Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#12321
Írta 2009. március 09. - 00:40

#12322
Írta 2009. március 09. - 00:29

Nagyon kényelmes, túrázni zsír lenne, de nekem asszem egy Hurricane, vagy Fujin lenne a cél. Esetleg kezdésnek egy Elegance, spéci felszereléssel.
De hát itt a fórumon köztudott, hogy kevés SRAM cuccal vagyok elégedett:D
Az álomgépem hamar össze tudnám dobni,csak a lóvét nem:D
De a "hagyományos" bringáim is így indultak...
Dehát ha ennyire vágod a témát (én a felét nem értettem amit írtál...

...még mindig kiváncsi lennék, hogy oldottad meg az Erzsébet híd alatt Lepus-al, nekem bringával sem sikerült...

#12323
Írta 2009. március 08. - 20:18


ps.: viszont a Hase jobb lenne Nektek, mert abból könnyebb családi gépet összehozni.

#12324
Írta 2009. március 08. - 20:04

De hát itt a fórumon köztudott, hogy kevés SRAM cuccal vagyok elégedett:D
Az álomgépem hamar össze tudnám dobni,csak a lóvét nem:D
De a "hagyományos" bringáim is így indultak...
#12325
Írta 2009. március 08. - 19:53

Amúgy, tetszik a LEPUS?
#12326
Írta 2009. március 08. - 16:48

Thy, min változtatnál?
- a bringaúton?
- a Lepuson?
- a combizmodon?
Csak így tovább! Végre "más szemmel" nézed a világot.
A bringaúttal nem sok gond volt végig a duna mentén, már ahol volt. A teló dolgozott rendesen, és a fel le padka sem volt vészes.
A gépen: rövidebb magasságú kormány, országúti fékváltókarral. SRAM a komplett cuccával mehet a kukába. A Dual Drive megmaradna, de 10-es 105 sorral 12-27+elõre tripla hmû. A mûanyag SRAM váltókar egy nyúlós dolog, nem bejön. Az X.0 is rosszabb érzésre, mint egy SLRS43. A 75mm-es Q faktorú hajtómû helyett Ultegra, de ahhoz trükközni kellene a kormány stabrúddal. Az Avid tárcsákhoz full metal jacket, ha oúti fékváltókar,vagy SLX fék+SLRS43 . Dinamó helyett DHS-501+SMRT77. A gyári rugóstag helyett Fox DHX Air Propedal, vagy Manitou Evolver 6, hogy ne legyen sem kemény sem pogózós. És hosszabb ülõlapú ülés. Más nem:D
Látom nekem inkább építeni lesz érdemes:D
A combokkal nem volt igazán gond, nem lett izomlázam. Mondjuk sosem voltam pörgetõs, így ehhez idomult a combom is:)
#12327
Írta 2009. március 08. - 14:32

Thy, min változtatnál?
- a bringaúton?
- a Lepuson?
- a combizmodon?
Csak így tovább! Végre "más szemmel" nézed a világot.
...gyanítom, hogy mind a három dolgon...

- a bringaúton azért, mert az Erzsébet hídtól katasztrófa, nem is tudom Lepus-al hogy oldotta meg...
- a Lepus-on azért, mert a gyári gépeken mindig lehet csiszolni, mert az a tömegnek készül és nem az egyénnek...
- a combizmon meg azért, mert ezzel minden belépõ, vagy idényt nyitó ember kénytelen szembesülni ...

#12328
Írta 2009. március 08. - 14:04

discovery science
most!
easy racers riport!
tutiiii
Üdv.
Én pont azt nézem,szerintem is nagyon jók,de ezek a burkolattal vagy hélyazattal ellátottak nekem nagyon hülyén néznek ki vagyis nem jönnek be.
#12329
Írta 2009. március 08. - 13:41

#12330
Írta 2009. március 08. - 13:09

- a bringaúton?
- a Lepuson?
- a combizmodon?

Csak így tovább! Végre "más szemmel" nézed a világot.

#12331
Írta 2009. március 07. - 21:17

Fura, hogy az unalmassá vált Duna parti bringaút mennyivel másabb ezzel. És nem izzadtam meg jobban, mint ha tömegközlekedem. Mondjuk ekkora szembeszélben régen tekertem:D Most asszem izomlázam lesz a combomban:D
És mennyi mindent megváltoztatnék rajta:D
Üdv:Thy
#12332
Írta 2009. március 06. - 14:37

#12333
Írta 2009. március 06. - 09:40


*5-ös!
A hátsó villa rugóstag felõli része nem lesz útban a láncnak berugózott állapotban? Elfér?
Gratula, gyönyörûen kiszúrtátok azt a részt, ami a legneccesebb! Ez most úgy van kimérve, hogy egy centivel több hely van a villa lefelé mozgó része és a lánc között, mint a rugóút, tehát ha feszítve van a lánc, akkor nem fog beleérni semmiképp. Amúgy gondolom nem fogok huzamosan teljesen felkoppant telóval menni. Ha meg esetleg gond lesz abból, hogy mégis hozzáverõdik a lánc a villához, kaphat egy csövet vagy akár a villa azon a részen kaphat egy gumi védelmet, és akkor nem csörög. Gondolom ezen (sem...) érdemesebb ennél többet parázni.
#12334
Írta 2009. március 05. - 22:59

#12335
Írta 2009. március 05. - 22:55

Biztosan olyan agyatlan rossz gyerek voltam, hogy most kell kompenzálnom...
Ez hogy tetszik? http://rekumbens.blo...oto3_alpha2.png Nekem jól!
*5-ös!

Precízen kivitelezve ideális geometria.
A hátsó villa rugóstag felõli része nem lesz útban a láncnak berugózott állapotban? Elfér?
Látványos a fejlõdés az elsõ géphez képest


Gratula!
#12336
Írta 2009. március 05. - 22:47

De akkor hogy a szöszben van meg ezeknek az ideálisnak mondott 75mm-es utánfutása? Na igyekszem nem görcsölni ezen -sokkal- többet...
Meg van törve a villa, úgy...

Ott a középsõ görgõtõl nem messze, ahol a lánc igyekszik a hátsó keréktõl, nem verõdik be a hátsó villába egy terhelés nélküli zúzáskor, mert akkor fel-le ugrál a lánc és üti-veri azt a részt...???
#12337
Írta 2009. március 05. - 22:42


Ezzel többen vagyunk így...
Egész "gyári" és ránézésre is kijöhet a költségvetésbõl!
#12338
Írta 2009. március 05. - 22:28


Ez hogy tetszik? http://rekumbens.blo...oto3_alpha2.png Nekem jól!
#12339
Írta 2009. március 05. - 20:48

#12340
Írta 2009. március 05. - 20:36
