Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#8861
Írta 2010. május 18. - 09:48

Anyagi helyzetembõl adódóan államvizsga után kénytelen leszek tõle megválni. Kíváncsi lennék, ki mennyit adna érte, mennyiért lehetne eladni?
#8862
Írta 2010. május 18. - 07:18

Félútun a két szélsõ érték között.

#8863
Írta 2010. május 17. - 22:34

#8864
Írta 2010. május 17. - 21:33

#8865
Írta 2010. május 17. - 21:13

Készítheted a csavarhúzót a sepukuhoz...
... és bármit is választasz, úgy is mást akarsz majd! Ez normális
Eddig úgy érzem 26"-os teló nélküli lengõorrú lesz a kezdeti megoldás 40-45cm ülésmagassággal, mázsatíz+csomagok teherbírással. Most lépek a tervezés fázisába.
Köszi mindekinek az eddigi segítséget!
Pálinkás jó iccakát!
#8866
Írta 2010. május 17. - 20:55


#8867
Írta 2010. május 17. - 20:54

#8868
Írta 2010. május 17. - 20:52

elõre is bocsánat,
senkit sem szeretnék megsérteni az alábbi idézettel de mos hirtelen ez jutott eszembe![]()
![]()
(gonosz vagyok?)
Madáchnak sok rekut kellett ám építeni, míg ráeszmélt erre az igazságra.

#8869
Írta 2010. május 17. - 20:49


#8870
Írta 2010. május 17. - 20:44

senkit sem szeretnék megsérteni az alábbi idézettel de mos hirtelen ez jutott eszembe



"
LUCIFER
.... milljó úton ezt vitatja újra;
A tébolydába téved sok közûlök,
Sok visszaretten, révbe egy sem ér.
Hát hagyjatok fel az okoskodással,
Minden dolognak oly sok színe van,
Hogy aki mindazt végigészleli,
Kevesbet tud, mint elsõ pillanatra,
S határozatra jõni rá nem ér.
A tett halála az okoskodás. -
"



#8871
Írta 2010. május 17. - 20:40

Készítheted a csavarhúzót a sepukuhoz...Még egy kérdés: lengõorrúnál mi az ideális ülésmagasság? (nehogy azt írjátok hogy egyéne válogatja, meg hogy attól függ mire kell, mert tökönszúrom magam egy rozsdás csavarhúzóval) Nálatok mi vált be?

Ha elég hosszú a lábad, akkor ülhetsz tengely magasságban. Ha alacsony növésû vagy akkor közelebb kell hogy kerüljön a hajtómû, ezért a kerék fölé kell hozni. Szerintem nincs ideális, de a legtöbben igyekszünk alacsonyan tartani.
A válaszom az elõzõ kérdésedre (és csodálkozom, hogy más még nem nyilatkozott) hogy elsõ sorban a választás a pénztárca fügvénye.
Véleményem szerint (másnak más lesz) pár paramétert érdemes megfontolni:
- praktikusnak tartom, ha az elsõ és hátsó kerék mérete azonos
- ha szeretnél a forgalomban is tekerni, akkor hasznos ha látnak és látsz. (ülésmagasság)
- rosszabb útra nagyobb kerékméret
- ha teló, akkor elsõsorban hátsó
- a normál keró kormányzásához közelebb áll a fix hajtómûvel rendelkezõ
- a lengõorrút szokni kell (kb. 50 km) Én már stabilabbnak, biztosabbnak érzem, más meg nem tudd vele menni!

- rekunál érdemes agyváltót vagy agyváltóval kombinált láncváltót használni
- nem kedvelem a hörcsög/sáska kormányt (más esküszik rá) a széles felsõ vagy alsó kormányt preferálom
... és bármit is választasz, úgy is mást akarsz majd! Ez normális

#8872
Írta 2010. május 17. - 20:20

Még egy kérdés: lengõorrúnál mi az ideális ülésmagasság? (nehogy azt írjátok hogy egyéne válogatja, meg hogy attól függ mire kell, mert tökönszúrom magam egy rozsdás csavarhúzóval) Nálatok mi vált be?
Látod, most megijesztetted õket. De tényleg nem lehet ezt megmondani elõre, hogy Neked mi lesz a befutó ülésmagasság. Reku papa nemrégen írta az egyik hsz-ban, hogy neki az 50-es ülésmagasság jött be, 60-as hajtómûmagassággal. Nekem a hátsókerék meghajtású rekumon 58 az ülés, és 64 a hajtómû magasság, de kényelmesebbnek érzem a lengõorrum 63-as ülésmagasságát a hozzátartozó 56-os hajtómûmagasságával. Én nem szeretek a fejem magasságába emelt lábakkal tekerni, mert gyorsan elzsibbadnak a lábujjaim, de ahány láb, annyi vérkeringés, és azért az sem mindegy hogy 20 km-t szeretnél egy nap menni, vagy 300-at.
Teszed le azt a rozsdás csavarhúzót!!!

#8873
Írta 2010. május 17. - 20:15

#8874
Írta 2010. május 17. - 20:13

Csak sör legyen meg térerõ!nem ismerszte akkor még engem . cucc van akkor márcsak idö kérdése
#8875
Írta 2010. május 17. - 20:02

#8876
Írta 2010. május 17. - 19:58

#8877
Írta 2010. május 17. - 19:51

#8878
Írta 2010. május 17. - 19:51

Zéta
készítheted azt a csavarhúzót:)
Ez nagyon szép, és már csak röpke 5000 dollár kéne. Mi az nekem!

Calfee Design 2009 Stiletto Recumbent Price List
Stiletto Pricing
Frame (Includes steering and Rans seat) $4310
Wheel Options
80mm Phil Wood front wheel (for aero fork) $195
Dura Ace (or XTR disc brake) rear wheel $248
Velocity Urial 100mm front wheel $115
Velocity Urial rear wheel $139
Forks and Additional Options
Wound Up fork $375
Modified Reynolds Aero fork (saves 144 grams) $399
Disc Brake option $45
Paint
Nude (no coating)
N/C
Clear and translucents start at
$199
Fades or solid colors start at
$232
Painting a fork that you supply
$65
#8879
Írta 2010. május 17. - 19:48

Zéta
készítheted azt a csavarhúzót:)
nem Zéta hanem
peter1001
Bocsánat

lompi
igaz én is abból csinálnám, de akkor legalább a festése legyen karbonmintás !


#8880
Írta 2010. május 17. - 19:48
