
Link
Érdekes megoldás ez a dõlõs elsõ kerék.
Egyik partnerünk hamarosan forgalmazza Magyarországon is.
Ezek voltak itthon úgy elfekvõben.Nyam-nyam! Rims, Big Apple, Polar(?) X0, Avid, Busch-Müller a Lompi vázon! Fiiiiinom! Tudsz élni!
Már most szólok, spórolj a következõre! Alakul az anorexiás változat! Az én AMP-m is lassan, de készül...
Motyoo, ne aggódj a sebesség miatt. Az agyváltó-agydinamó kombóval és stul-stül (szerszám, pót belsõ, esõruha, oldaltáskák stb.) jómagam is a 20-ashoz állok közel, de a gödi halas így is csak egy óra! Vissza kevesebb!
Háááát nekem csak sablonom van, az ülést magát nem én csinálom. Üvegszál szövet vagy paplan, több rétegben meg mûûû gyanta összepréselve.
És fekete színû de bármilyen lehet, és kétoldalas maga a sablon, és kb 1,3 kila az ülés.
Egyszer próbálkoztam magam is mûgyantás üvegszálas forma elkészítésével, de be kell valljam, hogy igen béna vagyok hozzá, és kellõ felszerelésem sem volt. Inkább rábíztam egy mesterre.
5 bar-t nem bír el a cityjet-ed...??? Vagy akkor már felnikopp lenne...???
Igen, erre SCHWALBE BIG APPLE HS338 K
Hát akkor újabb két jó tapasztalatEddig Schwalbe CityJet volt elöl, ez 1.25-ös, 6.5-7 baron használtam. Ez tök jó volt és
Motyoonak.
http://picasaweb.google.com/fodori971/ZsizsiBringasOldala?authkey=Gv1sRgCP_K9vaG9beXcA#5458935251640662578
A legfrissebb "termés".
Szokás kérdése, de tény a Big Apple nálam úgy 2,3-2,5 bar-on olyan, mint egy laza légrugó. Szeretem, nem véletlenül már másodszorra is ezt választottam.
motyo mármint külsöre gondolsz?
BigApple. Annyit jót olvastam róla, hogy elkezdtem erõsen gondolkodni rajta. Használ valaki ilyet, mik a tapasztalatok?
20"-os elsõ keréknél jól jön ám a tárcsa néha! Fogja a kereket mint kaki a pelust.