yvorlpu: tudnál fotót nyomni a felnirõl (és/vagy a kerékrõl?)
nekem egy Matrix stucnim van montimban.........
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#2201
Posted 2004. July 18. - 23:31

#2202
Posted 2004. July 18. - 22:53

potty!
csodaszép!
irigykednék ha irigy lennék...de én csak magamnak is szeretnék egy ilyet... ;D
had dicsekedyek a barátomnak szereztem egy ilyen kis régi gyöngyszemet:
Bicay:
Váz: Puch Mistral Tour de France (reynolds 531 csövek) Gipiemme papucsok, 55cm neonzöld (szép
Villa: Reynolds 531 neonzöld
Haytókar: Suntour Sistar 52/42, 170mm, aluminium, Sakae haytokarcsavarokkal
H. váltó: Simplex Peugeot S061
e. váltó: Suntour (bilincs :23,6 mm)
váltókarok: Suntour
fékek: Weinmann 605
kormány : Friko touring
kormányszár: Name?Aluminium
kormánycsapágy: Tange, Levin
nyereg: S. Marco Concor Super Corsa ,barnás fekete, gyönyörü
nyeregcsõ: 27,2 mm name?
pedál: MKS QUILL-2K (japán) aluminium
fogaskeréksor: 6 seb.
elsõ felni: Deposee Record (szingo
elsõ agy: Maillard aluminium
elsõ gumi: Clement CF2001 250g !! (szingo
hátsó agy: Maillard aluminium
hátsó felni: Super Champion competition Route (szingo
hátsó gumi: Continental Giro 300g, 22mm (szingo
gyorszárak: Simplex
fehér bandázs ...
Szinte eredeti állapot!!!!!!
(kép a héten a gallériámban)
csak a srácnak kicsi a váz..
szoval cserélne egy legalább hasonló minõségü 58as vázra!!!!(váz+kormánycsapágy+villát egyben)
Ha érdekel iry, vagy hivy 30/4108066.
Esetleg pénz is yo
, mert akkor tudna venni másikat.
és sikerült korhû kb.1994es kereket szereznem a retro montimhoz..:
: agy: Ringlé ,lila, 32 lyukas
Küllõk: DT 2mm
Küllõanyák: lila szinüek
Felni: Matrix (made in usa, waterloo) MT.TITAN Chambre A air anticrevaison 358g!!! (szerintem a világon a legkönyebb monti felni)
Gumi: Ritchey Z.E.D WCS 2.1 kevlar
na...abbahagyom az ömlengést 8)
csodaszép!

had dicsekedyek a barátomnak szereztem egy ilyen kis régi gyöngyszemet:
Bicay:
Váz: Puch Mistral Tour de France (reynolds 531 csövek) Gipiemme papucsok, 55cm neonzöld (szép
Villa: Reynolds 531 neonzöld
Haytókar: Suntour Sistar 52/42, 170mm, aluminium, Sakae haytokarcsavarokkal
H. váltó: Simplex Peugeot S061
e. váltó: Suntour (bilincs :23,6 mm)
váltókarok: Suntour
fékek: Weinmann 605
kormány : Friko touring
kormányszár: Name?Aluminium
kormánycsapágy: Tange, Levin
nyereg: S. Marco Concor Super Corsa ,barnás fekete, gyönyörü

nyeregcsõ: 27,2 mm name?
pedál: MKS QUILL-2K (japán) aluminium
fogaskeréksor: 6 seb.
elsõ felni: Deposee Record (szingo
elsõ agy: Maillard aluminium
elsõ gumi: Clement CF2001 250g !! (szingo
hátsó agy: Maillard aluminium
hátsó felni: Super Champion competition Route (szingo
hátsó gumi: Continental Giro 300g, 22mm (szingo
gyorszárak: Simplex
fehér bandázs ...
Szinte eredeti állapot!!!!!!
(kép a héten a gallériámban)
csak a srácnak kicsi a váz..
szoval cserélne egy legalább hasonló minõségü 58as vázra!!!!(váz+kormánycsapágy+villát egyben)
Ha érdekel iry, vagy hivy 30/4108066.
Esetleg pénz is yo

és sikerült korhû kb.1994es kereket szereznem a retro montimhoz..:
: agy: Ringlé ,lila, 32 lyukas
Küllõk: DT 2mm
Küllõanyák: lila szinüek
Felni: Matrix (made in usa, waterloo) MT.TITAN Chambre A air anticrevaison 358g!!! (szerintem a világon a legkönyebb monti felni)
Gumi: Ritchey Z.E.D WCS 2.1 kevlar
na...abbahagyom az ömlengést 8)
#2203
Posted 2004. July 16. - 19:11

Szevasztok!
Korábban írtam egy Chesinirõl, ami már azóta a szobámat ékesíti. Ha esetleg valakit érdekelne megnézheti a szelespeter.fw.hu címen. Vannak róla fotók, súlyadatok + menettapasztalat is.
Mindenkinek jó tekerést! by
#2204
Posted 2004. July 16. - 18:36

Bocsi, úgy tûnik félreérthetõ voltam. Nem restaurálásról van szó, hanem szigorúan csak a FAVORIT MATRICA kéne!!! Nincs valakinek?
#2205
Posted 2004. July 13. - 11:04

Köszi a választ Nervex, végülis mégsem vettem meg a cuccost, inkább kivárok egy kicsit, hátha lesz jobb...
#2206
Posted 2004. July 04. - 14:16

#2207
Posted 2004. July 03. - 18:20

#2208
Posted 2004. July 03. - 17:08

olvastam itt korábban hogy szingós felnik haláloztak el.
Nekem van két Mavic õskövületem még régifajta piros rombuszmatricás, 36os mindkettõ, Simpley Normandy agyakba voltak fûzve nem túl tiszta de megkímélt állapotban.
Bárkinek kell, kultúrált áron eladó, 14-én szerdán megyek Bpre (amúgy Veszprém), szóval szállítás is megoldható akkor.
akinek kell: Privi
Nekem van két Mavic õskövületem még régifajta piros rombuszmatricás, 36os mindkettõ, Simpley Normandy agyakba voltak fûzve nem túl tiszta de megkímélt állapotban.
Bárkinek kell, kultúrált áron eladó, 14-én szerdán megyek Bpre (amúgy Veszprém), szóval szállítás is megoldható akkor.
akinek kell: Privi
#2209
Posted 2004. July 02. - 18:58

Megértem, ha valaki érzelmileg kötõdik a gépéhez, és ezért irracionális összegeket képes rákölteni, (én is tettem már ilyesmit), de Favorit restaurálással nem érdemes foglalkozni szerintem. A tapasztalat beszél belõlem, egyet két évig használtam itt pesten, amikoris megrepedt alattam. A maguk korában idehaza nem számítottak rossz gépnek...
#2210
Posted 2004. July 02. - 11:49

Kis segítség kéne!
Van a barátomnak egy régi Favorit versenybicója és renbe akarja hozni, de már nincsenek meg a matricái! Nincs valakinek véletlen eladó? Egyáltalán mit lehet tenni?
Van a barátomnak egy régi Favorit versenybicója és renbe akarja hozni, de már nincsenek meg a matricái! Nincs valakinek véletlen eladó? Egyáltalán mit lehet tenni?
#2211
Posted 2004. July 01. - 15:15

Kollégák,
nincs véletlenül valakinek kilencvenes évek elejérõl származó felesleges bilincses Campagnolo Chorus vagy Athena elsõváltója? Nekem is van egy csomó felesleges cuccom amire elcserélhetnénk, meg akár fizetni is hajlandó lennék érte.
Elõre is köszi...
nincs véletlenül valakinek kilencvenes évek elejérõl származó felesleges bilincses Campagnolo Chorus vagy Athena elsõváltója? Nekem is van egy csomó felesleges cuccom amire elcserélhetnénk, meg akár fizetni is hajlandó lennék érte.
Elõre is köszi...
#2212
Posted 2004. June 29. - 16:11

tényleg pálya record, és köszi az infót.
rob!
te kerestél amp villát az elején? nekem mákom volt: a helyi x-fucktorba lehoztak egyet, a tulaj egy használt xtr-átdobót kért érte, hiába. megvettem húszezerért, de nagyon szép állapotú, hibátlan matricákkal. alu lábas, asszem f3 xc
rob!
te kerestél amp villát az elején? nekem mákom volt: a helyi x-fucktorba lehoztak egyet, a tulaj egy használt xtr-átdobót kért érte, hiába. megvettem húszezerért, de nagyon szép állapotú, hibátlan matricákkal. alu lábas, asszem f3 xc
#2213
Posted 2004. June 27. - 23:10

retizotyo:
1994-tõl van 94mm-es lyukkör, de ezeken a hajtókarokon a középtányér 32 fogas. (pl:42-32-22).
36-os középtányér csak a 110-es lyukkörû, 1993-ig gyártott hajtókarokon volt! (pl:46-36-26).
1994-tõl van 94mm-es lyukkör, de ezeken a hajtókarokon a középtányér 32 fogas. (pl:42-32-22).
36-os középtányér csak a 110-es lyukkörû, 1993-ig gyártott hajtókarokon volt! (pl:46-36-26).
#2214
Posted 2004. June 27. - 19:37

Aki tudya hogy mettõl-meddig árulta a Columbus a csõszettyeit az lécci iryon!...(pl. SLX stb..)
fõleg ez érdekelne.:::
ACCIAIO CrMo
CROMOR
Tri Tubi
(asszem oyan 1990körüli)
most talált Link::
http://www.ridecampy...9/cat19.htm?622
+ Casati uy vázak/bringák:
http://www.ridecampy...pecials.htm?461
fõleg ez érdekelne.:::
ACCIAIO CrMo
CROMOR
Tri Tubi
(asszem oyan 1990körüli)
most talált Link::
http://www.ridecampy...9/cat19.htm?622
+ Casati uy vázak/bringák:
http://www.ridecampy...pecials.htm?461
#2215
Posted 2004. June 26. - 16:26

Köszi Rob!
Azóta találtam egy picit újabbakról leírást (LX), azokhoz 94 mm-t írtak, majd ha lesz egy pici idõm elmegyek végre boltba is.
Még egyszer thanx.
Azóta találtam egy picit újabbakról leírást (LX), azokhoz 94 mm-t írtak, majd ha lesz egy pici idõm elmegyek végre boltba is.
Még egyszer thanx.
#2216
Posted 2004. June 25. - 15:24

#2217
Posted 2004. June 24. - 22:12

#2218
Posted 2004. June 24. - 20:51

Yesido!
Hallottam már errõl a leforrasztott designrõl, kifejezetten pályára készül, úgy hogy centírozás után vékony dróttal összekötözik a kereszteket, aztán leforrasztják, és innentõl kezdve úgy marad. Nem városi kátyukra van ez kitalálva, nulla rugalmasság, garantált bélkirázás. Szóval vagy széthajtod városban, aztán lefûzöd az agyat és építesz egy új kereket, vagy kiteszed a falra, mint különlegesség. Egy biztos, a Campa Record pályaagy (amennyiben errõl van szó) nagy kincs, 28 likasban meg fõleg...
Hallottam már errõl a leforrasztott designrõl, kifejezetten pályára készül, úgy hogy centírozás után vékony dróttal összekötözik a kereszteket, aztán leforrasztják, és innentõl kezdve úgy marad. Nem városi kátyukra van ez kitalálva, nulla rugalmasság, garantált bélkirázás. Szóval vagy széthajtod városban, aztán lefûzöd az agyat és építesz egy új kereket, vagy kiteszed a falra, mint különlegesség. Egy biztos, a Campa Record pályaagy (amennyiben errõl van szó) nagy kincs, 28 likasban meg fõleg...
#2219
Posted 2004. June 24. - 16:55

Szervusz Mindenkinek!
Meg tudná nekem valaki írni, hogy milyen lyukkörös a régi, kb. 1992-1994 közötti LX hajtómû, illetve lehet-e szerezni ere 36-os tányért (kiegyezek bármilyen nem simano tányérral is, csak legyen).
Elõre is köszi!
Meg tudná nekem valaki írni, hogy milyen lyukkörös a régi, kb. 1992-1994 közötti LX hajtómû, illetve lehet-e szerezni ere 36-os tányért (kiegyezek bármilyen nem simano tányérral is, csak legyen).
Elõre is köszi!
#2220
Posted 2004. June 24. - 15:30

8-as sor nem megy fel 7-as kazettára, csak a 9-es a nyolcasra.
keresõ régi országútik között: http://www.cicloweb.it/search.php sportolókra, csapatokra, stb lehet keresni
és még valami:
http://www.nostalgic.net/
keresõ régi országútik között: http://www.cicloweb.it/search.php sportolókra, csapatokra, stb lehet keresni
és még valami:
http://www.nostalgic.net/