy, ez meg 20as.
De az is lehet, hogy a kettõ ugyanaz.
Meg nekem is van egy zsír állapotú korábbról, csak most várakozik.
OFF
Az a 18as tegnapról az amit ma én árulok 20asként, mert lemérve 20", csak szarul matricázták. És igen, nem volt tisztában vele, mert reggelig félrerakta nekem. Mekkora is az a zsír állapotú ami várakozik nálad? Talán cserélhetnénk.

#963
Írta 2009. április 08. - 13:38

Tegnap is volt egy 18as az apróban 3e ért, a srác nem volt teljesen tisztában vele mit is árul...
Ma is van egy, ez meg 20as.
De az is lehet, hogy a kettõ ugyanaz.
Meg nekem is van egy zsír állapotú korábbról, csak most várakozik.

#964
Írta 2009. április 08. - 11:52

98as crux? váááá kéne nekem is, az a ricsi csöves nem?
én nem nyúlnék hozzá... elõl csináld meg tárcsásra!
bocs, én nem heggeszteném!
98as, 20"-os, ráadásul ez a 2.

Amit 2éve szereztem le lett szinterezve és városiként használom, ennek még nemtom mi a sorsa.
Ez Fuji Double Butted Cromo, csak a papucs Ritchey, a régi Pyxisnek volt Ritchey Nitanium csõszettje.
Remélem jól írtam a nevet, tán nikkel és titán ötvözõelemet takart...
#965
Írta 2009. április 08. - 11:28

#966
Írta 2009. április 08. - 11:00

Ma reggel hozzájutottam egy '98as cromo magellan crux vázhoz. Mennyi esélyem van rá, hogy megcsináltassam tárcsafékesre? Ötlet esetleg, hogy ki foglalkozik ilyesmivel és kb. milyen áron dolgozik?
(Tárcsafül kellene, meg gondolom valami átkötés a lánc és a támvilla közé hogy ne csak 1 csövet terheljen a fékezés.)
Adok helyette tárcsafékes vázat neked, de ezt ne heggesztesd, hanem cseréld el velem!:chin:
#967
Írta 2009. április 08. - 10:40

én nem nyúlnék hozzá... elõl csináld meg tárcsásra!
bocs, én nem heggeszteném!
#968
Írta 2009. április 08. - 10:24

(Tárcsafül kellene, meg gondolom valami átkötés a lánc és a támvilla közé hogy ne csak 1 csövet terheljen a fékezés.)
#969
Írta 2009. április 08. - 09:38

Ha szinter+rendes alkatrészek, akkor ne városi szaladgálós legyen sztem (vagy max olyan, mint az enyém, amivel csak munkába járok de lelakatolva évek óta nem volt).
Csavar=csavarbolt
Én úgy kezdeném, hogy kromofágba beáztatnám, akkor kiderül, hogy milyen állapotban is van. Heggesztések környéke, nyeregvázcsõ alja szeret rozsdásodni. A nyeregvázcsõ teteje néha elreped a sliccelésnél, ha túl volt húzva.
Ha minden stimmel és az állapota így jó, akkor el lehet dönteni, hogy városi gép lesz belõle vagy vitrinbringa
Kocsmába meg minden rendes ember jár

#970
Írta 2009. április 08. - 00:15

kocsmába nem járok

#971
Írta 2009. április 07. - 23:46

sokkal nagyobb barbárságot is elkövettem már városi közlekedõedény gyártásakor
lánckerék forgatások, stb...
az nem baj ha lepusztult, hagyd úgy, csak fujd le lakkal
ha már részfész cuccok, városba kicsit féltõs lesz, nem?otthagyni a kocsma elõtt...
#972
Írta 2009. április 07. - 23:40


egy 98-as cona cinder cone (fekete verzió)
http://www.bikepedia... Cone&Type=bike
szerintetek nagy barbárság kicserélni rajta a nyeregrudat, a stucnit, és a kormányt modern fekete racefacere, és rádobni egy truvatív hussefelt hajtókart fekete platformpedállal, mint városi közlekedõedény, és azzal nyomatni? vagy tudtok mondani rá valami jófajta hajtóart, amit mostanában is be lehet szerezni, az a baj az eredeti cserélve lett, és most egy acera-x van rajta :S
a festés nagyon ramaty állapotban van, mert akitõl vettem kb tanyán sárban használta, és még a bowdenházból is ömlött por. a csavarokat meg kb megette a rozsda, azokat mivel takarítanáto le, vagy lehet hozzá külön csavarokat kapni valahol? (amik a vázba tartoznak)
#973
Írta 2009. április 03. - 15:29

RAUH-Welt
B E G R I F F
#974
Írta 2009. április 03. - 08:55

Piskóta?! Az elasztomer, ha elöregszik is legfeljebb összeesik egy kicsit és keményebb lesz. Az nem lehet, hogy valami vegyszerrel, vagy a hõlégfúvóval megolvasztottad? Végülis mindegy. Akkor rugó kell. Azt a teljes szárra számold, a távtartót már ne tedd vissza bele.
Pontosabban piskóta és macskahányás közti átmenet

Vegyszert nem kapott és a hõlégfúvó sem tehetett be neki, annyit azért nem kapott, akkor a szimmering és a gumi-porvédõ is rég elfüstölt volna. Már a szétszedés elõtt is lehetett érezni hogy valami nem kóser odabennt, mert ha csak ebben a szárban volt kupak akkor 2-3 centit egybõl beesett, és ha kézzel összenyomtam akkor sem ellennyomást/visszarugást lehetett érezni, hanem szép komótosan ment be a becsúszó amig a szétmorzsolódott elasztomert összetömörítette. Keresek majd vmi rugót bele, vagy más telóból vagy légpuskából, mindegyikbõl van készlet a padláson

#975
Írta 2009. április 03. - 08:28

#976
Írta 2009. április 02. - 19:59

Szia! Igen, igen, az a rohadt 23-as!
Fogalmam sincs hogy mitõl szorul, csak arra tudok gondolni hogy a tízen- egy-két év alatt kicsit eltorzult a mûanyag, hiszen az elõfeszítés miatt végülis folyamatosan terhelés alatt van. Azért is furcsa, mert a teló egyébként nem hiszem hogy sokat lett volna használva, a teflonozás 100%-os, az elasztomerek és a szimmeringek is gyári állapotúak. Passz.
Nakérem

Sikerült szétszedni, végülis hõlégfúvóval befújtam neki, majd fogóval kicibáltam, szerencsére egyben maradt minden, a szétszedés további részével már nem volt gond. Meglepõ módon a problémás szárban piskótaállagú volt az elasztomer, míg a másik szárban teljesen ép. Lehet hogy azt cserélték idõközben...
#977
Írta 2009. április 02. - 15:19

Azt mondod ami a Pdf-en 23-nak van számozva? Valami kampós dologgal kéne talán alányúlni, vagy nem is tudom. Hát ha már nagyon meggyötörted akkor lehet amúgy is cserés lenne.
Szia! Igen, igen, az a rohadt 23-as!

#978
Írta 2009. április 01. - 15:23


#979
Írta 2009. április 01. - 14:41

#980
Írta 2009. április 01. - 10:52

Don: Leírás itt a 28. oldalon. Nézzétek meg a forgalmazók listáját a végén!
Ötletem nincs, hogy tudnád kiszedni, ha összenyomod nem ér ki, hogy jobban alá tudj nyúlni?
Szia!
Nagyon köszi a pdf-et, nagyon jó kis anyag, asszem ennek a jövõben is hasznát vehetem majd!
Az a baj hogy összenyomott állapotban is kb 5-6 centi mélyen van a kérdéses mûanyag közdarab, ezt ki tudom húzni egy kicsit de utána megszorul, és bárhogy cibálom nem jön ki, lecsúszik róla a fogó. Kezdem megunni, lehet hogy szétbrutalizálom, aztán majd pótolom valahogy: vagy találok vhol ilyet, vagy esztergáltatok pl. danamidból. (Próbáltam melegíteni, olajozni, forgatni, de semmi...)